[Szuba] Mustang GT 1996r

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

[Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: Szuba » 2010-05-12, 23:24

Autko kupione w PL z przebiegiem 54 000 mil. Silnik 4.6, skrzynia manualna T-45. Jak narazie wszystko seryjne, ale z czasem pewnie jakies modyfikacje sie pojawia :)

Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: Szuba » 2013-06-18, 18:54

Trochę modyfikacji się pojawiło więc pora uaktualnić temat :)
Na początek sprężyny H&R Super Sport. Prowadzenie auta rewelacja, w zakrętach trzyma się jak przyklejony. Na koleinach niestety zdarza się przytrzeć wydechami, ale coś za coś.
Obrazek

Doszły też dystanse H&R 25mm na tylną oś. Jeszcze więcej przyczepności i lepszy wygląd :]
Obrazek
Obrazek

W końcu po 2 miesiącach oczekiwania dotarła paczka z Wawy. Montaż lada dzień, narazie przymiarki.
Obrazek

Jak znajdę dłuższą chwilę to będą lepsze zdjęcia.



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: Szuba » 2013-06-18, 19:01

Dziś sprawdziłem autko na hamowni. Bez żadnych modyfikacji, na standardowej mapie paliwa. Według informacji zamieszczonych w internecie powinno być 215KM i 386Nm, wyszło trochę mniej.
Obrazek



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: witekz » 2013-06-18, 19:22

Coś nie tak z tym pomiarem, jaka to norma ta moc DIN? 180-190 to ten model ma....ale na kołach. Mało coś NM. Podjedź na inną hamownie, najlepiej jak będzie chłodniej, a nie 32.5 stopnia! Mieli jakiś nawiew?



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: Szuba » 2013-06-18, 22:35

Pomiar robiłem tutaj http://gekocars.pl/index.php/pl/geko-dy ... a-gekocars" onclick="window.open(this.href);return false;
Norma DIN 70020. Moc była zmierzona na kołach. Masz gdzieś wykres swojego w serii?
Akurat wypogodziło się jak jechałem na hamownie, ale wentylator mieli.



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: ERTE » 2013-06-18, 23:36

Geko to wiarygodna hamownia



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: sim » 2013-06-19, 00:17

Nie wiem jak jest z wiarygodnością tej hamowni, ale sprawdzałem tam kiedyś jedno swoje auto i wynik był rozczarowujący tj. 10% niższy w stosunku do aut tej samej marki, sprawdzanych na innych hamowniach które "brałem" bez najmniejszego problemu.



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: ERTE » 2013-06-19, 01:02

no bo wiarygodny wynik jest wtedy kiedy te auta sa hamowane w tym samym miejscu po sobie, w tej samej temp itd
a co do rozczarowań to wiem coś na ten temat :)



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: stang232 » 2013-06-19, 06:49

BORLA XR1 + H&R to lubię, oj bardzo lubię :super:
Od razu wygląda lepiej :ok:
Czekam na więcej zdjęć :hyhy:


Obrazek

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: witekz » 2013-06-19, 08:36

Szuba pisze:Pomiar robiłem tutaj http://gekocars.pl/index.php/pl/geko-dy ... a-gekocars" onclick="window.open(this.href);return false;
Norma DIN 70020. Moc była zmierzona na kołach. Masz gdzieś wykres swojego w serii?
Akurat wypogodziło się jak jechałem na hamownie, ale wentylator mieli.
189 koni to jest na silniku? czy na kołach? bo pomiar to zawsze na kołach, chyba ze wymontowaliście silnik :D Mój nigdy nie był do końca seryjny, ale z tego co pamiętam 1 pomiar miał około 380 NM, zanim zacząłem mody :D. Parametry twojego pomiaru są dobre, tzn moment i moc są osiągane przy odpowiedniej prędkości obrotowej. Sprawdzałeś na kompie czy nie masz błędów, sondy działają poprawnie,przewody i świece dobre?czyściłeś przepływomierz w nim?Przy takim przebiegu powinien trzymać serie.
Sprawdź to wszystko i podjedź na inną hamownie,najlepiej w chłodny dzień.



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: Szuba » 2013-06-19, 14:24

Robione były 3 pomiary i za każdym razem wychodziło podobnie 189KM i 320-330Nm. Kiedyś sprawdzałem na kompie i były jakieś 2 błędy. Musiałbym podjechać do jakiegoś speca żeby to sprawdził teraz. Przewody i świece nie były wymieniane. Na hamownie chce jechać dopiero po wymianie wydechu, dolotu i strojeniu. Swoją drogą ktoś słyszał o tej firmie http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Słyszałem z dwóch źródeł pozytywne opinie.
Obecnie po kilku ostrzejszych hamowaniach zapala mi się kontrolka od ABS. Co jakiś czas zapala się też kontrolka od płynu chłodniczego, ale jego stan jest w normie.



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: witekz » 2013-06-19, 16:00

Masz jeszcze ten seryjny 6 pak katalizatorów? czy juz x-pipe lub h?Sam dolot i strojenie za dużo tu nie pomoże. Lepiej sprawdź to co napisałem zanim zaczniesz stroić i takie tam.



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: Szuba » 2013-09-11, 17:41

Kilka zdjęć z weekendowego wypadu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: stang67 » 2013-09-11, 17:54

Fajne to z pościgiem :) A ten 67 to czyyj? :D


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
cornholio01
Forumowicz
Posty: 349
Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
Model: 1995`+inny v8
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: [Szuba] Mustang GT 1996r

Post autor: cornholio01 » 2013-09-11, 18:31

fajne fotki tak jak auta :ok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”