MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
No nareszcie, wczoraj przyszedł zbiornik z miernikiem poziomu paliwa, nowy balanser i uszczelki zewnętrzne szyb.
Natychmiast uzbroiłem zbiornik wczoraj a dziś montaż zbiornika i balansera no i może pierwsze odpalenie ????
Natychmiast uzbroiłem zbiornik wczoraj a dziś montaż zbiornika i balansera no i może pierwsze odpalenie ????
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Czemu potrzebowałeś nowy balanser?
Remember, There Is Life Beyond Grip
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Wydaje mi się że stary zaczynał już się rozwulkanizowywać w zasadzie na chwilę obecną nic złego się z nim nie działo ale za jakieś 3-4 lata mogłyby się pojawiać problemy.
A jak już robię jego od A-Z to jak coś działa a mimo wszystko coś w danej części budzi moje obawy to wolę to wymienić.
W brew pozorom te części nie są drogie a wręcz sporo tańsze niż do Europejczyków
A jak już robię jego od A-Z to jak coś działa a mimo wszystko coś w danej części budzi moje obawy to wolę to wymienić.
W brew pozorom te części nie są drogie a wręcz sporo tańsze niż do Europejczyków
-
- Forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2018-08-16, 14:03
- Model: GT '14
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarno-Czarny
- Lokalizacja:: WWL
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Jakiś czas temu pomagałem w "remoncie" przez to mam jakieś spaczenie, na przed ostatnim zdjęciu myślałem że to dwu komorowy zlew z Ikei
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Hehe w sumie trudno z tobą się nie zgodzić. Na pierwszy rzut oka faktycznie wygląda jak zlew
Ale ogólnie nie jest mi do śmiechu bo:
- pracuje na 4 może 5 garach
- olej ze skrzyni pojawił się w płynie chłodniczym
Test drogowy tragiczny, gorzej niż maluch.
Podlubalem przy wtryskiwaczach a raczej przy ich podlonczeniach i wychodzi że po odłączeniu danych wtrysków silnik wogóle nie reaguje .
Wtryski leżały prawie 3 lata i były totalnie suche więc podejrzewam że to jest tego wina a raczej wiem że to ich wina bo przekładałem na inne miejsca i reakcja na danych cylindrach już się zmieniała.
Teraz tylko zawyć do ksiezyca. Jeszcze ta chłodnica. No kurrrrrrr ....
Ale ogólnie nie jest mi do śmiechu bo:
- pracuje na 4 może 5 garach
- olej ze skrzyni pojawił się w płynie chłodniczym
Test drogowy tragiczny, gorzej niż maluch.
Podlubalem przy wtryskiwaczach a raczej przy ich podlonczeniach i wychodzi że po odłączeniu danych wtrysków silnik wogóle nie reaguje .
Wtryski leżały prawie 3 lata i były totalnie suche więc podejrzewam że to jest tego wina a raczej wiem że to ich wina bo przekładałem na inne miejsca i reakcja na danych cylindrach już się zmieniała.
Teraz tylko zawyć do ksiezyca. Jeszcze ta chłodnica. No kurrrrrrr ....
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Ale muszę się pochwalić że sam pierwszy raz rozbierałem skrzynie biegów i to na dodatek automat i sam składałem i okazuje się że chodzi idealnie więc pelen sukces
Pytanie tylko czy jak już uporam się z wtryskiwaczami i silnik będzie mieć pełną moc to czy skrzynia będzie pracować w 100% poprawnie.
Dziś pewnie tego się dowiem bo kupiłem jakieś żrące środki do wtrysków i przepustnic plus zamontuje inna chłodnice bo takowa mam w zapasie.
Trzymajcie kciuki bo w nocy wszystko już będzie jasne.
Pytanie tylko czy jak już uporam się z wtryskiwaczami i silnik będzie mieć pełną moc to czy skrzynia będzie pracować w 100% poprawnie.
Dziś pewnie tego się dowiem bo kupiłem jakieś żrące środki do wtrysków i przepustnic plus zamontuje inna chłodnice bo takowa mam w zapasie.
Trzymajcie kciuki bo w nocy wszystko już będzie jasne.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
- na 5 garach by w ogóle nie pracował na jałowych. Zwyczajnie by gasł. Na 6 ma już straszne wibracje.
- jeśli w chłodnicy masz olej ze skrzyni to chłodnica do sprawdzenia, olej ze skrzyni do zlania bo istnieje ryzyko, że w drugą stronę też poszło. Nie radziłbym testować skrzyni z niepewnym smarowaniem.
Wtryskiwacze 19lbs łatwo dostaniesz. Explorery, crown vic, mustangi v6 i v8, mondeo 1.8
- jeśli w chłodnicy masz olej ze skrzyni to chłodnica do sprawdzenia, olej ze skrzyni do zlania bo istnieje ryzyko, że w drugą stronę też poszło. Nie radziłbym testować skrzyni z niepewnym smarowaniem.
Wtryskiwacze 19lbs łatwo dostaniesz. Explorery, crown vic, mustangi v6 i v8, mondeo 1.8
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
No rezor więc tak:Rezor pisze: ↑2018-11-23, 16:23- na 5 garach by w ogóle nie pracował na jałowych. Zwyczajnie by gasł. Na 6 ma już straszne wibracje.
