Jeszcze w ubiegłym tygodniu rozmawiałem z kolegą z DE co montował z 3 tygodnie przede mną i ma program pod to od Lunda i mówi, że to nie jest dokładnie to samo co stock, to nie że jakaś tragedia, ale mimo wszystko, w pewnych zakresach przy stałym położeniu przepustnicy są jakby wahania, nie ma tak,że jedzie ultra równo. Jak Twój jedzie dobrze, to git, w każdym razie jak widać, nie jest to prosta sprawa.veeefour pisze: Wierz mi, mi tez nic nie szarapie i nie przycina - driveability jest takie samo jak bylo oprocz wyzszego "line pressure" w trybie S na moje zyczenie.
Chociaz line pressure sobie moge zmienic sam bo prosto i HPT mam ale sie w pelne mapy nie bawie bo nie mam obycia z tym silnikiem i softem.
Jest przycieta delikatnie w dolnym zakresie bo i tak by z wiekszego otwarcia zysku zadnego nie bylo - dla mnie normalna kolej rzeczy.
A mam juz ten program od kilku miesiecy wiec chyba sobie z tym poradzili jakis czas temu
Spokojnie - nie bede wrzucal stage 3 bo to by byla masakra - stage 2 wystarczy. Kolega ma stage 3 ale w S192 w manualu i jezdzi calkiem OK.
Wiadomo juz tej plynnosci nie ma ale nadal jest "drivable".
Dobra starczy - nie chce ci zasmiecac tematu.
Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Moderator: caniggia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Póki co najszybszy s550 nie doładowany manual w PL. Wkrótce test automatu którego robiłem pierwszego I jeszcze trzech następnych na kolektorze gt350. 4 kolektory mam aktualnie na stanie w ciągłej ofercie wraz z przepustnicą I dolotem JLT.
Mustang 2015 manual GT350 intake/cai, Magnaflow, vs addition of long tube, +30hp.
Bad traction, anyway looks good. (słaba trakcja, ale i tak nieźle).
Waga/weight at test 1835kg.
Racelogic results, wyniki z racelogic:
0-100 5s (stock 5.78)
100-200 9.9s (stock, fabryczny 13.5s)
0-200 14.96 (stock, fabryczny 19-20s)
1/4 12.71 (stock on road 13.5-13.7)
Mustang 2015 manual GT350 intake/cai, Magnaflow, vs addition of long tube, +30hp.
Bad traction, anyway looks good. (słaba trakcja, ale i tak nieźle).
Waga/weight at test 1835kg.
Racelogic results, wyniki z racelogic:
0-100 5s (stock 5.78)
100-200 9.9s (stock, fabryczny 13.5s)
0-200 14.96 (stock, fabryczny 19-20s)
1/4 12.71 (stock on road 13.5-13.7)
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Mustang 2015 supercharged manual, 3.73, 660-670hp.
Waga testowa, test weight 1850.
0-100 4.73
0-200 12.10
100-200 7.42 with 3 shifts! Z 3 zmianami biegów
1/4 12.14 with 4 shifts, z 4 zmianami biegów
Waga testowa, test weight 1850.
0-100 4.73
0-200 12.10
100-200 7.42 with 3 shifts! Z 3 zmianami biegów
1/4 12.14 with 4 shifts, z 4 zmianami biegów
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1165
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
mam pytanko czy po programie jedyna opcja to jazda na 98 ??
co daja inne kolektory ??
bo sie dopatrzylem ze mam takie kolektory M-9430-S197C
https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;
co daja inne kolektory ??
bo sie dopatrzylem ze mam takie kolektory M-9430-S197C
https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Te kolektory nic nie dają, odnośnie paliwa, zależy od Ciebie jakie chcesz, 98- daje najlepsze rezultaty mniej pali niż 95, koszt jazdy wychodzi podobny.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
No nie wiem - odwazne stwierdzeniecaniggia pisze:Póki co najszybszy s550 nie doładowany w PL.
