Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2009-06-19, 19:18

Kaes do tego zestawu musisz zmienić zderzak na ten z wersji GT. Inaczej będzie kupa :wstyd:


mustang... just a dream ...

Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2009-06-19, 19:26

I jeszcze H-pipe (lub X jak kto woli) :)


Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-06-19, 22:53

Ten fajnie buczy i cena przystępna Mustang V6 MAC Axle Back Single - $189.00 na Joe Heck czyli 100$ taniej od Maganaflow Co myślicie ?



expLOSIV
Młodszy Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-09, 15:45
Model: GT'05 Premium
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny + srebrne pasy
Kontakt:

Post autor: expLOSIV » 2009-06-20, 11:08

kaes pisze:ja będę zamawiać coś takiego:
http://www.americanmuscle.com/borla-s-c ... 05-gt.html
ale to dopiero w lipcu pewnie.
hehe dopiero widze, że po numerze produktu to to samo ;)
:) Ano to samo :)

Pytanie może czy nie lepiej bez orurowania? Same stingery wychodzą trochę taniej...
Do lipca mogę poczekać z zamowieniem :) już 20 przecież :)

Same stingery:
http://www.americanmuscle.com/borla-s-a ... 05-gt.html



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-06-20, 12:03

ronincg pisze:Kaes do tego zestawu musisz zmienić zderzak na ten z wersji GT. Inaczej będzie kupa :wstyd:
Nie prawda - wystarczy prawdziwy artysta który przerobi Ci zderzak tak, że nikt tego nie zauważy. ;) Jak wiadomo o takich artystów trudno, ale nie powiem, że jest to niemożliwe. Z drugiej strony.... może lepiej mieć taki, którego nikt nie przerabiał i nie ma słabych punktów.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-06-20, 12:41

Thomeck pisze:caniggia, my na ten filmik czekamy ;)


No to w koncu mam:




Pozdro.



MacRedel
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-02-02, 16:51
Model: Mustang 2012
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue

Post autor: MacRedel » 2009-06-25, 11:34

Hans pisze:
ronincg pisze:Kaes do tego zestawu musisz zmienić zderzak na ten z wersji GT. Inaczej będzie kupa :wstyd:
Nie prawda - wystarczy prawdziwy artysta który przerobi Ci zderzak tak, że nikt tego nie zauważy. ;) Jak wiadomo o takich artystów trudno, ale nie powiem, że jest to niemożliwe. Z drugiej strony.... może lepiej mieć taki, którego nikt nie przerabiał i nie ma słabych punktów.
Poszukaj FRPP M-5230-V6 Dual Exhaust - http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=9910

Zawiera wszystkie rury, X-Pipe, szablony na wyciecie zderzaka oraz maskownice.

Pisalem o tym zestawie 2 strony temu w tym watku :)

Pzdr,
M


Teraz: 2012 GT : Manual : Kona Blue
Poprzednio: 2006 GT : Auto : Tungsten : QTP Cutouts Exhaust : Roush CAI : Roush Suspension : 20" Shelby Razors
Poprzednio+1: 2007 V6 : Auto : Tungsten : FRPP M-5230-V6 Exhaust : Roush CAI : Pony Pck

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-06-30, 08:40

Wrzucam linka do firmy , która robiła mi wydech , robią z kwasówki , jestem z ich pracy bardzo zadowolony ... zresztą sami słyszeliście mój wydech
http://www.kls-sport.pl/


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-07-01, 20:52

MacRedel pisze:
Hans pisze:
ronincg pisze:Kaes do tego zestawu musisz zmienić zderzak na ten z wersji GT. Inaczej będzie kupa :wstyd:
Nie prawda - wystarczy prawdziwy artysta który przerobi Ci zderzak tak, że nikt tego nie zauważy. ;) Jak wiadomo o takich artystów trudno, ale nie powiem, że jest to niemożliwe. Z drugiej strony.... może lepiej mieć taki, którego nikt nie przerabiał i nie ma słabych punktów.
Poszukaj FRPP M-5230-V6 Dual Exhaust - http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=9910

Zawiera wszystkie rury, X-Pipe, szablony na wyciecie zderzaka oraz maskownice.

Pisalem o tym zestawie 2 strony temu w tym watku :)

Pzdr,
M
A jak to brzmi? jest trochę bulgotu?
Druga sprawa czy nie jest to bardzo głośne podczas jazdy? Bo ja lubię słuchać muzy w moim stangu.....

