![Wesoly :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Ok! :ok:](./images/smilies/thumbsup.gif)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
oj tam oj tam....Baron pisze:stang232 pisze:jak celujesz w 255 to 8,5 jest OK.
Jak zamarzysz sobie jakieś walce 275-285 to już bierz na tył coś szerszego, na przód nie ma co dawać więcej niż 8,5"
ja bym zaczął modyfikacje od sprężyn, rozpórki i dolotu, zabawa przy tylnym moście z przełożeniami często kończy się źle jak coś pójdzie nie tak przy składaniu.
Przepustnica nie jest tania, a sama da mały efekt.
Nie wiem jak często jeździsz 200km/h bo tylko wtedy jest sens wymieniać wał, jak sporadycznie to ja bym na razie odpuścił.
szerszych niż to 255 nie będę brał bo zamuli się pewnie za bardzo na takich walcach, latam raz w tygodniu/raz na dwa tygodnie A2 i drażnią mnie te służbowe octavie/passaty na lewym pasietak że raz na jakiś czas przydało by się te 220 dla zasady