2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Nasze inne wozy / Our "not Mustang" Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2013-12-18, 17:10

caniggia pisze:Forum nie jest miejscem do uzgadniania robocizny, tym bardziej że nie wiadomo finalnie co tam chcesz i co z tym turbo ma być montowane, ebc czy mbc, wskaźniki, może sprężyny zaworowe (jak duże doładowanie będziesz chciał) itp itd
Zadzwoń najlepiej to coś uzgodnimy w tej sprawie.
no tak ale skoro zestw 9500$ + wysyłka+oplaty+robocizna to wyjdzie pow 50tys.zl a to jzu wg mnie spora inwestycja.. kompresor przy sprzedazy moge zdemontowac jesli klient go nie doceni ,z turbo gorzej..

swojego czasu , jak sie interesowalem troche turbo pamietam ze Grabowski calkowity koszt uturbienia np dodga stealth zamykal w 20tys.zł,wiadomo wszystko podrożało,ale +50tys.zł za uturbienie auta to zdecydowanie za dużo..

zaloze temat na forum w USA i tam dopytam ,ile skrzynia wytrzyma,bo moze wystarczy kompresor i 600rwhp, czyli bez wymianysilnika tego zcamaro 6,4..
bo jesli do tego 50tys.zl dojdzie koszt skrzyni to tuning mnie wyjdzie drozej niz auto a to mija sie z celem, jeszcze mnie nie stac nato zeby ot tak wyrzucac kase w błoto..

myślalem kompresor zakupic do 7tys$ plus montaz mysle max3tys.zl bo jestprosty,program z SCT przewaznie daja z kompresorem,wiecpozostaje strojenie za ok 1500-2tys.zl lub wyslanei logow do USA zeby poprawili jzu pod nasze paliwo program..

przekladka bloku tez mysle kilka tysi kosztowalaby, cały czas sugeruje sie cenami NormCar,gdzie za zlozenie silnika wzieli 2500zl,wiec za kompresor mysle napewno nie wiecej..

pisze na forum bo jest od dyskusji i wiecej ludzi czyta i mzoe cos podpowiedziec,oczywiscie najlepiej pytac w USA, wiec przd koncowa decyzja jeszcze tam zaloze temat i zobacze co napiszą, bede wiedzial czyturbo czy kompresor i czy jest sens przekladac kuty blok 6,4 tzn czy skrzynia wytrzyma wiecej niz 650rwhp, pewnie nie, wiec zostane przy seryjnym i max 600rwhp czyli sam kompresor wtedy wystarczy..

bo nie widze sensu wydac 50tysi na biturbo i 20-30 na wzmocniona skrzynie.. za tyle to ja kupilem ostatnio GT 2013,i jzu chyba wolalbym cieszyc sie stockowa corvette plus GT 5.0 na zloty MKP :) serio,ale 80tysi na tuning uwazam za dużo(no i kuty blok 6,4tez tani nie byl) ,mysle takw przedziale 30-40tys.zl sie zmiescic,dlatego np cena montazu kompresora tez odgrywa role i nie dam za to np 5tys.zl bo to prosta sprawa, turbo oczywiscie juz takie proste nie jest..
Rick,a mozesz sie dowiedziec ile stockowa skrzynia w corvette wytrzyma HP? to mi ulatwi decyzje, kuty blok mam,kompresor tez mozna kupic nawet na 30psi, tylko wlasnie wytrzymalosc skrzyni mnie martwi, i nie wiem czy zestawy na max 600rwhp robia ze wgledu na ryzyko uszkodzenia oem silnika czy skrzyni..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: caniggia » 2013-12-18, 20:24

Koral, nie można ot tak o wycenić montażu turbo, bo wiele czynników na to wpływa. Przy takich rzeczach nie szuka się oszczędności.
Montaż to nie tylko wkręcenie śrubek wg instrukcji, ale również poprawki po producencie, to się dotyczy również kompresorów.
Jak się chce mieć wrzucone to i za 3k można wrzucić. W zasadzie nie ma zestawu włączając w to super zestawy KenneBell w których nie znajdzie się coś do poprawienia.
Tak więc można i zamontować silnik w sensie wymiany dołu za 2,5k tak że wypadają ważne śruby śruby główne, a można to zrobić za tyle samo albo niewiele więcej tak, aby takich objawów nie było.
Można też założyć turbo za 3k, gdzie nie interesuje Cię czy coś o obija się o karoserię, nie ważne jak działa BOV, nie ważne jak działa wastegate, bo był w zestawie, a można to zamontować za 5k tak aby poprawić wszystkie błędy producenta. Ale tez można i wydać więcej, gdy np trzeba wyciągnąć silnik aby je zamontować, założyć i wystroić sterowanie w funkcji rpm vs gear, wymianą sprężyn zaworowych gdy doładowanie powoduje bezwładność zaworów itp (pewnie sie powtarzam).
To samo dotyczy strojenia, możesz wrzucić zestaw z programatorkiem od producenta i mieć ileś tam koni, a można mieć tyle samo koni i dużo lepiej jeżdżące auto wystrojone indywidualnie. Strojenie turbo, to nie tylko "wgranie" programiku i dostrojenie przez maila, a również strojenie doładowania, doładowania w funkcji obrotów opcjonalnie, w funkcji biegu itp. BTW, z kompresorem tez się da różne cuda robić z EBC, natomiast nikomu nie chce się w to bawić i nie wiem czy ktoś nawet wpadł na taki pomysł poza mną.

