[radoslawstalowy] mustang 66 coupe reaktywacja
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
a na szybko to tak.
http://averagejoerestoration.com/resour ... exter1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://averagejoerestoration.com/resour ... exter1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
No tak najprostsze rozwiązania zwykle są najdalej1966 Ford Mustang Wiring Diagram i wszysko tam masz

Nie bardzo miałem co pasować, i liczyłem,że jak tylna belka nowa ,klapa pasuje...to będzie git...a tu skuchanie pasowales pasa przed reperaturkami blotnikow ??




kultura techniczna-to lubię
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Czas na garść wiadomości z warsztatu.
Wycynowany został rant nadkola, wreszcie będzie można zrobić mastykę i położyć konserwację. Stare -"nowe" lampy tylne No i przy sobocie nadeszła odsiecz...jest pomoc....młoda krew ruszyła projektem z kopyta
Wycynowany został rant nadkola, wreszcie będzie można zrobić mastykę i położyć konserwację. Stare -"nowe" lampy tylne No i przy sobocie nadeszła odsiecz...jest pomoc....młoda krew ruszyła projektem z kopyta

kultura techniczna-to lubię
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Uchwyty pasa tylnego dolnego w punkcie gdzie jest róg baku są tam orginalnie bo jakoś ich nie pamiętam??
Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Sam nie wiem jak miały być:) Według otworów w pasie na kły powinny być tak jak zamontowałem ,ale gdybym wywiercił otwór w lewym i wsadził śrubę to na pewno bak by odstawał na śrubie, więc wspawałem gwint "od dołu" prawy pasował " jako tako". Mocno chodzi mi po głowie pomysł przesunięcia kłów bliżej rejestracji (gdzieś widziałem) i wpuszczenia wydechu w pas, czyli 2 pieczenie na jednym ogniu:) Jak myślicie?
kultura techniczna-to lubię
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Za dużo tego będzie, więc lepiej jak się zdecydujesz, kły lub wydech.tez miałem taki plan ale ostatecznie zrezygnowałem z wydechu w pasie


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Może wrzucisz jakąś fotę tylu Twojego Mustanga?
kultura techniczna-to lubię
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
nie widziałem jeszcze 65/66 który na tylnym pasie miałby światła cofania, kły i wydech - wyjdzie choinka z tego, w oryginał raczej nie pójdziesz wiec olej kły na rzecz wydechu z GT
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Radoslaw tak sie naprawia stangi w stanach z drugiej strony dobra robota bo zdemontowal zderzak zamek i tylne lampy ja w moim nowym projekcie mialem inna farbe pod uszczelkami podszybia jak i reszta pzdr.
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Czad!!! Ale wybrał trawnik ,zawsze mniej kurzu się podniesie:) No i BHP na wysokim poziomie:)
kultura techniczna-to lubię
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
- Model: 1968 coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: niebieski
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
nie wiem czy widzisz ze jest pelne BHP maska no i pelna wentylacja.heheradoslawstalowy pisze:Czad!!! Ale wybrał trawnik ,zawsze mniej kurzu się podniesie:) No i BHP na wysokim poziomie:)

- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Z drugiej strony na to patrząc przypomniałem sobie historie jak to mój Ś.P Tato chciał mi zrobić niespodziankę jak byłem w wojsku i pomalował mi mój nidokończony projekt Dużego Fiata z sąsiadem jedynym dostępnym dla nich sposobem.....czyli w garażu przystawką do odkurzacza ( tak były takie). Widok był nie do opisania.... ten ze zdjęcia to profesjonalista przy nich, Fiat nie miał dwóch elementów o tym samym stopniu połysku pomimo ton Tempa:) Ale kocham ich do dziś za ten heroiczny czyn!!! Dziś gdyby Fiat przetrwał pewnie nie znając tematu nazwał bym ich rzeźnikami niszczącymi klasyki i uzmysłowiłem sobie, że to przecież porównywalnie "ta sama półka" Fiat/ wtedy u nas i Mustang /wtedy w Stanach:)
kultura techniczna-to lubię
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Czas na relacje dnia dzisiejszego:)
Na początku było rozginanko komory:) Następnie należało poprawić otwór w łączniku Kolejno w mojej głowie i warsztacie powstał chaos:jak powinien wyglądać torq box? Postanowiłem zrobić tekturowy (i może niech tak zostanie
Jednak postanowiłem,że metalowy będzie lepszy
I tak na fajrant prawie go wpasowałem
Jak oceniacie
Oczywiście jeszcze długa droga ,ale jest światełko w tunelu na dedykowany torq box 1966 
Na początku było rozginanko komory:) Następnie należało poprawić otwór w łączniku Kolejno w mojej głowie i warsztacie powstał chaos:jak powinien wyglądać torq box? Postanowiłem zrobić tekturowy (i może niech tak zostanie





kultura techniczna-to lubię
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
w convetible torq box ma jeszcze tył który idzie po ścianie grodziowej , a u Ciebie nie mam pojęcia -tak piszę 

Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: mustang 66 coupe reaktywacja
Tak widziałem, u mnie to taki dodatek i nie widzę potrzeby "dublowania" ścianki grodziowej jeszcze jedną ścanką,zrobi się z tego "siedlisko rdzy" a po paru latach wzmocnienie żadne, wspawam ten element do ścianki ,progu i pdłużnicy i myślę,że i tak fajnie wzmocni ( tym bardziej że oryginalnie w 66' go nie było). Oczywiście zostało mi jeszcze dorobienie tylnej ścianki (trójkątnej) i zobaczymy co z tego wyjdzie:)
kultura techniczna-to lubię