Ford Msutang GT fastback 1968r.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2011-04-11, 20:08
- Model: GT 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: candyapple red
- Lokalizacja:: Sopot
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Ford Msutang GT fastback 1968r.
Witam wszystkich po dłuuuuuuugiej drodze jaką przebyłem aby wkońcu zasiąść za sterami upragnionego, wyśnionego, dziecięcego marzenia!!!
na forum jestem chyba od początku troche w tle słuchałem patrzyłem, snułem marzenia, naaawet pomagałem w organizacji Mustang Race na przystanku w Gdyni !!!
aż wkońcu w grudniu 2018r dojrzałem do decyzji aby posiąść czerwonego Mustanga GT fastbacka z 1968r. napisałem do Mateusza z Inwestuj w Klasyka, że chciałbym rozpocząć powoli proces poszukiwania auta, na spokojnie bez pośpiechu... dostałem 8 propozycji mustangów które spełniały moje kryteria i padł wybór w sekunde na Forda Mustanga GT fastback z BIG BLOCKIEM 390 ci z automatyczną, trzybiegową skrzynia biegów C6 w kolorze candyapple red, jak tylko odpisałem Mateuszowi, że to ten i że mogą lecieć na inspekcje... powiedział, że na takie auto polowali 2 lata, jest bardzo dobry opis, zdjecia filmy tego auta i że mam 2 dni na decyje bo jak nie to nie bedzie pozniej co kupować bo napewno ktos je wezmie bo to super okazja, super stan auta itp itd wiec z decyzji ktora mialem podjac wspolnie z żona na spokojnie, zdecydowałem, że SPEŁNIAM MARZENIE a na przekazanie informacji żonie mam jeszcze czas do Maja wczoraj odebrany, dzisiaj na spokojnie odpalony poustawiane lusterka itd, delikatna jazda po słonecznym trojmiescie i spowrotem do garazu
Wielkie dzieki Mateusz z Inwestuj w Klasyka za pomoc !
narazie wrzucam zdjecia z stanów, na dniach bede miał sesja to wrzuce coś wiecej do zobaczenia na drodze!!!
na forum jestem chyba od początku troche w tle słuchałem patrzyłem, snułem marzenia, naaawet pomagałem w organizacji Mustang Race na przystanku w Gdyni !!!
aż wkońcu w grudniu 2018r dojrzałem do decyzji aby posiąść czerwonego Mustanga GT fastbacka z 1968r. napisałem do Mateusza z Inwestuj w Klasyka, że chciałbym rozpocząć powoli proces poszukiwania auta, na spokojnie bez pośpiechu... dostałem 8 propozycji mustangów które spełniały moje kryteria i padł wybór w sekunde na Forda Mustanga GT fastback z BIG BLOCKIEM 390 ci z automatyczną, trzybiegową skrzynia biegów C6 w kolorze candyapple red, jak tylko odpisałem Mateuszowi, że to ten i że mogą lecieć na inspekcje... powiedział, że na takie auto polowali 2 lata, jest bardzo dobry opis, zdjecia filmy tego auta i że mam 2 dni na decyje bo jak nie to nie bedzie pozniej co kupować bo napewno ktos je wezmie bo to super okazja, super stan auta itp itd wiec z decyzji ktora mialem podjac wspolnie z żona na spokojnie, zdecydowałem, że SPEŁNIAM MARZENIE a na przekazanie informacji żonie mam jeszcze czas do Maja wczoraj odebrany, dzisiaj na spokojnie odpalony poustawiane lusterka itd, delikatna jazda po słonecznym trojmiescie i spowrotem do garazu
Wielkie dzieki Mateusz z Inwestuj w Klasyka za pomoc !
narazie wrzucam zdjecia z stanów, na dniach bede miał sesja to wrzuce coś wiecej do zobaczenia na drodze!!!
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Ford Msutang GT fastback 1968r.
No proszę, bardzo ładna sztuka !! Gratulacje !!! Ale przez tyle lat wyczekiwania musiałeś trafić na "caccuszko" !
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Fred_pol
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-03-28, 15:25
- Model: Mach 1 1969
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy red apple
Re: Ford Msutang GT fastback 1968r.
Gratuluje !
Kolejna perelka w Polsce.
Pawel i Mateusz dobra robota !
Kolejna perelka w Polsce.
Pawel i Mateusz dobra robota !
Pozdrawiam.
Fred
Fred
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2011-04-11, 20:08
- Model: GT 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: candyapple red
- Lokalizacja:: Sopot
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Ford Msutang GT fastback 1968r.
Panowie mam pytanie, bo zastanawiam sie nad zmiana felg i obecnie mam 14' a chce wsadzic 17' takie jak ponizej i zastanawiam sie nad 3 kwestiami:
1. czy potrzebne beda jakies wieksze przerobki? czy poprostu zakladam i jazda?
2. czy na przod dac inny rozmiar, a na tyl inny? jesli tak to jaki ?
3. jakie opony polecacie? jazda tylko lato
https://vintagewheelsus.com/index.php?m ... cts_id=534
1. czy potrzebne beda jakies wieksze przerobki? czy poprostu zakladam i jazda?
2. czy na przod dac inny rozmiar, a na tyl inny? jesli tak to jaki ?
3. jakie opony polecacie? jazda tylko lato
https://vintagewheelsus.com/index.php?m ... cts_id=534
- conver67
- Forumowicz
- Posty: 817
- Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
- Model: convertible '67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Acapulco blue
Re: Ford Msutang GT fastback 1968r.
wg mnie zostaw,bo można przegiąć z tymi 17stkami.Jeżeli juz to 15stki i nic większego ,nie rób z niego wozu cyrkowego,to jest klasyk!!!!Takie jest moje zdanie.
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: Ford Msutang GT fastback 1968r.
Gratuluje. Kółek bym nie ruszał, masz piękne klasyki. IMO sam przy zmianie kół na klasyczne stylówki (w moim przypadku styled steel) rozglądałem się wyłącznie za 14!! Do mustanga pasuje jak ta lala wysoki profil oponki!
- Fred_pol
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-03-28, 15:25
- Model: Mach 1 1969
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy red apple
Re: Ford Msutang GT fastback 1968r.
17" to jakis hardcore.
Poza tym co z prowadzeniem / konfort samochodu ?
Profil będzie wtedy bardzo niski.
Ja mam 235/60R15 + amortyzatory "sportowy" (niby sportowy / nie wiem jaki) + front & rear anti-sway bars + Flaming river a samochod prowadzi sie bardzo pewnie ale jest bardzo twardy wiec uwaga z 17" ominajace kwestia czy sie zmiesza.
W kazdym razie mimo ze samochod dosic wysoki stoi nie wyglada zle.
Poza tym co z prowadzeniem / konfort samochodu ?
Profil będzie wtedy bardzo niski.
Ja mam 235/60R15 + amortyzatory "sportowy" (niby sportowy / nie wiem jaki) + front & rear anti-sway bars + Flaming river a samochod prowadzi sie bardzo pewnie ale jest bardzo twardy wiec uwaga z 17" ominajace kwestia czy sie zmiesza.
W kazdym razie mimo ze samochod dosic wysoki stoi nie wyglada zle.
Pozdrawiam.
Fred
Fred