Service engine soon
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- rozemocjonowany
- Posty: 7
- Rejestracja: 2016-10-05, 13:01
- Model: IV 2003 automat
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: srebrny
Service engine soon
Witam . Jestem "świeżym" właścicielem mustanga i mam problem z Kontrolką "service engine soon" mianowicie zapala się przy prędkości około 140km/h i nie gaśnie. Gdzieś wyczytałem żeby odłączyć akumulator na parę minut. Zrobiłem tak- kontrolka zgasła. Ale za każdym razem kiedy zbliżam się do 140 to znowu się zapala. Co to może być?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Service engine soon
Czytnik OBD2 i odczytaj błędy. Ważne pytanie: Masz LPG?
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- rozemocjonowany
- Posty: 7
- Rejestracja: 2016-10-05, 13:01
- Model: IV 2003 automat
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: srebrny
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Service engine soon
No to możesz nie odczytać błędu bo LPG "kasują" błedy powiązane z instalacją. Jeśli po podłączeniu cztynika nic Ci nie wyskoczy to zapewne sonda krzyczy o złej dawce paliwa. Podjedź wtedy do gaziarza niech odczyta błędy z instalacji LPG
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- rozemocjonowany
- Posty: 7
- Rejestracja: 2016-10-05, 13:01
- Model: IV 2003 automat
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: srebrny
- rozemocjonowany
- Posty: 7
- Rejestracja: 2016-10-05, 13:01
- Model: IV 2003 automat
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: srebrny
Re: Service engine soon
Wszystko wyjaśnione podkusiło mnie żeby zajrzeć do filtra powietrza a tam... żwirownia poprzedni właściciel zaniedbał podstawowe sprawy.
- MattGrzesio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
- Model: SN-95 2000
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Service engine soon
Ja mam Check engine praktycznie cały czas ale zawsze zła mieszanka. Nasze polskie paliwo nie do końca odpowiada konikom, w stanach jest trochę inny skład. Dopuki wisz o co chodzi nie jest źle
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 601
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Service engine soon
no tak ale chcesz to tak zostawic.. znaczy ze mieszanka jest za bogata albo za uboga...
nie regulujac kata zaplonu ani nic? niczym to nie grozi? co z wtryskiem
P.S. fajnie jakby Pawel albo jakis specjalista sie na ten temat wypowiedzial ...
znajomy mam Shelbe i nic mu sie nie swieci..pytanie co jak soft byl zmieniony w USA np moze wgrany od F Racing...czy da sie to zmodyfikowac czy trzeba od nowa wszystko wgrywac..
mam ten sam problem
nie regulujac kata zaplonu ani nic? niczym to nie grozi? co z wtryskiem
P.S. fajnie jakby Pawel albo jakis specjalista sie na ten temat wypowiedzial ...
znajomy mam Shelbe i nic mu sie nie swieci..pytanie co jak soft byl zmieniony w USA np moze wgrany od F Racing...czy da sie to zmodyfikowac czy trzeba od nowa wszystko wgrywac..
mam ten sam problem
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Service engine soon
Przecież skład paliwa nie ma nic do AFRMattGrzesio pisze:Ja mam Check engine praktycznie cały czas ale zawsze zła mieszanka. Nasze polskie paliwo nie do końca odpowiada konikom, w stanach jest trochę inny skład. Dopuki wisz o co chodzi nie jest źle
Ewidentnie masz źle ustawiony zapłon albo leją wtryski, uwaliło katalizator...MattGrzesio pisze:Problem naprawiony. Zapchany lewy katalizator, na razie wyleciał.
Autko odzyskało Wigor.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 601
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Service engine soon
Rezor pisze:Przecież skład paliwa nie ma nic do AFRMattGrzesio pisze:Ja mam Check engine praktycznie cały czas ale zawsze zła mieszanka. Nasze polskie paliwo nie do końca odpowiada konikom, w stanach jest trochę inny skład. Dopuki wisz o co chodzi nie jest źleEwidentnie masz źle ustawiony zapłon albo leją wtryski, uwaliło katalizator...MattGrzesio pisze:Problem naprawiony. Zapchany lewy katalizator, na razie wyleciał.
Autko odzyskało Wigor.
a to moge byc efekty ciaglego jezdzenia na check engine z paliwem ustawionym z US w Pl prawda??
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Service engine soon
Było już poruszane miliony razy odnośnie różnic w paliwie w innych krajach. Równie dobrze w większości samochodów świecił by się check engine po zmianie stacji beznynowej bo skład zawiera inne uszlachetniacze etc... Owszem zalanie 95 gdy wymagane jest 98 może powodować problemy ale ze zbyt ubogą mieszanką. Po to jest sonda żeby komp wysterował zapłon i wtrysk. Swoją drogą kompy w SNach mają dużą adaptację i w wielu przypadkach nie trzeba chipa czy wymiany kompa podczas zwiększania mocy czy doładowaniu silnika (wystarczy wymiana wtrysków + przepływomierza)
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: Service engine soon
wyczyść przepływomierz mieszanki mieszankami,niemam LPG ale miałem to samo ,przy szybszej jezdzie check sie zapalał,początkowo gasł potem świecił ciągle - winny był przepływomierz,po czyszczeniu jak ręką odjął