Na szczęście jej miejsce zajęła piątka

1995 coupe w kolorze czarny metalic z ręczną skrzynią biegów i 5.0 V8 pod maską, którą dopieszczał przez ostatnie kilka lat chmielu.
Silnik:
5.0 V8 (302CID)
moc około 270-280 KM ( tyle wyszło gdy mierzył go chmielu)
modyfikacje:
- przepustnica BBK 70mm,
- usunięty system EGR,
- Dolot CAI BBK
- BBK x pipe
- BBK 1-5/8” Equal Length Shorty Exhaust Headers
- wydech 2,5" Flowmaster
- wzmocniony zestaw do sprzęgła steeda ( Heavy Duty Adjustable Clutch Cable & Double Hook Quadrant Kits)
- sprzęgło SPEC 2
- tylny dyfuzor
- steeda tri-ax short shifter
- intake od Cobry
zawieszenie:
- gumy poliuretan
- amortyzatory z regulowana siłą tłumienia przód 1-4 tył 1- 8 KYB AMX
- sprężyny EIBACH -1,5"
- płytki caster/ camber BBK
- eibach sway bar - czyli grubsze stabilizatory
hamulce przód:
- 13" tarcze + zaciski od cobry + przewody w stalowym oplocie ( robią bardzo dużą różnicę)

wnętrze:
- Fotele przród Recaro Sport kolor Nardo Black/ Artista Black
- tylna kanapa obszyta materiałem Recaro kolor Nardo Black/ Artista Black
- kierownica z Cobry Skórzana Saddle
- okrągła gałka
koła
- 2001 svt cobra 17x8"
- opony FALKEN 452 - 245 i 265mm
- opony zima Pirelli Sottozero 245/45 i 255/45/17
- Tomason 19x8,5"
- opony Pirelli Pzero 255/35/19
Czyli naprawdę niezły punkt wyjścia do dalszej zabawy. A oto kilka zdjęć: