1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-09-11, 20:09

chyba że założysz emulatory
Sęk w tym,że emulator wtrysku istnieje, instalacja była robiona (z tego co wytropiłem) w Holandii i nawet się przyłożyli.
"Check" pojawia się także na benzynie.
Załączniki
IMG_1513.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: Rezor » 2017-09-11, 21:09

https://lmr.com/item/SVE-MILO2/1996-04- ... Simulators" onclick="window.open(this.href);return false;
Chodziło mi raczej o emulatory sond :D
Spróbuj jeszcze zalać trochę więcej oktan


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-09-12, 08:46

Stawiałbyś na sondy? ale chyba raczej te tylne?
Z drugiej strony ciekawe jak to urządzenie działa ?może bym coś "zasymulował" na próbę. Inaczej jakiego sygnału potrzebują tylne sondy w stosunku do przednich aby nie było "checka"?
Może wiecie?


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-09-12, 09:32

Jeszcze jedno, jaka powinno być "normalne" wskazanie z MAF w g/s na przykład na wolnych obrotach .
Chciałbym wiedzieć tak mniej więcej jak jest u Was dla porównania?


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-09-17, 17:02

Są wyniki po "pierwszej butli" ze zregenerowanym parownikiem i zamontowanym blosem 18,2l./100km LPG w cyklu "bardzo miejskim". Przejeżdżane po 2km z zimnym silnikiem (do pracy i z powrotem).
Nie jest źle, w tygodniu zaliczę jakąś trasę to zobaczymy.


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-09-18, 19:33

Jak koń to koń.....a co ;)
Załączniki
IMG_1639.JPG
IMG_1635.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: Przemek64 » 2017-09-19, 18:19

radoslawstalowy pisze:Są wyniki po "pierwszej butli" ze zregenerowanym parownikiem i zamontowanym blosem 18,2l./100km LPG w cyklu "bardzo miejskim". Przejeżdżane po 2km z zimnym silnikiem (do pracy i z powrotem).
Nie jest źle, w tygodniu zaliczę jakąś trasę to zobaczymy.
Min Mach po mieście pali tak samo 18l LPG
Na trasie 15
Przed zmianą skrzyni na mocniejszy 5 bieg nawet kiedyś się udało 12l/100 km LPG na trasie ale teraz przy wyprzedzaniu nie trzeba redukować bo piątka jest 0,68 a nie 0,62 ale więcej pali


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-09-19, 19:12

Mniejszego spalania raczej nie oczekuję:)
Dziś troszkę detalingu, zrobiłem dekielki znaczki boczne i generalnie jest git?
Załączniki
IMG_1643.JPG
IMG_1645.JPG
IMG_1646.JPG


kultura techniczna-to lubię

Fatso
Stowarzyszenie MKP
Posty: 44
Rejestracja: 2016-09-01, 15:08
Model: GT '05
Silnik: V8 4.6
Kolor: Srebrna perła

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: Fatso » 2017-09-20, 08:38

Choroba, chorobą, ale pięknie to wygląda.



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-09-26, 16:38

Prawdopodobnie go mam!!!! znalazłem!!! urwałem łeb hydrze!!! zgasiłem wróżkę nieszczęść!!!
Wrocławskie spoty ,wrocławskie dziury i wysoka gorączka (moja) sprawiły,że wypadła zaślepka otworu po wlocie gazu w kolektorze dolotowym ,którą dość pieczołowicie zamontowałem.
Auto oczywiście dostało "czkawki", "postrzelało gazem" i jedyne co mi pozostało żeby wrócić do domu to zakupienie w pobliskiej Castoramie rolki izolacji i zawinięcie dolotu.
Jedyne czego oczekiwałem po tej czynności to dojechanie do domu a efekt przerósł oczekiwania......zgasiło "check engine"......patrzę minutę ....dwie .....kwadrans....i nic......ciemność widzę!!!
Rozwiązanie przyszło nagle i nieoczekiwanie na szczęście przed kolejnymi nietrafionymi zakupami MAF/symulatorów sond itd.
Co ciekawe wcześniej w tym otworze była rurka dolotu gazu zaciśnięta do mieszalnika dość porządną metalową opaską...a i tak nieszczelność występowała.
Pozostało "walnąć" z 500km. i ..cieszyć się ciemnością:)
P.S.
Moc spotów i dziur ujawniła również,że w ślad za lewą poduszką silnika mam do wymiany prawą:)
Załączniki
_G7A7485.jpg
zdjęcie nieocenionej Tatiany
IMG_1782.JPG
IMG_1781.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: Rezor » 2017-09-26, 18:49

Na fmic.pl mają kolanka silikonowe, może coś dobierze :)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-09-26, 19:16

dzięki ,ale myślę że to ze zdjęcia (dopasowane od jakiejś Lanci;) wytrzyma następne 22 lata:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-10-02, 19:47

Nie odpoczywamy, wymieniłem pozostałą prawą poduszkę silnika i przestał "strzelać" po max. skręcie.
No i żeby nie było nudno mały "modzik" na wydechu:)
Załączniki
IMG_1801.JPG
IMG_1803.JPG
IMG_1808.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: StarszyWajchowy » 2017-10-02, 20:22

No proszę, jaki ładny "cut-oucik" :ok:


Tomek

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-10-10, 19:47

zafundowałem "czarnuszkowi" nowe kabelki na zime....jest moc:)
Załączniki
IMG_1908.JPG


kultura techniczna-to lubię

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”