Racelogic results, wyniki z racelogic:
0-100 5s (stock 5.78)
100-200 9.9s (stock, fabryczny 13.5s)
0-200 14.96 (stock, fabryczny 19-20s)
1/4 12.71 (stock on road 13.5-13.7)
Przy testach "na luzie" mam czas 100-200 lepszy o 0.7s a to przepasc.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Ale masz gorszy czas na 1/4 mili i masz AUTOMATA, co nawet przy stock urywa min 0.5 sek w sumie przy każdym pomiarze. Podobnie co Twój z long tube automat, to mój robi bez longtube mając 515-520 koni , na fabrycznym zawiasie, bez antiwheelhop, wkrótce wrzucę pomiar, a tu film:
" onclick="window.open(this.href);return false;
W tym tygodniu szykuje się jeszcze szybszy sprzęt od tego mam nadzieję, bez long tube.
" onclick="window.open(this.href);return false;
W tym tygodniu szykuje się jeszcze szybszy sprzęt od tego mam nadzieję, bez long tube.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Ale 0.7s i czas na 1/4 gorszy to sie nie dodaje bo bieg zapiety jest do 200 tu i tu. Dziwne...
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
W manualu trzeba wrzucić piątkę jeszcze do 200. Stąd porównanie manuala do automata ma się nijak. 1/4 kończy na 4 biegu przy 187, do 200 jeszcze trochę brakuje.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Wczoraj konczylem 1/4 przy chyba 178...chyba nasze pomiary robione byly roznymi kalkulatorami albo ktores sa "naciagane"...wiadomo, twoje zawsze ten piczy klak lepszecaniggia pisze:W manualu trzeba wrzucić piątkę jeszcze do 200. Stąd porównanie manuala do automata ma się nijak. 1/4 kończy na 4 biegu przy 187, do 200 jeszcze trochę brakuje.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Są robione dokładnie tym samym urządzeniem które ma dokładność 0.01 s, zapytaj Sławka który Ci to mierzył.veeefour pisze:Wczoraj konczylem 1/4 przy chyba 178...chyba nasze pomiary robione byly roznymi kalkulatorami albo ktores sa "naciagane"...wiadomo, twoje zawsze ten piczy klak lepszecaniggia pisze:W manualu trzeba wrzucić piątkę jeszcze do 200. Stąd porównanie manuala do automata ma się nijak. 1/4 kończy na 4 biegu przy 187, do 200 jeszcze trochę brakuje.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Rezor pisze:że się wtrące:
http://www.ajdesigner.com/fl_horsepower ... _speed.php" onclick="window.open(this.href);return false;veeefour pisze:Wczoraj konczylem 1/4 przy chyba 178czyli się zgadza:caniggia pisze:1/4 kończy na 4 biegu przy 187caniggia pisze:Póki co najszybszy s550 nie doładowany manual w PL.
Też nie do końca te kalkulatory dobre, bo na czas ma wiele rzeczy wpływ, których on nie uwzględnia. I tak wg niego różnica w prędkościach to rząd 70 koni:) tym gorsza przepaść manual vs automat na nie korzyść tego drugiego.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
177 to robi fabryczny mustang bez programu na wydechu corsa Xtreme, manual, pomiar z dzisiaj.
Mustang z corsą sport robi 13.2 na Waszym odcinku testowym. To tak w kwestii dokładności pomiarów.
Nie pomijalny jest fakt, że koniec pomiaru przy tej mocy, czyli około 190-200 jest już pod górkę.
Mustang z corsą sport robi 13.2 na Waszym odcinku testowym. To tak w kwestii dokładności pomiarów.
Nie pomijalny jest fakt, że koniec pomiaru przy tej mocy, czyli około 190-200 jest już pod górkę.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 2017-01-14, 21:31
- Model: Gt
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby red
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
13.23 udało się na seri tylko zmiana opon, seryjne pirelli ślizgały się na każdym starcie
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Jak wg komputera pokładowego, to różnice są do rzeczywistości do pół sekundy, zazwyczaj zaniza, od opon dużo zależy