[Przemek64] MACH1 2004

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-06-26, 10:43

Zderzak na szybko skad wyrwales? :)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-06-26, 10:45

veeefour pisze:Zderzak na szybko skad wyrwales? :)
Fart :D :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-06-26, 12:06

Przemek64 pisze:
veeefour pisze:Zderzak na szybko skad wyrwales? :)
Fart :D :ok:
Ty to zawsze masz farta :P

A temten nie do naprawienia? :)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-06-26, 12:12

veeefour pisze:
Przemek64 pisze:
veeefour pisze:Zderzak na szybko skad wyrwales? :)
Fart :D :ok:
Ty to zawsze masz farta :P

A temten nie do naprawienia? :)
Można zrobić, ale nie lepiej nowy?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-06-26, 12:54

Przemek64 pisze: Można zrobić, ale nie lepiej nowy?
Nie no git - chodzilo mi o to, ze tamten sie jeszszcze moze przydac ;)



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: jaco » 2017-06-27, 00:30

Kiepska wróżba. Ja tam życzę, żeby się już nie przydał.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-06-27, 06:26

jaco pisze:Kiepska wróżba. Ja tam życzę, żeby się już nie przydał.
Nie o to mi chodzilo...jizas.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-06-27, 11:41

Jest jeszcze jeden temat do ogarnięcia w Machu a w zasadzie dwa :kwasny:
1) Jakiś czas temu wymieniłem tarcze na EBC i przyszły mi złe klocki.
Na szybko znalazłem pierwsze lepsze, które pasuję i było OK, ale nie dawały rady przy 2-3 hamowaniu.
Wymieniłem na CRW kupione na, ale drogo :dobani: miały być lepsze :P
Nagle po wymianie powstało bardzo mocne bicie na tarczach, kierownice prawie wyrywało z rąk :kwasny:
Pomyślałem, że to tarcze pokrzywiłem i na szybko je przetoczyłem, choć były prawie nowe :wstyd:
Nic to nie pomogło, ale zauważyłem, że klocki zostawiają jakąś maź na tarczach (klej)
Zmierzyliśmy bicie na piastach i tarczach (piasty 0,05 tarcze 0,15 :dobani: )
Jechałem do Strykowa, więc ponownie założyłem poprzednie klocki (było lepiej, ale bicie pozostało lekkie) :dobani:
Zamówiłem klocki, tarcze i piasty nowe, które dopiero dzisiaj przyszły.
2) Podczas jazdy na autostradzie po przekroczeniu 170 km/h zaczynają się wibracje i rytmiczne buczenie :dobani: na luzie jeszcze większe :dobani: :dobani:
Wał jest wyważony opony po Strykowie wymienione, cały most jest nowy wraz z półosiami i tylne zawieszenie nowe :zakrecony:
Wibracje odczuwalne od podłogi raczej tył :zakrecony: i tylko po przekroczeniu 170 km/h i dalej tak samo, a nawet więcej :dobani:
Zastanawiam się, czy to nie wał, bo upadł mi po zrobieniu z 1m na beton, ale wał przecież przy mniejszych prędkościach, a potem jest spokój :zakrecony:
Przednie piasty i tarcze to by było dziwne, bo wibracje są odczuwalne w tylnej i środkowej części auta
Problemem jest to, że do końca nie wiem, kiedy się to pojawiło.
Czy ktoś coś takiego miał u siebie?
Czy ktoś ma jakieś pomysły?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-06-27, 12:06

Na 99% walow pisze "discard if dropped".

Poltora dychy na tarczy to nic wielkiego - az tak lopotac nie powinno.

Propos EBC, mam zle doswiadczenie z nimi w moto. Szkliwienie sie tarcz, nie rowna praca, przycinanie sie...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-06-27, 15:31

Nagraj film, później na spokojnie do programu do obróbki, znajdź z dźwięku lub z drgań częstotliwość I będzie wszystko jasne. Wyjaśnię Ci na telefon wszystko

Ebc złom.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-07-08, 10:27

Wczoraj byłem na ponownym wyważeniu wału, a jednocześnie wymieniłem krzyżaki na nowe :P
Niestety nic to nie pomogło wręcz przeciwnie, Przedni krzyżak miał luz i wał był trochę niedoważony.
Wibracje idące od podłogi przy prędkości 160 km/h i więcej teraz się wzmogły :dobani:
Prawdopodobnie przez to, że krzyżaki są nowe i bardziej spasowane, przez co lepiej przenoszą drgania :dobani:
Podczas tej akcji prawdopodobnie znalazłem przyczynę :kwasny:

" onclick="window.open(this.href);return false;

Moim zdaniem to ostatnie łożysko w skrzyni, ale nie jestem pewien :zakrecony:
Może jak ktoś na to zerknie to znajdą się pomysły na rozwiązanie problemu.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-08, 10:30

Ale co masz taki duzy luz promieniowy? :zdziwko:

Jezeli tak to lozysko rozsypane i to konkretnie. Jezeli to luz osiowy to nie jest to duzy problem.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-08, 10:35

Jezeli dobrze znalazlem to jest to Tremec tr-3650 pinc biegoff:

http://pro-forceperformance.com/Downloa ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-07-08, 10:48

veeefour pisze:Jezeli dobrze znalazlem to jest to Tremec tr-3650 pinc biegoff:

http://pro-forceperformance.com/Downloa ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Dokładnie ta.
Nasuwa się pytanie czy jeśli to tylko łożysko to czy da się je dobrać u nas?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-08, 11:07

Przemek64 pisze:
veeefour pisze:Jezeli dobrze znalazlem to jest to Tremec tr-3650 pinc biegoff:

http://pro-forceperformance.com/Downloa ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Dokładnie ta.
Nasuwa się pytanie czy jeśli to tylko łożysko to czy da się je dobrać u nas?
To wszystko calowe - probowalem cos do dyfa...po francusku to by bylo: marrrnee szanseee.

Dodatkowo w fiszce jest napisane przy tym lozysku: SOLD ONLY IN ASS’Y - czyli musisz kupic zestaw naprawczy.

Zestawy naprawcze po ebya sa:
http://www.ebay.com/itm/TR3650-Mustang- ... Fw&vxp=mtr



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”