- jeśli w chłodnicy masz olej ze skrzyni to chłodnica do sprawdzenia, olej ze skrzyni do zlania bo istnieje ryzyko, że w drugą stronę też poszło. Nie radziłbym testować skrzyni z niepewnym smarowaniem.
Wtryskiwacze 19lbs łatwo dostaniesz. Explorery, crown vic, mustangi v6 i v8, mondeo 1.8
- płyn do skrzyni się nie przedostał, sprawdzone
- wtryski wszystkie już chodzą okazało się że zestaw regeneracyjny który założyłem miał za długie filtry zakładane w dyszach i zwyczajnie je zatykało, 3 wtryski chodziły dobrze, 2 wtryski lały, 1 wtrysk kapał a 2 w ogóle nie puszczały paliwa.
Po zmianie chłodnicy wszystko ok do chwili gdy złapie pełną temperaturę i pod wpływem ciśnienia zaczyna puszczać tym razem płyn chłodniczy na posadzkę (myślałem że się załamię ale gdy nieco ochłonąłem to w spokoju zamówiłem po prostu nową )
Po spokojnym poruszaniu się po placu pod domem stwierdziłem że czas najwyższy na test na mieście. To nic że samochód bez świateł (są tylko tył) brak maski błotników, fotelów, pasów i masy innych elementów oraz cieknące chłodnica, ale niestety "chcica" aby sprawdzić jak to jeździ na w pełni sprawnym silniku pokonała zdrowy rozsądek
Efekt niesamowity skrzynia pięknie zmienia biegi, silnik ładnie wchodzi na obroty i czuję tą moc.
Jak wcześniej przed odbudową był jakiś przymulony a skrzynia chodziła jak chciała (w ogóle nie było mowy o paleniu gumy) teraz wystarczy lekko musnąć gaz a auto staje bokiem. Na prostej, startując z "D" wystarczy delikatnie musnąć po gazie a auto momentalnie pali gumę nawet bez używania hamulca nożnego
Szpera działa jak "ta lala" 2 piękne ślady za samochodem
Fotki auta tuż przed testami drogowymi poniżej, byłem nieco przerażony ale chęć testów była o wiele wyższa niż zdrowy rozsądek
Dopiero teraz zaczynam rozumieć w 100% właścicieli V8
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Biegi wszystkie 4 ok?
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Tak w końcu
Ten ostatni nie chciał działać z powodu że go już nie było zresztą opisywałem ten defekt wcześniej jak rozbierałem skrzynię (w tym wątku jest opisane )
P.S.
Rezorku mam ten czujnik ABS prawego przedniego koła ale nie mam zbiornika płynu do spryskiwaczy o który prosiłeś (już nie pamiętam czy go nie było czy po prostu nie mogę go odszukać )
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Panowie, pytanie.
Po usunięciu smogpompy (i ogólnie dosłownie całego tego układu) nie wiem co zrobić z końcówkami przy EGR i kolektorze ssącym.
Zaślepiłem je gumowymi korkami, czy to dobre rozwiązanie czy jakoś to trzeba połączyć razem przewodem ???
Czy EGR nie musi pracować na podłączonym podciśnieniu ???
Po usunięciu smogpompy (i ogólnie dosłownie całego tego układu) nie wiem co zrobić z końcówkami przy EGR i kolektorze ssącym.
Zaślepiłem je gumowymi korkami, czy to dobre rozwiązanie czy jakoś to trzeba połączyć razem przewodem ???
Czy EGR nie musi pracować na podłączonym podciśnieniu ???
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Lepiej zaślepić i mieć error z EGR niż problemy z mapami . Najlepiej odepnij wtyczkę, wykręć EGR i wkręć rurkę od wydechu z uszczelką za 5gr.
O taką:
http://monetowo.pl/img/2017-5-Groszy-Wz ... -69826.jpg
Będziesz miał check ale przynajmniej komp nie będzie głupiał
O taką:
http://monetowo.pl/img/2017-5-Groszy-Wz ... -69826.jpg
Będziesz miał check ale przynajmniej komp nie będzie głupiał
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Jupiiii
Przyszła nowa chłodnica
Już zamontowana i nic nie cieknie
Przyszła nowa chłodnica
Już zamontowana i nic nie cieknie
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek
Dawno nic się tu nie działo ale dla ciekawskich powiem że auto jest już złożone i mam już przegląd techniczny i zrobione jakieś 300km.
Skrzynia i silnik pracują super smali laczka przepięknie
Postaram się zrobić nieco fotek i prześlę niebawem.
Jedno pytanie czy firmy reklamowe będą w stanie stworzyć mi pełny projekt takich naklejek jak na poniższym zdjęciu ??
Oczywiście BOSS będzie usunięty a na jego miejsce trafi H.O.
Generalnie chciałbym uzyskać efekt jak na poniższej fotce z V gen
Skrzynia i silnik pracują super smali laczka przepięknie
Postaram się zrobić nieco fotek i prześlę niebawem.
Jedno pytanie czy firmy reklamowe będą w stanie stworzyć mi pełny projekt takich naklejek jak na poniższym zdjęciu ??
Oczywiście BOSS będzie usunięty a na jego miejsce trafi H.O.
Generalnie chciałbym uzyskać efekt jak na poniższej fotce z V gen