Cobra '01 S/C 302 stroker

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Cobra 2001

Post autor: Magic » 2017-01-11, 19:34

kaskader bart pisze:Jest grubo :super: Teraz to 500+ będzie :ok:
tylko kto to w ryzach utrzyma :P

trzymamy kciuki terminator the best :super:


Obrazek

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra 2001

Post autor: jaco » 2017-01-11, 20:47

Magic pisze:
kaskader bart pisze:Jest grubo :super: Teraz to 500+ będzie :ok:
tylko kto to w ryzach utrzyma :P

trzymamy kciuki terminator the best :super:

Zobaczymy ile tam wyjdzie, nie planuję, jeszcze, kutych korb i cylindrów, więc górna granica jest już niestety przewidziana.
Kto to utrzyma.. no mam nadzieję, że ja :P Jak się będę bał kluczyk przekręcić, to pewnie niebawem trafi na otomoto...
Co ja piszę, nigdy nie sprzedam! Będę się uczył do upadłego.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2120
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Cobra 2001

Post autor: stang232 » 2017-01-12, 08:33

jaco pisze:Cicho ostatnio było w temacie, ale to tak przed burzą.
W październiku po raz pierwszy wygrałem w Muscle Car Challenge i trochę apetyt urósł w miarę jedzenia. Ostatnio byłem na hamowni i wyniki były zgodne z fabryką (raptem 272RWHP), co mnie mocno rozczarowało, biorąc pod uwagę ilość modów. Najwyraźniej program, który robiłem zdalnie był znacznie gorszy niż myślałem - zadziałała siła samo-sugestii najwyraźniej.
Co pozostało (poza nowym programem oczywiście) - kupiłem eatona m112 i wiele innych potrzebnych gratów. Oczywiście, jak zawsze czegoś jeszcze brakuje..
Na chwilę obecną brakuje mi uszczelki supercharger to intake plenum, linki gazu i tempomatu do terminatora - może komuś zalega?
Przy okazji wejdzie kilka poprawek, jak separator oleju (te silniki mają z tym problem), czy nowa, większa chłodnica silnika. Do kompresora jest już duża.
W tym tygodniu może już się uda odmalować kilka elementów, to podzielę się zdjęciami.
Jest jakieś 90kg gratów do zamontowania. Nie mogę się doczekać chwili, w której sprawdzę ile kilo wyjmę z auta.
Bardzo dobry kierunek, wrzucaj zdjęcia z przebiegu prac.


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: Cobra 2001

Post autor: Przemek64 » 2017-01-12, 11:23

Teraz jak przyjadę do Warszawy na gościnne występy to nie będę zajmował pasa obok jak ostatnio tylko za :zawstydzony:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra 2001

Post autor: jaco » 2017-01-26, 23:47

No dobra, jest chwila to piszę.
Prace idą do przodu, choć oczywiście jak zawsze pod górkę, że szczytu nie widać. Muszę zamówić jeszcze silniczek korkowy, bo różni się kierunkiem w którym skierowana jest wtyczka :/ Pewnie okaże się jeszcze kilka rzeczy tego typu niestety.
Z ostatnich zabawek to pompa 340lph, rolka pompy wody (są przynajmniej trzy, oczywiście mam nie tą co trzeba) rolka kompresora stock - tu największy ból, kompresor dostałem z aftermarkową 2.80, ale przy większej kompresji niż w 03-04 i sportowanym M112 i tak muszę się liczyć z granicznym dla dołu ciśnieniem już na fabrycznej 3,65.
kompresor.jpg
Kompresor pomalowany
pokrywy.jpg
Pokrywy pomalowane
pod maska.jpg
Pomału zaczyna to wyglądać.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Cobra 2001

Post autor: kaskader bart » 2017-01-27, 13:34

Czad \m/ Teraz ti już z górki. Trzymam kciuki. Dasz rade. Potem już nie będziesz chciał nic wolnossącego ;)



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra 2001

Post autor: jaco » 2017-01-27, 14:23

Dzięki. Już się nie mogę doczekać, kiedy to się skończy. Na szczęście widać już światełko w tunelu.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra 2001

Post autor: jaco » 2017-01-31, 01:29

Okazało się, że Cobra to strasznie żarłoczne bydle! Paliwa mało nie leję, ale ona próbowała pożreć nawet własny filtr powietrza :/
W sumie trochę to wyjaśniło, czemu przed przeróbkami było tak niewiele mocy.
WP_20170129_10_59_11_Pro.jpg


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Cobra 2001

Post autor: kaskader bart » 2017-01-31, 23:11

:przestraszony: :szok:
Masakra. Tak to jest jak stożek jest zabudowany i nie widać w jakim jest stanie. Ja czyszce u siebie raz w miesiącu ( jeżdżę 5dni na 7 ) Ja mam na wierzchu wiec łatwo.



