MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-11-22, 17:06

No nareszcie, wczoraj przyszedł zbiornik z miernikiem poziomu paliwa, nowy balanser i uszczelki zewnętrzne szyb.
Natychmiast uzbroiłem zbiornik wczoraj a dziś montaż zbiornika i balansera no i może pierwsze odpalenie ???? :D
Załączniki
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: jaco » 2018-11-22, 17:49

Czemu potrzebowałeś nowy balanser?


Remember, There Is Life Beyond Grip

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-11-22, 18:24

Wydaje mi się że stary zaczynał już się rozwulkanizowywać w zasadzie na chwilę obecną nic złego się z nim nie działo ale za jakieś 3-4 lata mogłyby się pojawiać problemy.
A jak już robię jego od A-Z to jak coś działa a mimo wszystko coś w danej części budzi moje obawy to wolę to wymienić.
W brew pozorom te części nie są drogie a wręcz sporo tańsze niż do Europejczyków :)



MR_Thomas
Forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2018-08-16, 14:03
Model: GT '14
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarno-Czarny
Lokalizacja:: WWL

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: MR_Thomas » 2018-11-23, 09:52

Jakiś czas temu pomagałem w "remoncie" przez to mam jakieś spaczenie, na przed ostatnim zdjęciu myślałem że to dwu komorowy zlew z Ikei :wstyd: :mur:



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-11-23, 15:29

Hehe w sumie trudno z tobą się nie zgodzić. Na pierwszy rzut oka faktycznie wygląda jak zlew 😀
Ale ogólnie nie jest mi do śmiechu bo:
- pracuje na 4 może 5 garach
- olej ze skrzyni pojawił się w płynie chłodniczym

Test drogowy tragiczny, gorzej niż maluch.
Podlubalem przy wtryskiwaczach a raczej przy ich podlonczeniach i wychodzi że po odłączeniu danych wtrysków silnik wogóle nie reaguje 😥.

Wtryski leżały prawie 3 lata i były totalnie suche więc podejrzewam że to jest tego wina :( a raczej wiem że to ich wina bo przekładałem na inne miejsca i reakcja na danych cylindrach już się zmieniała.

Teraz tylko zawyć do ksiezyca. Jeszcze ta chłodnica. No kurrrrrrr ....



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-11-23, 15:35

Ale muszę się pochwalić że sam pierwszy raz rozbierałem skrzynie biegów i to na dodatek automat i sam składałem i okazuje się że chodzi idealnie więc pelen sukces :)

Pytanie tylko czy jak już uporam się z wtryskiwaczami i silnik będzie mieć pełną moc to czy skrzynia będzie pracować w 100% poprawnie.
Dziś pewnie tego się dowiem bo kupiłem jakieś żrące środki do wtrysków i przepustnic plus zamontuje inna chłodnice bo takowa mam w zapasie.
Trzymajcie kciuki bo w nocy wszystko już będzie jasne.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: Rezor » 2018-11-23, 16:23

- na 5 garach by w ogóle nie pracował na jałowych. Zwyczajnie by gasł. Na 6 ma już straszne wibracje.
- jeśli w chłodnicy masz olej ze skrzyni to chłodnica do sprawdzenia, olej ze skrzyni do zlania bo istnieje ryzyko, że w drugą stronę też poszło. Nie radziłbym testować skrzyni z niepewnym smarowaniem.
Wtryskiwacze 19lbs łatwo dostaniesz. Explorery, crown vic, mustangi v6 i v8, mondeo 1.8


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-11-24, 14:25

Rezor pisze:
2018-11-23, 16:23
- na 5 garach by w ogóle nie pracował na jałowych. Zwyczajnie by gasł. Na 6 ma już straszne wibracje.
- jeśli w chłodnicy masz olej ze skrzyni to chłodnica do sprawdzenia, olej ze skrzyni do zlania bo istnieje ryzyko, że w drugą stronę też poszło. Nie radziłbym testować skrzyni z niepewnym smarowaniem.
Wtryskiwacze 19lbs łatwo dostaniesz. Explorery, crown vic, mustangi v6 i v8, mondeo 1.8
No rezor więc tak:
- płyn do skrzyni się nie przedostał, sprawdzone
- wtryski wszystkie już chodzą okazało się że zestaw regeneracyjny który założyłem miał za długie filtry zakładane w dyszach i zwyczajnie je zatykało, 3 wtryski chodziły dobrze, 2 wtryski lały, 1 wtrysk kapał a 2 w ogóle nie puszczały paliwa.

