4-tłoczek w V6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
4-tłoczek w V6
Ktoś ma jakieś pomysły, przemyślenia w temacie? Seryjne hamulce jak wiadomo są jakie są...
Re: 4-tłoczek w V6
Jakoś nikt nie miał żadnych pomysłów do podrzucenia to sam sobie wymyśliłem lepsiejsze hamulce przy okazji malowania felg Różnica względem serii jest wyraźna
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: 4-tłoczek w V6
a wygląda jak by nie pasowało ale ja tam się nie znam ale jak jest ok to zacisk z alfy
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: 4-tłoczek w V6
ale że co to takie dziwne że zaciski z innego auta mogą pasować? większość aut takich niezbyt popularnych ma zaciski brembo pasujące z innego auta bo nie opłaca się projektować nowych zacisków dla tanich aut jedynie auta ala porsche ferrari czy lambo ich stać by zrobić zaciski pod siebie
do sn95 zaciski z cobry r pasują z alfy, lanci, viper jedynie różnią się wejściem przewodu hamulcowego
do GT 2010- z pakietem brembo najprawdopodobniej pasują zaciski z któregoś z aut alfy, focus, evo czy nawet subaru bo mają takie same klocki różnią się np. czujnikami zużycia klocków i kto się nie zna nie wyczai że to te same zaciski
trzeba trochę poszukać dobrze pomierzyć i wszystko da się dopasować choć większość woli iść na łatwiznę i kupić byle jaki zacisk i dorobić mocowanie
do sn95 zaciski z cobry r pasują z alfy, lanci, viper jedynie różnią się wejściem przewodu hamulcowego
do GT 2010- z pakietem brembo najprawdopodobniej pasują zaciski z któregoś z aut alfy, focus, evo czy nawet subaru bo mają takie same klocki różnią się np. czujnikami zużycia klocków i kto się nie zna nie wyczai że to te same zaciski
trzeba trochę poszukać dobrze pomierzyć i wszystko da się dopasować choć większość woli iść na łatwiznę i kupić byle jaki zacisk i dorobić mocowanie
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2015-03-27, 12:35
- Model: Mustang 99 IV Gen .
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: srebrny
Re: 4-tłoczek w V6
Panowie czy przy wymianie zacisków trzeba wymieniac tez pompę hamulcową i może wiecie jaki ma wpływ wymiana zacisków na ABS
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: 4-tłoczek w V6
Jarzma nie są z gumy i nie ma możliwości, by seryjne zmieściły tarcze o 20 mm większe Także konieczna jest wymiana jarzm na takie do tarcz 316 mm (zaciski są takie same i wymieniać nie trzeba).