Mustang Track Day 2012
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse
Re: Mustang Track Day 2012
Bardzo mi sie podoba dyskusja o Naszym spotkaniu. Widac ze udzial w takim Evencie wywoluje w nas emocje. Kazdy z nas analizuje jak jechal , bawil sie itd.. I oto chodzi aby takie spotkania pamietalo sie jak najdluzej.
Milo mi teraz piszac z niektorymi osobami wiedziec ze sie z nim rozmawialo osobiscie a nawet jechalo.
PS. XerofaN, Adasko, Adam dzięki za rundke. ( Zielony bylem przez kolejne 10 min )
To co mnie przerazilo- to automatem jezdzic na torze nie jest latwo . Silniki wyja jak oszalalle
Milo mi teraz piszac z niektorymi osobami wiedziec ze sie z nim rozmawialo osobiscie a nawet jechalo.
PS. XerofaN, Adasko, Adam dzięki za rundke. ( Zielony bylem przez kolejne 10 min )
To co mnie przerazilo- to automatem jezdzic na torze nie jest latwo . Silniki wyja jak oszalalle
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: Mustang Track Day 2012
no zalezy gdzie na 1/4 to jednak moc sie glownie liczy i nawet jak udalo sie dobrze wystartowac i byc z przodu to przy zmianie na 3 bieg juz albo bylem z tylu albo zostawalem wyprzedzony
natomiast na tak dlugiej trasie jak tam to juz wiecej mozna nadrobic do GTka wpadnij kiedys na jakis tor wreszcie
natomiast na tak dlugiej trasie jak tam to juz wiecej mozna nadrobic do GTka wpadnij kiedys na jakis tor wreszcie
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Track Day 2012
W tym roku na pierwszy termin nie miałem zawieszenia a drugi kolidował, w następnym roku na pewno zawitam.
- Sunny
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
- Model: 99' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Mustang Track Day 2012
czyli generalnie słabo Ci poszło ?XerofaN pisze:przy zmianie na 3 bieg juz albo bylem z tylu albo zostawalem wyprzedzony
- Sunny
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
- Model: 99' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Mustang Track Day 2012
kuń nie w stanie na tor, a części jak nie było tak nie ma uwierz mi że kurde chciałem
ze słabo poszło wnioskuje z tego że albo byłeś z tyłu, albo wyprzedzony
ze słabo poszło wnioskuje z tego że albo byłeś z tyłu, albo wyprzedzony
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: Mustang Track Day 2012
nie bylo zle tylko GT ma 100KM wiecej a na 1/4 robi to duza roznice szczegolnie jak to jest prawie 50% wiecej
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 435
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang Track Day 2012
do tych, którzy jeszcze się nie kapneli: na 1/4 mili przy +- tej samej masie i różnicy w mocy ok. 80KM róźnica jest olbrzymia (3 długości?) , w praktyce nie do pokonania. Tutaj nawet 15KM już przesądza sprawę (jeżeli ktoś sprawnie biegi wrzuca -> 2 razy z Bullitem dostałem, ale jak się zmienił kierowca to go ścignąłem : )
Za to Xerofan poleciał na maxa na torze - mnie ścignął zdecydowanie (się zdziwiłem : (
Za to Xerofan poleciał na maxa na torze - mnie ścignął zdecydowanie (się zdziwiłem : (
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Track Day 2012
Ale jednak moc na tym torze też się liczyła, było kilka miejsc w których dało się mocą nadrobić, zresztą to widać po wyjątkowych czasach Alustara, które są zasługą zarówno umiejętności jak i potęgi mocy
Na Classic Auto mieliśmy całkiem inaczej tor ustawony, dużo szykan, slalomów, właściwie nonstop w zakręcie i tam rzeczywiście moc nie miała większego znaczenia.
Tak mi właśnie zaświtało, że można ustawić tor w taki sposób, że wpływ mocy silników będzie bardzo zminimalizowany i wtedy można uprościć bardzo podział na klasy. Tylko zawieszenie, opony oraz łącznik między kierownicą i pedałami miałyby istotne znaczenie.
Nie wiem tylko czy Wróbel ma aż tyle pachołków, żeby taki tor ustawić
No czy to jest taki fun jaki lubimy najbardziej.. ale taka trasa musi być wcale wolna, np. jak dla mnie te szybkie slalomy były super fajne!