Po zmianie chłodnicy wszystko ok do chwili gdy złapie pełną temperaturę i pod wpływem ciśnienia zaczyna puszczać tym razem płyn chłodniczy na posadzkę (myślałem że się załamię ale gdy nieco ochłonąłem to w spokoju zamówiłem po prostu nową :) )

Po spokojnym poruszaniu się po placu pod domem stwierdziłem że czas najwyższy na test na mieście. To nic że samochód bez świateł (są tylko tył) brak maski błotników, fotelów, pasów i masy innych elementów oraz cieknące chłodnica, ale niestety "chcica" aby sprawdzić jak to jeździ na w pełni sprawnym silniku pokonała zdrowy rozsądek :)
Efekt niesamowity skrzynia pięknie zmienia biegi, silnik ładnie wchodzi na obroty i czuję tą moc.
Jak wcześniej przed odbudową był jakiś przymulony a skrzynia chodziła jak chciała (w ogóle nie było mowy o paleniu gumy) teraz wystarczy lekko musnąć gaz a auto staje bokiem. Na prostej, startując z "D" wystarczy delikatnie musnąć po gazie a auto momentalnie pali gumę nawet bez używania hamulca nożnego :)

Szpera działa jak "ta lala" 2 piękne ślady za samochodem :D

Fotki auta tuż przed testami drogowymi poniżej, byłem nieco przerażony :przestraszony: ale chęć testów była o wiele wyższa niż zdrowy rozsądek :P

Dopiero teraz zaczynam rozumieć w 100% właścicieli V8 :D
Załączniki
2.jpg
3.jpg



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: Rezor » 2018-11-24, 18:16

Biegi wszystkie 4 ok? :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-11-24, 19:07

Rezor pisze:
2018-11-24, 18:16
Biegi wszystkie 4 ok? :D
Tak w końcu :)
Ten ostatni nie chciał działać z powodu że go już nie było zresztą opisywałem ten defekt wcześniej jak rozbierałem skrzynię (w tym wątku jest opisane :D )

P.S.
Rezorku mam ten czujnik ABS prawego przedniego koła ale nie mam zbiornika płynu do spryskiwaczy o który prosiłeś (już nie pamiętam czy go nie było czy po prostu nie mogę go odszukać :( )



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-11-30, 12:16

Panowie, pytanie.
Po usunięciu smogpompy (i ogólnie dosłownie całego tego układu) nie wiem co zrobić z końcówkami przy EGR i kolektorze ssącym.
Zaślepiłem je gumowymi korkami, czy to dobre rozwiązanie czy jakoś to trzeba połączyć razem przewodem ???
Czy EGR nie musi pracować na podłączonym podciśnieniu ???
Załączniki
IMG_20181118_212119.jpg
IMG_20181118_212113.jpg



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: Rezor » 2018-11-30, 13:33

Lepiej zaślepić i mieć error z EGR niż problemy z mapami :). Najlepiej odepnij wtyczkę, wykręć EGR i wkręć rurkę od wydechu z uszczelką za 5gr.
O taką:
http://monetowo.pl/img/2017-5-Groszy-Wz ... -69826.jpg
Będziesz miał check ale przynajmniej komp nie będzie głupiał :)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-12-06, 18:19

Pewnie tak zrobię :)



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-12-12, 17:13

Jupiiii :)
Przyszła nowa chłodnica :)
Już zamontowana i nic nie cieknie :)
Załączniki
IMG_20181211_191014.jpg



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2019-05-18, 09:32

Dawno nic się tu nie działo ale dla ciekawskich powiem że auto jest już złożone i mam już przegląd techniczny i zrobione jakieś 300km.
Skrzynia i silnik pracują super smali laczka przepięknie :)
Postaram się zrobić nieco fotek i prześlę niebawem.

Jedno pytanie czy firmy reklamowe będą w stanie stworzyć mi pełny projekt takich naklejek jak na poniższym zdjęciu ??
Oczywiście BOSS będzie usunięty a na jego miejsce trafi H.O.
Generalnie chciałbym uzyskać efekt jak na poniższej fotce z V gen
Załączniki
22.jpg
11.jpg



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”