[Przemek64] MACH1 2004

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Magic » 2016-06-09, 17:36

no pewnie że źle zamontowane :cenzura:


Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2016-06-09, 22:53

Nie da się ich jeszcze zamontować, masz na max. Trzeba śruby mimośrodowe.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-06-09, 22:57

caniggia pisze:Nie da się ich jeszcze zamontować, masz na max. Trzeba śruby mimośrodowe.
Sam prawidłowy montaż nie załatwi sprawy pochylenia? :(
A jeśli nie to gdzie je dostać i jak to wygląda?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Rezor » 2016-06-09, 23:16

A czy winowajcą nie jest fabryczny montaż zwrotnicy? Ja sam nie zapoatrzyłem się w taki zestaw:
Obrazek
A na stronach LMR zalecają zakupić bumsteer kit (nie znam polskiego odpowiednika :P) do każdej większej modyfikacji zawieszenia (coilover, tubular k-member, lowering springs etc) aby zachować poprawną geometrię


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2016-06-09, 23:29

źle patrzyłem na zdjęcie, może być, że trzeba je odwrócić o 90 stopni, ale wtedy w zasadzie są tylko 2 pozycje do ustawiania kąta, stąd tu ktoś to zamontował tak, aby kąt pochylenia regulować bardziej niż wyprzedzenie.

http://teamvenomracing.com/images/slib/ ... aster2.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: kaskader bart » 2016-06-10, 10:12

Panowie. Oba sposoby montażu są poprawne. Sposób zamontowania zależy od tego co chcemy regulować. W przypadku Przemka to bym tak zostawił jak jest bo nie potrzebny jest mu regulacja kwsz tylko pochylenia kół w pionie. I nie bał bym się dać negatyw o okolicy -1' lub -1,5' . Te auta tego potrzebują bo prowadzą się w fabrycznej spec do dupy. I nie bać się za zje opony. Opony niszczy głównie rozbieżność.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-06-10, 19:42

Nie miałem w domu odpowiedniego sprzętu więc za pomocą tak dokładnego przyrządu jak żony centymetr krawiecki :rotfl:
Wykonałem pomiary by rozstrzygnąć co się zmieni.
Okazało się że zamontowanie płytek w sposób poprawny (z tego wynika że jest tylko jedna możliwość)
Amortyzatory o około 15 mm każdy rozejdą się na zewnątrz :super:
Czyli teoretycznie problem rozwiązany :ok:
Zobaczymy jak w praktyce :szok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Magic » 2016-06-10, 20:21

Rezor pisze:A czy winowajcą nie jest fabryczny montaż zwrotnicy? Ja sam nie zapoatrzyłem się w taki zestaw:
Obrazek
A na stronach LMR zalecają zakupić bumsteer kit (nie znam polskiego odpowiednika :P) do każdej większej modyfikacji zawieszenia (coilover, tubular k-member, lowering springs etc) aby zachować poprawną geometrię
ale powiedz ty mi jedno chłopaku co ma końcówka drążka z regulacją wysokości do kątów pochylenia koła ?

Ja dalej twierdził że masz źle zamontowane te płytki bo one przy prawidłowym zamontowaniu wtedy można maksymalnie zmniejszyć wyprzedzenie sworznia co automatycznie zmniejsza się kąt koła jak dalej będzie źle to tak jak ci wysyłałem index śruby do dodatkowej regulacji kątów z Eibach-a


Obrazek

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Rezor » 2016-06-10, 20:44

Magic pisze: ale powiedz ty mi jedno chłopaku co ma końcówka drążka z regulacją wysokości do kątów pochylenia koła ?
Myślałem chłopaku, że Ty mi powiesz :D Zdałem pytanie, nic nie twierdziłem :ok: z zawieszeniem jestem na bakier i łykam wszystko co w sieci jak młody pelikan, a resztę się domyślam więc stąd ten może dziwny dla niektórych post :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-06-10, 20:57

Magic pisze:
ale powiedz ty mi jedno chłopaku co ma końcówka drążka z regulacją wysokości do kątów pochylenia koła ?

