1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-08-19, 20:29

To ja już myślałem o jakiś rentgenach czy usg bloku....a tu masz po prostu plama.....genialne w swojej prostocie!!!!! A u mnie będzie to działać, nie mam plamy jak stoję znaczy blok cały?:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-08-22, 20:08

ale jak dobrze się przymierzysz to zrobisz sobie to po puszce z piwa wypitego wcześniej :)
Miałeś racje......wypiłem piwo "na puszkę".......i stwierdziłem,że wcale nie muszę tego rozpinać.........to działa ;)
Załączniki
IMG_1421.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
s4e
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 2015-05-10, 21:38
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: s4e » 2017-08-23, 08:27

Ja troche z innej beczki. Masz 1gen gazu, ile go konsumuje Twoj woz? Mam blos i spalanie oscyluje w granicach 20-22l przy spokojnej jezdzie, ustawialem go na sondzie szerokolazmowej i bez szalu nadal. Zastanawiam sie nad sekwencja bo woz robi tygodniowo 500km :)



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-08-23, 15:54

Robiłem na początku badanie spalania ,zalałem do pełna przejechałem 200km na spot i na tej samej stacji zatankowałem do pełna, weszło 32l.czyli 16l/100km!!!
Dodam że jechałem bardzo spokojnie rzadko przekraczając 100km/h, w kolejnych badaniach "czar prysł" bo wychodziło :to 24l/100km w cyklu miejskim , to znowu 19l/100km w cyklu mieszanym.Dodam,że autko zaczęło jeździć znacznie szybciej po sukcesywnie wykonywanych naprawach:) a i opony zrobiły swoje. Generalnie jestem zadowolony ze spalania...a sekwencja pewnie polepszyła by ten drażliwy współczynnik a i silnikowi wyszło by na lepsze, na razie nie sprawdzałem jakie koszty przy istniejącej butli i parowniku.


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-08-23, 20:03

Głowice splanowane,uszczelki doszły, jutro mają być śruby i składamy!!!!
Załączniki
IMG_1443.JPG
IMG_1442.JPG
IMG_1441.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: Rezor » 2017-08-23, 20:55

A dół szanowny kolega sprawdził? Pierścienie ok?


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-08-23, 21:30

Zrobiłem "małe konsylium" w tej sprawie uznano, że nie ma się czego czepić ,a co najdziwniejsze że widniejący przebieg 126tys. ku mojemu zdziwieniu jest całkiem realny.


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
s4e
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 2015-05-10, 21:38
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: s4e » 2017-08-23, 22:28

Chyba bede doktoryzowal sie w takim razie w temacie sekwencji. Najwiekszy problem to chyba oszukanie czujnika cisnienia paliwa.

Na zdjeciu widac czujnik polozenia walka, u mnie wtyczka jeat chyba skierowana do gory, czy ten czujnik jakos sie ustawia/reguluje?



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-08-24, 08:29

Chyba bede doktoryzowal sie w takim razie w temacie sekwencji
Ten doktorat prawdopodobnie dopiero przede mną więc nie pomogę:)
czy ten czujnik jakos sie ustawia/reguluje
Nie demontowałem ,nie wypowiem się, jednak napis na nim umiejscowiony o czymś chyba świadczy?
Załączniki
IMG_1445.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-08-25, 09:04

Nabiera!!
Załączniki
IMG_1452.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-08-28, 19:47

Zakończone,gada!!! ;)
Załączniki
IMG_1475.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: stang232 » 2017-08-28, 23:03

I do tego jak ladnie sie jeszcze prezentuje. Teraz pilnowac poziomu płunu chłodzącego i bedzie dobrze


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: Przemek64 » 2017-08-31, 14:06

Tak podchodzić do SN może tylko właściciel I generacji w trakcie odbudowy :ok:
Po zabawie z klasykiem tak to wygląda (wiem coś o tym)
Fajna robota :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-08-31, 19:27

Dzięki, właśnie jestem w trakcie wymiany przewodów hamulcowych :D to się nigdy nie skończy.... już go nawet wystawiłem na sprzedaż, bo żona krzyczy że zrobię z niego nówkę a i tak nie będzie nim jeździć :D


kultura techniczna-to lubię

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: danek » 2017-08-31, 20:36

oj tam gadasz, moja zonka już się poddala i nic nie skrzeczy, garaz zamianil się w warsztat a jak niedawno dowiedziała się ze dalem ogolocona bude do piaskowania to tylko stwierdzila "ale jak go w końcu złożysz za parę lat to dasz się pobujać ? :)"



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”