Awatar użytkownika
Rockmancar
Forumowicz
Posty: 201
Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
Model: New Edge
Silnik: V6 3.8
Kolor: Bright Atlantic Blue
Lokalizacja:: Konin
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Cobra 2001

Post autor: Rockmancar » 2017-03-07, 14:27

Kompresor, pomalowane głowice...oj jak ja zazdroszczę!



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra 2001

Post autor: jaco » 2017-03-07, 17:23

To jest ta lepsza strona medalu.
Czekam jeszcze na opóźniający się pojemnik na ciecz i pomału odpalamy.. chyba że jeszcze coś wyskoczy.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra 2001

Post autor: jaco » 2017-03-12, 22:30

Widzę, że sting dziś wygenerował dużo ruchu w IV gen, to i ja się dorzucę.
Ostatnio jeszcze trochę części przyszło. Jak dobrze pójdzie, to poniżej już ostatni element układanki..
Projekt własny, wykonanie już nie. Mam tylko nadzieję, że się maska domknie :)
Załączniki
P1010003s.jpg
P1010002s.jpg
P1010001s.jpg


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Cobra 2001

Post autor: jaco » 2018-01-17, 15:27

Ostatnio ktoś mi powiedział 'Myślałem, że ta Cobra gdzieś zniknęła', więc stwierdzam, że trzeba nadrobić temat.

W ostatnim roku sporo się działo, nie tylko w temacie auta, więc ten temat nie był najbardziej priorytetowy, ale do rzeczy.

Wciąż wszystkie problemy nie zostały rozwiązane, ale auto jeździ, wróciło z toru na kołach, więc źle nie jest.
Co przede mną?
Wczoraj nadałem kolejne 16 paczek ze stanów. Z najciekawszych rzeczy przypłynie..kompresor. Tak, drugi. Obecny działa, ciśnienie trzyma dokładnie książkowo. Niestety ma minimalny luz, ale objawia się on głośnym stukaniem, z którym nie zamierzam jeździć. Wszystko wskazywało na to, że winny jest coupler. Rozebrałem, wymieniłem, złożyłem, nic nie pomogło. Są różne zestawy naprawcze, ale stwierdziłem, że nie będę się z tym bujał, kupiłem drugi.
Problem 'hot start' dopadł i mnie - opisałem w innym dziale. Lista rzeczy do sprawdzenia jest tak długa, że skutecznie mnie zniechęca. Sprawdzę jeszcze parę rzeczy we własnym zakresie, może trafię w przyczynę.
Co za mną?
Dukty przednich hamulców Kenny Brown. Postanowiłem zostawić światła dzienne, a wyjąłem przeciw mgielne - dukty zbieraja powietrze przez otwory 90mm i muszę przyznać, że działa to naprawdę dobrze.
Przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej Russell
Poliuretanowe gumy utrzymujące IRS, wahacze, mechanizmu różnicowy przód/tył, sway bar.
Nowe łączniki na sway bar.
Nowe uszczelki miski olejowej, pokryw zaworów, dolnego dolotu...
Dolot powietrza od '03
MAF od '03
Powiększony intercooler kompresora
Największa, 3 rzędowa chłodnica silnika, jaką znalazłem
Linki gazu i tempomatu od '03
Eaton M112 ze stokową rolką 3,65"
Sztywny coupler kompresora
Dolny dolot od '03
Chłodnica powietrza od '03
Świece TR6
Wtryski 47lb także pod E85
Pompa paliwa Walbro 450 (255 rzekomo podkręcone do 340 nie dawało rady) także pod E85
Linia paliwowa od '03
Timing cover od '03
Rolka pompy wody do '03
Napinacze od '03
Harmonic balancer od '03
Sztywne koło pasowe LFP 2lb+
Bridge od '03
Rolki 100m na bridge
Dodatkowa rolka 90mm przy kompresorze Steeda
Alternator do '03.
SCT X4
Dezel zegarów na dwa wskaźniki
Wzkaźnik Boost
Wzkaźnik AFR z sondą oczywiście

Pewnie zapomniałem jeszcze o paru rzeczach.

Czeka nówka rolka 2.80 Steeda, co by wycisnąć z M112 jego max, ale to jeszcze muszę chwile poodkładać i silnik zakuć.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Cobra 2001

Post autor: Radziu » 2018-01-17, 22:42

Jest bardzo grubo... zdaje się, cobra z TOP 3 w kraju!



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Cobra 2001

Post autor: kaskader bart » 2018-01-17, 23:37

Grubo :ok: Gratulacje Jaco. Dobrze że Cobra żyje :D Już myślałam że wolisz vette...



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”