I tak, pytałeś o gwarancję, teraz przykład, silnik kupujesz sam, montuje jedna firma, kupujesz turbo, montuje druga firma, bo zrobi to za 1k taniej niż druga, na koniec stroi 3 firma, do kogo pretensje gdy coś się nie powiedzie?

Tak więc jeżeli szukasz oszczędności, kup kit z kompresorem, programatorem, dołączonym programem z dostrojeniem i po kłopocie, dla większości to uniwersalne rozwiązanie i najbardziej ekonomiczne, nigdy nie dokładne, ale dające pewną gwarancję, że fabryczny silnik przy tej konfiguracji się nie rozleci.

Możesz też uwzględnić customową budowę zestawu, która może w komplecie wynieść ok 30k za twin turbo, gdyż ok 15k wychodzi za single turbo.

Tak więc podsumowując, wyjściowa cena za montaż twin turbo to 5k, single turbo 3-4k, 3k kompresor, choć większość robi to za 5k (u nmnie 3k np większość zestawów do Mustanga, ale na pewno nie za montaż Kb do Challengera, gdzie jest 2x więcej pracy), przy założeniu że kit przychodzi i nikt się nie interesuje co tam producent miał za wizję na to. Strojenie ca 2-3k kompresora, turbo jeżeli w kicie bez EBC, tak samo, ale w zależności od opcji może być więcej. To są podobne ceny wszędzie, wliczając znanych tunerów w US na custom tuning. Np. tti za program pod std zestaw bez ebc liczy 1k$, inni liczą po 200-300h za 1h nawet, sa tacy co licza 400$ za komplet, w PL można zapłacić 3k we Wrocławiu za wgranie programu dostarczonego plus zmianę dwóch dostepnych opcji (u mnie za to samo 500). Można też w Warszawie wystroić GMa za 3k doładowanego jak i N/A, gdzie strojenie zmienia 2 tabelki na krzyż i auto jeździ jak padaka.

Tak to wygląda przynajmniej z mojego punku widzenia.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2013-12-19, 12:23

caniggia pisze:
Możesz też uwzględnić customową budowę zestawu, która może w komplecie wynieść ok 30k za twin turbo
no i ta cena by mnie w pelni satysfakcjonowala;) teraz pozostaje pytanie czy turbo czy biturbo czy jednak kompresor, jak bys mial u siebie taka corvette obejrzyj dokladnei co latwiej tam bedzie zamontowac, a ja w wolnej chwili poczytam na forach w usa


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: caniggia » 2013-12-19, 12:46

Jest światełko w tunelu aby się za dużo nie narobić:)

Bardzo fajny zestaw w bardzo dobrej cenie:

http://www.uppcos.com/product_info.php?products_id=36" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2014-01-18, 23:42

caniggia pisze:Jest światełko w tunelu aby się za dużo nie narobić:)

Bardzo fajny zestaw w bardzo dobrej cenie:

http://www.uppcos.com/product_info.php?products_id=36" onclick="window.open(this.href);return false;
polegam na Tobie,osobiscie ze wzgleduna łatwiejszy montaz i ewentualny demontaz wolalbym kompresor, ale pewneimaszracje ze biturbo bedzie lepsze :)

Corvette doszła, ma min klape do poklejenia lub wymiany (sa od 2300 aallegro a swoja klape z szyba moglbym odsprzedac wiec nie bylby to duzy koszt ), silnik pracuje super , przyśpieszenie wciska wfotelchoc chyba wiekszego kopa w plecy daje moje camaro 6,4..

do porownania dźwiek trzech V8 ,corvety na fabrycznym wydechu ,camaro na wydechu Borly oraz mustanga GT 2010 4,6 V8 z ostatnimi przelotowymi tłumikami :)



Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: rick » 2014-01-19, 06:41

są dwie firmy najbardziej ja ufam, nic z Chin

http://www.hellionpowersystems.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.precisionturbo.net/" onclick="window.open(this.href);return false;



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: caniggia » 2014-01-19, 11:48