Na Classic Auto mieliśmy całkiem inaczej tor ustawony, dużo szykan, slalomów, właściwie nonstop w zakręcie i tam rzeczywiście moc nie miała większego znaczenia.
Tak mi właśnie zaświtało, że można ustawić tor w taki sposób, że wpływ mocy silników będzie bardzo zminimalizowany i wtedy można uprościć bardzo podział na klasy. Tylko zawieszenie, opony oraz łącznik między kierownicą i pedałami miałyby istotne znaczenie.
Nie wiem tylko czy Wróbel ma aż tyle pachołków, żeby taki tor ustawić
No czy to jest taki fun jaki lubimy najbardziej.. ale taka trasa musi być wcale wolna, np. jak dla mnie te szybkie slalomy były super fajne!
muarah
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: Mustang Track Day 2012
ja tam bym specjalnie nie kombinowal. fajnie jest jak jest. ulez to szybszy tor i neich tak zostanie jak dla mnie.
Re: Mustang Track Day 2012
Jak ktos chce zakretyow wybiera Kielce . Tu mamy wszystko po trochu !!XerofaN pisze:ja tam bym specjalnie nie kombinowal. fajnie jest jak jest. ulez to szybszy tor i neich tak zostanie jak dla mnie.
Ja dzieki temu torowi moge przetestowac granice hamulców , przyspieszeń itd wiec jest i
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Track Day 2012
OK, przyznaję rację, też lubię tą końcówkę długiej prostej i szybki zakręt w lewo;) szkoda, że nie można częściej tam potrenować
Tylko, że sami piszecie, żeby podzielić się na klasy a naprawdę trudno jest podzielić tak różne mustangi na klasy, tak żeby było sprawiedliwie. Chciałbym, żeby powoli z czysto treningowej imprezy przechodzić w kierunku poważniejeszego współzawodnictwa więc tego nie unikniemy docelowo.
W Classic Auto Cup jakoś rozwiązali kwestię klas ale w dość skomplikowany sposób klas jest chyba z dziesięć + współczynniki za wiek. To ma sens tylko na dużych imprezach gdzie jest ponad 100 samochodów a i tak pamietam jakąś "niszową" klasę w której były 4 auta ostatnio
Tylko, że sami piszecie, żeby podzielić się na klasy a naprawdę trudno jest podzielić tak różne mustangi na klasy, tak żeby było sprawiedliwie. Chciałbym, żeby powoli z czysto treningowej imprezy przechodzić w kierunku poważniejeszego współzawodnictwa więc tego nie unikniemy docelowo.
W Classic Auto Cup jakoś rozwiązali kwestię klas ale w dość skomplikowany sposób klas jest chyba z dziesięć + współczynniki za wiek. To ma sens tylko na dużych imprezach gdzie jest ponad 100 samochodów a i tak pamietam jakąś "niszową" klasę w której były 4 auta ostatnio
muarah
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 435
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang Track Day 2012
obecne ustawienie toru w Ułężu jest super. Jka ktoś chce zakrętów to proponuję Miedzianą Górę (szczególnie 'tor' wewnątrz elipsy ; )
a podział na 10 klas to robią "pod publikę" żeby każdy mógł się pochwalić że zajął 3-cie miejsce! ; )))
A tak serio to podział na wiek nie ma sensu wg. mnie, tu sami młodzi, a tak ja bym wszystko wygrywał wśród seniorów ; )))
Klasy wśród Mustangów to proste: do 399KM, 300 > 399 KM, > 400 KM jeżeli mówimy o torze.
a podział na 10 klas to robią "pod publikę" żeby każdy mógł się pochwalić że zajął 3-cie miejsce! ; )))
A tak serio to podział na wiek nie ma sensu wg. mnie, tu sami młodzi, a tak ja bym wszystko wygrywał wśród seniorów ; )))
Klasy wśród Mustangów to proste: do 399KM, 300 > 399 KM, > 400 KM jeżeli mówimy o torze.
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Track Day 2012
to nie takie proste, np: na zwykłych oponach nie masz żadnych szans z V6 200KM na slickach
Może wykluczyć slicki w ogóle jeśłi ma być fair, mało kto ich używa ale Alustarowi się to nie spodoba
Może wykluczyć slicki w ogóle jeśłi ma być fair, mało kto ich używa ale Alustarowi się to nie spodoba
muarah