[pudel] MUSTANG V6, 2002

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-04-27, 19:57

No ale po co skoro samemu zrobisz taki sam albo i lepszy dajmy za te 250zł ;)?

Jak chcesz foto mojego i więcej info pisz na PW.



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-04-27, 21:15

Delfinnn pisze:No ale po co skoro samemu zrobisz taki sam albo i lepszy dajmy za te 250zł ;)?

Jak chcesz foto mojego i więcej info pisz na PW.
wstaw fotkę tutaj


Obrazek

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-04-27, 22:20

Jutro cyknę i wstawię :)



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-28, 18:55

Delfinnn pisze:No ale po co skoro samemu zrobisz taki sam albo i lepszy dajmy za te 250zł ;)?

Jak chcesz foto mojego i więcej info pisz na PW.
Po dogłębnym przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw stwierdziłem że nie będę sam żadnych rur dobierał czy żadnych innych części które nie są do tego przeznaczone bo ktoś jednak się nad tym namęczył by to zaprojektować i zrobić sensownie tak by jak najlepsze efekty dawało. Gdyby to było takie proste i efektowne każdy by to sam robił...

Wybór padł na:

Obrazek

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT

Na moją prośbę zgodzili się wysłać do Holandii :D :D :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-04-28, 22:07

pudel pisze: Po dogłębnym przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw stwierdziłem że nie będę sam żadnych rur dobierał czy żadnych innych części które nie są do tego przeznaczone bo ktoś jednak się nad tym namęczył by to zaprojektować i zrobić sensownie tak by jak najlepsze efekty dawało. Gdyby to było takie proste i efektowne każdy by to sam robił...
No nie zgodzę się z Tobą :) Takie zestawy robią po prostu dla leniuchów (bez obrazy) by sobie założyć taki kit plug&play i po sprawie. Zauważ, że grubo przerabiane auta rzadko mają dedykowane kity. Każdy sam robi pod siebie.

U mnie wyszło tak (oczywiście osłona jeszcze do skończenia i wypolerowania bo dopiero dziś wyciąłem):

Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-28, 22:10

No nie powiem źle nie wygląda a zauważyłeś jakieś zmiany po założeniu w właściwościach jezdnych lub w głośności?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-28, 22:13

a odnośnie wydechu czy takie Long Tubes

Obrazek

http://www.stage3motorsports.com/produc ... _Only.html

połącze bezpośrednio z taką Off-Road Mid-Pipe

Obrazek

http://www.stage3motorsports.com/produc ... -Pipe.html

?? ?? ?? ?? ??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-04-28, 22:26

pudel pisze:No nie powiem źle nie wygląda a zauważyłeś jakieś zmiany po założeniu w właściwościach jezdnych lub w głośności?
Zmienił się ciut dźwięk wydechu, jest bardziej rasowy - fajnie przepala na wyższych obrotach.

Różnica w mocy jest i to powiem nawet spora szczególnie gdy jest chłodno na dworze to idzie jak rakieta :) A na dniach doprowadzę jeszcze do tego dolotu rurę schowaną w zderzak, która będzie dodatkowo dmuchała chłodne i świeże powietrze - miejmy nadzieję, że będzie jeszcze lepiej.

Co do Long Tubes. Zamówiłem właśnie identyczne :) Z tym, że jak już zamontuję te długie kolektory jadę żeby mi wyspawali z nierdzewki 3" kompletny układ wydechowy z ew. jakimś tłumikiem przelotowym i będzie wreszcie tak jak być powinno. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-28, 22:35

Delfinnn pisze:
pudel pisze: Co do Long Tubes. Zamówiłem właśnie identyczne :) Z tym, że jak już zamontuję te długie kolektory jadę żeby mi wyspawali z nierdzewki 3" kompletny układ wydechowy z ew. jakimś tłumikiem przelotowym i będzie wreszcie tak jak być powinno. Pozdrawiam
jak zamontujesz rurki zdaj relacje jak chodzą jaki dźwięk itp. ja na razie się spłukałem czekam do maja aż dostane kasę wakacyjną...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-04-28, 22:40

powinno razem pasować tylko widzę że Off-Road Mid-Pipe jest do spawania.


co do Long Tube jak będziesz zamawiał to daj znać, może jak będzie niezła cena to byś my dwa zamówili to będzie taniej.


Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-29, 06:22

spoko cena nie jest zła 200$ za niebłyszczącą się


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-04-29, 10:21

Nie opłaca Ci się kupować tego mid pipe'a bo to wyjdzie prawie 450zł a za 700-800 wyspawają Ci kompletny z nierdzewki ;) Przemyśl to. Tak samo sporo zaoszczędzisz na dolocie i kupisz co innego np SCT?



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-29, 12:18

Dolot juz w drodze a nad dalsza czescia wydechu jeszcze mysle...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-07, 21:42

Witam,

I zaczynam dobrymi wieściami jedna paczka już dotarła

Obrazek

Druga już jest 60km od miejsca w którym mieszkam :D

Ale powróćmy do pierwszej paczki

Obrazek

A oto zawartość paczuszki

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dołączony był również wynik z hamowni przed i po założeniu filtra jestem ciekaw na ile jest to wiarygodny wykres...

Obrazek


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-05-07, 22:19

Mniej więcej tyle zyskasz :) Doprowadź jeszcze rurę w nadkolu żeby dmuchało na filtr - wbrew pozorom to ważne ;) Montuj i zdaj relacje. Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”