[ Dodano: 2009-07-02, 13:37 ]
caniggia pisze:
Thomeck pisze:caniggia, my na ten filmik czekamy ;)


No to w koncu mam:




Pozdro.
Canigga gdzie kupowałeś boom tube? CZy w środku podczas jazdy można słuchać muzyki? Poza muzyka silnika sie ma rozumieć:)


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-07-04, 08:36

Na Joe Heck Racing napisali mi ze koszt wysyłki pojedyńczego tłumika do Stanga wynosi 120$ nie za dużo ?? czy normalnie ?



Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-07-04, 10:51

Mam pytanko do posiadaczy V6 z warszawy i okolic. Jak ktoś ma przerobiony wydech to czy mógłby dać znać. Podjechałbym aby obejrzeć i posłuchać jak bulgocze i w ogóle. Nie wiem jeszcze bym chciał zrobić u siebie i organoleptyczne najlepiej oblekać. Na zlotach jakoś nie miałem weny obczajać a teraz muszę pisać...... :wstyd:


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-07-04, 22:38

Canigga gdzie kupowałeś boom tube? CZy w środku podczas jazdy można słuchać muzyki? Poza muzyka silnika sie ma rozumieć:)

http://ltmglobal.net

ja kupowalem za 179$ u nich, w tej chwili nie widzialem na stanie ale napisz to gosc wystawi. u niego jest najtaniej. Wysylka u niego byla za free na terenie US i 40$ do PL.

Jezeli chodzi o glosnosc w srodku to po pierwszym dniu chcialem wstawic oryginalny, ale poprzeginalem wieszaki, bo byly ciasno i przenosily wszystko na bude, bylo masakra, po zrobieniu tak ze caly tlumik wisi bez naprezen w srodku jest super, zona jezdzi z corka 5 lat i usypia w samochodzie bez problemu. Jadac z tylu samochodem z zamknietymi szybami slychac fajny mruk, jako przechodzien jak dokrecisz 4-5k rpm to znajdzie sie przechodzien co pogrozi palcem albo alarm sie wlaczy.

Jak na tlumik przelotowy bardzo go polecam pod wzgledem jakosci dzwieku i ceny.

Pewnie cos podobnego mozna by i zrobic u nas, tylko czy warto, baffla w srodku pomimo ze przelotowa robi fajna czestotliwosc i tlumi na tyle ze nie ryczy jak wogole bez tlumika.

Ten sam typ tlumienia stosujemy w Harleyach, najlepszy sposob na kompromis pomiedzy oporem spalin, back pressure i glosnoscia.

Caniggia.



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-07-04, 22:58

Orientował sie ktoś moze czy seryjne tłumiki z GT są głosniejsze od V6 ??



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-07-04, 23:07

czesc, sa tlumilki na youtube, i sa glosniejsze po zamontowaniu do v6, na pewno daja inny dzwiek, taki mialem oryginalnie wstawiony.

[ Dodano: 2009-07-10, 17:52 ]
a teraz taka ciekawostka, kolega posluchal mojego tlumika, napalil sie jak swinia, ale stwierdzil ze nie bedzie czekal na nowy i pojechal do jakiejs firmy tuningowej w Opolu,
tam od reki zrobili mu tlumik z kwasowki, to znaczy wypropilowali przelotowa rure zamiast ostatniego tlumika, i co sie okazuje, slychac go tak samo jak moja boom tube w srodku i na zewnatrz, natezenie dzwieku bardzo podobne tylko koszt.... to 150 zl...


caniggia



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-07-20, 23:29

caniggia pisze: a teraz taka ciekawostka, kolega posluchal mojego tlumika, napalil sie jak swinia, ale stwierdzil ze nie bedzie czekal na nowy i pojechal do jakiejs firmy tuningowej w Opolu,
tam od reki zrobili mu tlumik z kwasowki, to znaczy wypropilowali przelotowa rure zamiast ostatniego tlumika, i co sie okazuje, slychac go tak samo jak moja boom tube w srodku i na zewnatrz, natezenie dzwieku bardzo podobne tylko koszt.... to 150 zl...
caniggia
Zapodaj proszę, tak na wszelki wypadek, namiary na tą tjuningową firmę, jeśli możesz :oczami:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”