Piękny opis - wielkie dzięki! Podszybie zrobione, świetna decyzja związana z naprawą oryginalnych części.
Ja wydech zrobiłbym na miejscu, te amerykańskie nie powalają jakością. Mój znajomy zrobił niedawno kompletny układ do 1969, wyszedł bardzo dobrze i zapłacił 3 tys.
Ja do kolejnego Stanga na pewno zrobię na miejscu. POWODZENIA!
[Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
- RetroStang
- Posty: 8
- Rejestracja: 2020-05-07, 13:17
- Model: 1967
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: Bielsko-Biała
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Dzięki za opinie !RetroStang pisze: ↑2020-05-08, 11:16Piękny opis - wielkie dzięki! Podszybie zrobione, świetna decyzja związana z naprawą oryginalnych części.
Ja wydech zrobiłbym na miejscu, te amerykańskie nie powalają jakością. Mój znajomy zrobił niedawno kompletny układ do 1969, wyszedł bardzo dobrze i zapłacił 3 tys.
Ja do kolejnego Stanga na pewno zrobię na miejscu. POWODZENIA!
Masz jakiś namiar gdzie kolega robił ten wydech ?
Znasz może szczegóły co dokładnie robił ?
- RetroStang
- Posty: 8
- Rejestracja: 2020-05-07, 13:17
- Model: 1967
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: Bielsko-Biała
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Tutaj masz stronę: http://www.tlumiki.bielsko.eu/ Warto ponegocjować
Znajomy zamówił klasyczny układ z dwoma tłumikami, wygląda jak oryginał, tylko z nierdzewki.
Zrobili to bez samochodu, mają schematy wielu układów wydechowych do Mustangów.
Znajomy zamówił klasyczny układ z dwoma tłumikami, wygląda jak oryginał, tylko z nierdzewki.
Zrobili to bez samochodu, mają schematy wielu układów wydechowych do Mustangów.
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Dzięki ! Podzwonie.RetroStang pisze: ↑2020-05-08, 11:37Tutaj masz stronę: http://www.tlumiki.bielsko.eu/ Warto ponegocjować
Znajomy zamówił klasyczny układ z dwoma tłumikami, wygląda jak oryginał, tylko z nierdzewki.
Zrobili to bez samochodu, mają schematy wielu układów wydechowych do Mustangów.
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Mała aktualizacja, w sumie z dużego kroku.
Auto w lipcu wróciło już od blacharza w takim stanie:
Miałem kilka wieczorów wolnych, to pomyślałem szybko pójdzie dzień na hamulce, dzień na instalacje, dzień na szyby.
NIc z tych rzeczy . Odbudowa tyłu z nowych elementów, plus swap na tarcze z przodu i instalacja serwa - tydzień. Plus 1,5dnia u mechanika na zrobienie przewodów stałych: To nadkole jest tak wielkie, że nawet spora tarcza wygląda skromnie.
Tutaj muszę polecić zestaw z CSRP, bardzo dobrze przygotowany set tarczówek. Wszystko oznaczone i opisane, więc nie miałem z tym większego problemu. Zdecydowałem się jednak na serwo Midllanda (OEM) które udało mi się kupić w US i odnowić. Miałem mały problem z instalacja tego i przerobieniem uchwytu pedału, ale po kilku wieczorach już wszystko pasowało.
Udało mi się także wyciszyć część wnętrza. Na dół poszła mata butylowa 2mm a na to pianka zamknięto komórkowa. Na razie wyprowadziłem cały przód i połowę podłogi, bo nie wiem jak na to spasuje się dywan na który czekam.
Później poszło sprawdzenie zawieszenia i ukł kierowniczego. Przy zakładaniu cylindra wspomagania coś mi jednak nie pasowało . Okazało się, że blacharz założył odwrotnie całą belkę układu wraz z wahaczami w drugą stronę i wszystko w sumie pasowało, ale serwa w drugą stronę założyć się nie dało.
