2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Nasze inne wozy / Our "not Mustang" Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2013-12-13, 13:40

długo sie zastanawialem miedzy GT 2011-13 a wlasnei corvette na sezon 2014, trafil mi sie GT 13 srebrny w automacie ,ale tez odrazu klient wiec mu go odstapilem ,a kilka dni pozniej zakupilem ta corvette 2010 :) co nie znaczy ze zrezygnowalem z GT,mam na stanei 2010 4,6 V8 i dzisiaj kupilem 2011 5.0 :) ale to manuale a ja dla siebie chcialem automat,nie bede tlumaczyl dlaczego :)

na ta chwile nei wstawiam jej w dziale sprzedam,bo chce nia chociaz do lata sie nacieszyc :) oczywiscie jzu mysle o modach,glownei o kompresorze,moze mi cos doradzicie ? :
http://www.edelbrock.com/automotive_new ... /corvette/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.westcoastcorvette.com/c-103- ... rgers.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

jaki wybrac ? no i czy jest sens zamieniac block z camaro SS ,tez ls3 ale minimalnie wiekszy i zakuty 6,4 V8 wydaje sie wiecej wyciagnalby z kompresorem,a chce meic jak najszybsza ta corvette :) o ten blok dokladnie http://www.livernoismotorsports.com/pro ... block.html" onclick="window.open(this.href);return false; , jest w moim camaro SS i ma teraz przejechane 1800km

bo ze ten blok wytrzyma 700rwhp to jzu cos,ale czy wytrzyma tyle fabryczna skrzynia w corvette? wlasnei takie pytania mnie nurtuja i moze mi pomozecie na nei odpowiedziec ,moze napsize tez na forum w USA podobny post..

kilka zdjec z USA :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Stachu_xjr » 2013-12-13, 16:35

Koral nie to forum http://forum.chevrolet.org.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; ;)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2013-12-13, 17:33

dałem przeciez w dziale "inne" a tu sporo osob ma pojecie nei tylko o fordach ,np caniggia chyba uturbial poodbny silnik w dodgu tylko ls2 6.0 a moze i ls3 ;)
w wolnej chwili napisze i na forum w usa,ale moze i Wy cos doradzicie :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Deftronic » 2013-12-13, 21:20

Koral, a standardowa to mało? 430 koni, ale jest ponad 200kg (prawie 300) lżejsza niż mój GT500. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: rick » 2013-12-13, 23:00

http://www.lingenfelter.com/mm5/merchan ... _Code=C214" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: speedster » 2013-12-14, 00:43

Szczerze powiedziawszy zdziwiłem się, że tam jeszcze można kompresor upchnąć.Nie lepiej rozwiązać to turbinami? Ten kompresor taki mały dosyć,chociaż chyba bym nie chciał psuć amerykańskiego ducha, turbiną.Pytanie czy chodzi tylko o moc....czy nie tylko :D



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2013-12-14, 23:00

niektóre kompresory wymagają zmiany maski w corvette.. jak będę musiał zmienie.. biturbo wcorvette byłoby swietna sprawa,ale kto w PL to dobrze zrobi i da gwarancje ? Grabowski ? działa on jeszcze ?

Rick, dzieki


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
mike83
Młodszy Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 2013-09-17, 09:47
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Vista blue / black mat

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: mike83 » 2013-12-14, 23:16

W Wawie mogę polecić Ecu performance na parowcowej , większość gt-rów z Polski się tam przerabia no i Dominik jest świetnym specem od strojenia . No i ich domeną jest uturbianie :)
https://www.facebook.com/pages/Ecu-Perf ... 7308477110" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ecu-performance.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Też mogę polecić SSG garage koło łomianek , dobrzy specjaliści w motorsporcie , dobre podejście do klienta .

https://www.facebook.com/ssgaragepl?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Magic » 2013-12-14, 23:44

oj Koral jak chcesz fajny demo car firmy to zrób takie Camaro :padam:

Obrazek


Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: caniggia » 2013-12-15, 00:08

Jak masz opcje finansowe na bi turbo, to się nie zastanawiaj. Niedawno robiłem challengera z 6.1 na 7.0 a teraz płynnie do tego biturbo, będzie kosmos. Turbo finalnie zawsze wychodzi drożej niż kompresor i ma większe możliwości, więc jak jest wybór. Jak ktoś nie jest mentalnie na kompresor tylko, to turbo rules. Jak będziesz chciał to ogarnąć, to wal śmiało.

Jak pisałeś, pomijając mustangi, dodge strokery oraz doładowane, ls2 w gto z kompresoremi, ls1, ls3 w corvette m.in już robiłem i jeżdżą, jeden ma już nawet 160kkm, jak chcesz dam Ci tel do właścicieli którym poprawiałem po Warszawie i Krakowie.

Wszystko co powyżej mocy fabrycznej, to nawet producent nie daje gwarancji. Nawet jak silnik zakuty, to tylko do mocy jaką daje producent silnika, itp. Na pewno można dać gwarancję na montaż, gwarancja producenta na podzespoły, na strojenie poprawne na max moment, moc, egt, afr, przy założeniu że moc jest poniżej dopuszczalnej przez podzespoły. W tym celu np loguję wszystkie przebiegi aby można je poddać ocenie np tunerowi w us, bo rzeczoznawca w pl to fikcja w takiej kwestii, a wiadomo, że jak coś się stanie, to każdy mądry.


Tak więc gwarancja to rzecz umowna do uzgodnienia. Mało kto da gwarancję na całość, gdy jest zależność od kilku podmiotów. Jeżeli ktoś szuka sponsora na nowy silnik przekraczając dopuszczalne parametry producentów to nie u mnie niestety.

Na fabrycznym silniku zapomnij o bi turbo, bo te silniki są bardzo doprężone jako NA.

I raczej nie remote turbo montowane z tyłu, bo będzie lag.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2013-12-17, 00:19

Caniggia,a jaki orientacyjnie bylby koszt takiego biturbo do corvetty?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: caniggia » 2013-12-17, 00:56

Napisałem do jednego z producentów rozsądnego zestawu zapytanie. W grę też wchodzi custom, ale to na pewno drożej.
STS remote to 7500$.

EDIT

Normalny zestaw z turbinami powieszonymi na kolektorach (nowych specjalnie pod to zrobionych) zaczyna się od 9500$. TTI.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2013-12-18, 14:45

ok,a ile robocizna?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: caniggia » 2013-12-18, 14:53

Forum nie jest miejscem do uzgadniania robocizny, tym bardziej że nie wiadomo finalnie co tam chcesz i co z tym turbo ma być montowane, ebc czy mbc, wskaźniki, może sprężyny zaworowe (jak duże doładowanie będziesz chciał) itp itd
Zadzwoń najlepiej to coś uzgodnimy w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 2013-12-18, 15:19 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: witekz » 2013-12-18, 15:14

Ta firma http://www.hpg-tuning.pl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false; od lat zajmuje się corvettami, ale ja osobiście jej nie znam i nie wiem jaką ma renomę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”