Ja dalej twierdził że masz źle zamontowane te płytki bo one przy prawidłowym zamontowaniu wtedy można maksymalnie zmniejszyć wyprzedzenie sworznia co automatycznie zmniejsza się kąt koła jak dalej będzie źle to tak jak ci wysyłałem index śruby do dodatkowej regulacji kątów z Eibach-a
Magic pomyliłeś mnie z Rezorem ;)
Zgadzam się z tym co piszesz a dodatkowo moje pomiary tym precyzyjnym sprzętem ;)


P.S
Koledzy Magic i Rezor chyba trzeba się spotkać i oprzeć wszystkie problemy o zastawiony barek :cwaniak:
Zapraszam obu do Ustki jak się sponiewieramy to się lepiej dogadamy.
Nawet jak przyjedziecie tak :zdegustowany: to wyjedziecie tak :serce: :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Rezor » 2016-06-10, 21:18

Przecie to dyskusja z przekąsem ale żadne udry :D (przynajmniej z mojej strony) Swoją drogą przydałoby mi się dobre wyjaśnienie kąta psz bo jedyne co wiem to, że wpływa na zbieżność kół podczas jazdy na nierównych nawierzchniach (które zwyczajnie też pomyliłem z kątem pochylenia kół). Zastanawiam się na ile zła regulacja może wpłynąć na komfort jazdy po założeniu K-member :)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-06-14, 15:36

Zastanawiam się jeszcze nad wymianą sprzęgła bo łożysko oporowe słychać a było by za jedną robotą i jak kupić to komplet.
Jeszcze nie byłem nim na Hamowni ale z tego co było jeżdżone przez kolegów mających teoretycznie mocniejsze konie to może mieć trochę więcej niż te 305 koni
Co wybrać?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cheetq
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
Model: GT Deluxe 2000r.
Silnik: V8 4.6
Kolor: Atlantic Blue
Lokalizacja:: Gdańsk
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: cheetq » 2016-06-14, 22:39

Najlepiej jak go zhamujesz. Od uzyskanego momentu dodać 10-20% zapasu sprzęgła i będzie święty spokój.
Korzystając z okazji zrób to o czym zapomniałem w swoim - firewall adjuster :D
http://www.americanmuscle.com/frpp-fire ... -7904.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ta pierdoła pomorze lepiej ustawić siłę napięcia linki.

Opcja 1:
http://www.americanmuscle.com/spec-stag ... lutch.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mocne, sztywny pedał sprzęgła.

Opcja 2:
http://www.americanmuscle.com/exedy-sta ... 604gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
słabsze, lekki pedał sprzęgła na co dzień.

PS Poczekaj z 500km a znienawidzisz łożysko oporowe :rotfl:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2016-06-14, 23:42

Ja się zastanawiam nad tym:
http://www.americanmuscle.com/exedy-mac ... 104gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lub tym:
http://www.americanmuscle.com/exedy-sta ... 104gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko zbytnie nie wiem jaka jest różnica :zakrecony:
Ma być mocne ale nie spiekane bo wtedy łożysko szybko pada i jest mega sztywne tak jak mam teraz :P
To ma być auto do jazdy a nie tylko na tor ale musi dawać radę
A regulator na 100% będzie.
Które brać z tych a może jeszcze inne :zakrecony: ?
Pare $$ nie ma znaczenia ma być :ok: ale i bez zbędnej przesady ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: [Przemek] MACH 1 2004

Post autor: witekz » 2016-06-15, 09:26

caniggia pisze:źle patrzyłem na zdjęcie, może być, że trzeba je odwrócić o 90 stopni, ale wtedy w zasadzie są tylko 2 pozycje do ustawiania kąta, stąd tu ktoś to zamontował tak, aby kąt pochylenia regulować bardziej niż wyprzedzenie.

http://teamvenomracing.com/images/slib/ ... aster2.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
kaskader bart pisze:Panowie. Oba sposoby montażu są poprawne. Sposób zamontowania zależy od tego co chcemy regulować. W przypadku Przemka to bym tak zostawił jak jest bo nie potrzebny jest mu regulacja kwsz tylko pochylenia kół w pionie. I nie bał bym się dać negatyw o okolicy -1' lub -1,5' . Te auta tego potrzebują bo prowadzą się w fabrycznej spec do dupy. I nie bać się za zje opony. Opony niszczy głównie rozbieżność.

To jest źle zamontowane, w sn95 seryjnie można ustawiać kąt pochylenia. Regulacja jest możliwa bo tam jest fabryczny "luz"przy mocowaniu śruby. Także jedyny poprawny montaż tych płytek to "suwaki" chodzą na wyprzedzenie, a kąt z całą płytką (+ 2 slot jak brakuje stopni). Przez niepoprawny montaż brakuje mu regulacji (zły kąt przez budowę płytki,trzeba odwrocic i zamienic stronami), ma 2,5 na minusie a zalecane jest 0,6 stopnia na minusie. Tak robią to w Fordzie (jak nie montujesz płytek to do wyprzedzenia trzeba ciąć otwory) Tak to wygląda, zdjecie nr 2: Odwróć to i jedź ustawić :cwaniak:
https://goo.gl/photos/941bR1eTJeVmHyW88" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”