Felgi sprowadzane ze Stanów 2000$,halibrandy 17".Odnosząc się do wypowiedzi kolegów odnośnie silnika,z doświadczenia wiem,że jest to bardzo duży problem i kosztowny wstawienia silnika Forda 4,7.Ja postawiłem sobie wyzwanie,że osobiście zbuduje tą replikę
to było moim celem(cztery lata pracy w garażu)Pod maską zupełnie inny silnik-po hamowni 285km.Karoseria też poszerzona błotniki
po ok.7cm,i wiele wiele innych modyfikacji,których trudno byłoby tu wymieniać.Liczyło się zrealizowanie wyzwania,w innym przypadku marzenia można zrealizować pod adresem.www.kirkhammotorsport-Mielec.
produkcja replik Cobry z nadwoziem aluminiowym.
[Salvador] Replika Cobra 427 2008r.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [Salvador] Replika Cobra 427 2008r.
twoje jest aluminium?
Kirkham robią fajne prace w aluminium
zazwyczaj faceci maja Cobry z włókna szklanego z Factory Five Racing
Tak Halibrand są ładne, ale drogie
Każdy w MKP wie, że nie obchodzi mnie za bardzo na tradycyjne lub oryginalne samochodow, ale ja trzymam silniki Forda w Ford samochody, Chevy w Chevy. I absolutnie żadnych części azjatyckich w samochodach amerykańskich / kanadyjskie
Kirkham robią fajne prace w aluminium
zazwyczaj faceci maja Cobry z włókna szklanego z Factory Five Racing
Tak Halibrand są ładne, ale drogie
Każdy w MKP wie, że nie obchodzi mnie za bardzo na tradycyjne lub oryginalne samochodow, ale ja trzymam silniki Forda w Ford samochody, Chevy w Chevy. I absolutnie żadnych części azjatyckich w samochodach amerykańskich / kanadyjskie