Udało się też zwalczyć boczne szybki i wpiąć instalację elektryczną. Była nawet próba odpalenia, stycznik zapracował ale niestety z ok regulatora napięcia poszedł dymek. Nie miałem jeszcze czasu sprawdzić dlaczego i skąd. Miałem też problem z wiązką alternatora, bo schemat z dokumentacji rozjeźdzał się z tym co mam w aucie, a wiązki są oryginalne. Gdzieś doczytałem, ze były różne alternatory i stąd dwa sposoby podłączenia (z wydzielonym plusem i bez).
Auto czeka więc, na montaż silnika:
Chciałbym jeszcze w tym roku go odpalić i wstawić przygotowaną skrzynię.
Przy okazji czy ktoś orientuje sie co to za kostka w głównej wiązce zaraz po przejściu do komory silnika ? Jedna z jednym przewodem to czujnik hamulca dopinany do rozdzielacza, ale jest jeszcze kostka płaska, dwu-przewodowa ?
Auto w lipcu wróciło już od blacharza w takim stanie:
Miałem kilka wieczorów wolnych, to pomyślałem szybko pójdzie dzień na hamulce, dzień na instalacje, dzień na szyby.
NIc z tych rzeczy . Odbudowa tyłu z nowych elementów, plus swap na tarcze z przodu i instalacja serwa - tydzień. Plus 1,5dnia u mechanika na zrobienie przewodów stałych: To nadkole jest tak wielkie, że nawet spora tarcza wygląda skromnie.
Tutaj muszę polecić zestaw z CSRP, bardzo dobrze przygotowany set tarczówek. Wszystko oznaczone i opisane, więc nie miałem z tym większego problemu. Zdecydowałem się jednak na serwo Midllanda (OEM) które udało mi się kupić w US i odnowić. Miałem mały problem z instalacja tego i przerobieniem uchwytu pedału, ale po kilku wieczorach już wszystko pasowało.
Udało mi się także wyciszyć część wnętrza. Na dół poszła mata butylowa 2mm a na to pianka zamknięto komórkowa. Na razie wyprowadziłem cały przód i połowę podłogi, bo nie wiem jak na to spasuje się dywan na który czekam.
Później poszło sprawdzenie zawieszenia i ukł kierowniczego. Przy zakładaniu cylindra wspomagania coś mi jednak nie pasowało . Okazało się, że blacharz założył odwrotnie całą belkę układu wraz z wahaczami w drugą stronę i wszystko w sumie pasowało, ale serwa w drugą stronę założyć się nie dało.
Udało się też zwalczyć boczne szybki i wpiąć instalację elektryczną. Była nawet próba odpalenia, stycznik zapracował ale niestety z ok regulatora napięcia poszedł dymek. Nie miałem jeszcze czasu sprawdzić dlaczego i skąd. Miałem też problem z wiązką alternatora, bo schemat z dokumentacji rozjeźdzał się z tym co mam w aucie, a wiązki są oryginalne. Gdzieś doczytałem, ze były różne alternatory i stąd dwa sposoby podłączenia (z wydzielonym plusem i bez).
Auto czeka więc, na montaż silnika:
Chciałbym jeszcze w tym roku go odpalić i wstawić przygotowaną skrzynię.
Przy okazji czy ktoś orientuje sie co to za kostka w głównej wiązce zaraz po przejściu do komory silnika ? Jedna z jednym przewodem to czujnik hamulca dopinany do rozdzielacza, ale jest jeszcze kostka płaska, dwu-przewodowa ?
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
W skrócie auto niemal gotowe :
W oczekiwaniu na wpis do ewidencji i przegląd.
W oczekiwaniu na wpis do ewidencji i przegląd.
- Torsen
- Forumowicz
- Posty: 338
- Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: ...
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Świetny, wpadaj na wtorkowe mustangi pod stadionem o 20.00
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: [Sherif] Convertible dark moss green 67' V8
Dzięki i na pewno skorzystam. W zeszły piątek byłem już na rajdzie/wystawie retro ale musiałem jechać lawetą.
Póki nie mam jeszcze rejestracji mam utrudnione poruszanie. Dziś dostałem na szczęście cynk, że jest już wpisany do ewidencji , jeszcze tylko ten przegląd zaliczyć.