Hellion nie robi kitów do corvetty, robi tylko rury jeżeli już, precision nie robi kitów w ogóle.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2014-01-19, 16:27

kilka zdjec z tel:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: rick » 2014-01-19, 18:57

caniggia pisze:Hellion nie robi kitów do corvetty, robi tylko rury jeżeli już, precision nie robi kitów w ogóle.
jeśli się z nimi skontaktowasz, może oni mogli ci dac pomóc. Wiele razy, gdy potencjalny klient prosi o produkt, a im się podoba, oni będą uzywać klienta samochod zeby zbudować zestaw, i ty wtedy płacisz bardzo mało. :)
Wiele firm to zrobi

Wiem, że nie jest możliwe tutaj, ale mogą pracować na systemie akurat teraz, i czekają zaoferować go w najbliższej przyszłości :|

Ach :mur: , zapomniałem o Hennessey

http://www.hennesseyperformance.com/cor ... 0-ls3.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2014-01-29, 20:52

rick pisze:
Ach :mur: , zapomniałem o Hennessey

http://www.hennesseyperformance.com/cor ... 0-ls3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dzieki Rick za pomoc i zainteresowanie, ja jednak sie ciagle zastanawiam i licze kase,bo to jednak niemaly wydatek..Hennessey nie jest za tani,a jzu ten zestaw wyzej za 6tys.$ wyjdzie mnie finalnie powyzej 40tys.zl brutto u Caniggi w HD-Customs a podejrzewam ze inne firmy sa jeszcze drozsze i gorsze (HPG opisywal aleksander25,jakie mial z nimi przeboje) a to jzu kupa kasy(ww zestaw plus wysylka +cła +vat +Fuel kit 650$ +EBC 300$+konwerter obrotów 80$+dash mount 50$+egt 170$+AFR 180$) z montazem i strojeniem, a ja spodziewalem sie zmiescic w 30tys.zl wiec troche ostudzil mnie cena .. tym bardziej ze mam na co wydawac kase,jeszcze nei skonczylem sie budowac..

dlatego ciagle sie zastanawiam. co innego wydac 20tys.zl na tuning a co innego 40tysi .. a podobno w PL produkuja Eatona?

juz znalazlem :) fabryka w Tczewie :) http://www.eaton.pl/EatonPL/ProductsSol ... /index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprężarki mechaniczne Fabryka Eaton Automotive Components w Tczewie formalnie rozpoczęła działalność jesienią 2004 produkując sprężarki mechaniczne (SUPERCHARGER) do samochodów osobowych. Jest to produkt mało znany na rynku europejskim. Jego zadaniem jest zwiększenie mocy silnika poprzez dostarczenie większej ilości powietrza do komory spalania.
zeby tak zbudowac zestaw do 15tysi na gotowo ,brzmi jak marzenie :) chyba GT500 do 2004roku byly doladowywane Eatonem?:)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: bart » 2014-01-29, 21:19

koral, tczew to jeden z zakladow eatona. pamietaj ze eaton produkuje mase czesci do motoryzacji.................


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: caniggia » 2014-01-29, 21:26

Nie ma się co napalać widząc cenę w us, 6k dol szybki przelicznik i się wydaje ze mam zestaw za 18 k... Trzeba liczyć wszystko po kolei, tym bardziej jak się chce mieć wszystko po legalu na fakturę. Co innego jak się ściąga samemu. I to nie jest tak, ze ja Cię ceną ostudziłem, tylko nie liczyłeś wszystkich opłat po kolei, a ceny w większości były napisane powyżej.
Bo ogólnie cena to akurat powinna Cię rozgrzać, bo części z marżą zero, robocizna w ze STROJENIEM to damping cenowy i sam nie wiem jak się dałem tak urobić.)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Koral » 2014-01-29, 21:33

po prostu zle Cie zrozumialem ze zmiescimy sie z biturbo do 30tysi, moj błąd ,dlatego musze sprawe przemyslec bo to dla mnei spory wydatek,zwlaszcza teraz..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: caniggia » 2014-01-29, 21:38

Odnośnie eatona, , to z gt500 taki właśnie. Ale zrobić adaptację to kosmos, trzeba nowy kolektor frezowac, w niektórych autach da się zrobić przystawkę i zamontować go z boku, ale na pewno nie da się tego w corvette, bo nie ma miejsca.



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: 2010 Corvette LS3 6,2 V8 + supercharger , tylko jaki ?

Post autor: Mały1973 » 2014-01-29, 21:42

bart pisze:koral, tczew to jeden z zakladow eatona. pamietaj ze eaton produkuje mase czesci do motoryzacji.................
Eaton w Tczewie robi sprężarki i skrzynie biegów. Do Jaga, Merca itd itd, moje auto stoi codziennie pod Eatonem...


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”