Jeżeli chcesz bulgot po puszczeniu gazu i przy redukcji biegu to musi być H na dwóch rurach jeszcze większe jest przy wyrzuceniu katalizatorów albo włożeniu wysoko przelotowych. X daje bardziej sportowy dźwięk ja to nazywam typu 'włoskiego' i znacznie redukuje bulgotanie przy otwartej przepustnicy jest trrrrrr i tyle. Miałem X i wróciłem do H, miałem wysoko przelotowe katalizatory na H i wróciłem na stokowe- piękne głośne brzmienie 130dB z rur i przerażeni ludzie na chodnikach - odpuściłem chyb za stary jestem już na to .Baks pisze:wychodza z silnika 2 kazda ma swoj katalizator i Y lacza sie do jednej ktora u mnie Y rodziela sie na 2 i idzie do konca bez tlumikow. w okolicahc 2 tys obrotow jest rezonans i czuc deliaktne wibracje ale ogolnie moze filtr stozkowy pomoze troche?
P.s I ten na filmie z Kooks'ami ma X na bank - mi się nie podoba nie ma bulgotu jest strzelanie i tyrczenie.