FASTBACK z 68 na co dzień
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
FASTBACK z 68 na co dzień
Panowie i panie Fastbacka którego kupiłem ,kupiłem z myślą o użytkowaniu go właściwie na co dzień wcale nie żartuję !!!!!!!!! i tu rodzi się mnóstwo pytań .
Co zrobić i jak wyeliminować wady i bolączki klasyków, by cieszyć się i czerpać radość z posiadania takiego modelu.
Nie myślę tu o tym. by inwestować tysiące $ , chodzi mi o praktyczne i skuteczne rady w rozsądnych cenach.
Jedno z pierwszych pytań jakie przychodzi mi na myśl i nie daje mi spokoju to jak można wyeliminować uciążliwy zapach paliwa który pojawia się w kabinie.
Drugie to zawieszenie, co zmienić by był pewniejszy podczas pokonywaniu zakrętów bo na wprost to spoko (przypomina mi się jazda Pluzz-a klasykiem matko przecież wykonałem dwa pełne obroty kierownicą zanim się cokolwiek zaczęło dziać)
Proszę o rady i sugestie jak i o osobiste spostrzeżenia , a jeśli macie jeszcze inne bolączki które utrudniają poruszanie się tym autkiem również w dni powszednie to dawać będę wdzięczny niezmiernie.
Co zrobić i jak wyeliminować wady i bolączki klasyków, by cieszyć się i czerpać radość z posiadania takiego modelu.
Nie myślę tu o tym. by inwestować tysiące $ , chodzi mi o praktyczne i skuteczne rady w rozsądnych cenach.
Jedno z pierwszych pytań jakie przychodzi mi na myśl i nie daje mi spokoju to jak można wyeliminować uciążliwy zapach paliwa który pojawia się w kabinie.
Drugie to zawieszenie, co zmienić by był pewniejszy podczas pokonywaniu zakrętów bo na wprost to spoko (przypomina mi się jazda Pluzz-a klasykiem matko przecież wykonałem dwa pełne obroty kierownicą zanim się cokolwiek zaczęło dziać)
Proszę o rady i sugestie jak i o osobiste spostrzeżenia , a jeśli macie jeszcze inne bolączki które utrudniają poruszanie się tym autkiem również w dni powszednie to dawać będę wdzięczny niezmiernie.
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
to! nie uwierzysz różnicę. Szczególnie jeśli chcesz jeździć na codzień!
http://www.mustangsplus.com/xcart/1965- ... r-Kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I to
http://www.mustangsplus.com/xcart/1967- ... ystem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangsplus.com/xcart/1965- ... r-Kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I to
http://www.mustangsplus.com/xcart/1967- ... ystem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
Bielek ja też chętnie powącham, lecz moje dwie kochane blondynki będą mniej zadowoloneBielek pisze:ja tam lubię zapach benzyny;)
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
Klimatyzacja hmm, to w tym aucie naprawdę luksus może w przyszłości.rick pisze:to! nie uwierzysz różnicę. Szczególnie jeśli chcesz jeździć na codzień!
http://www.mustangsplus.com/xcart/1965- ... r-Kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I to
http://www.mustangsplus.com/xcart/1967- ... ystem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangsplus.com/xcart/1965- ... r-Kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lecz z tym zawieszeniem czemu nie .
Rick napisz coś więcej i zwróć uwagę że mam już wspomaganie i tarczę hamulcowe!!!!!
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
Ja bym zrobil to zawieszenie i pozbyl się c4 transmisji i umieścić AOD. Twoje hamulce i wspomaganie kierownicy są duże plusy.
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
Ale się rozpisałeś co to znaczy AOD ? wymień wady zalety może jakieś fotki ?rick pisze:Ja bym zrobil to zawieszenie i pozbyl się c4 transmisji i umieścić AOD. Twoje hamulce i wspomaganie kierownicy są duże plusy.
chodzi o ten
The Mustangs Plus Super Starter Kit ?
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
AOD jest przekazywanie używany z 1985-1995 mustangi. Używano go do lepiej gazu przebieg. Na autostradzie swoje obroty są niższewięc używać mniej gazu. Jedyną wadą, z wyjątkiem kosztów. Każdy używa ich tutaj. Tylko dodatkowe koszty to związek z gaźnika do transmisji.Pieniędzy można zaoszczędzić na gazie zwróci się. Również silnik będzie dłużej, to nie kręci się tak szybko
http://www.transmissioncenter.org/class ... ersion.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangmonthly.com/howto/33598/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transmissioncenter.org/class ... ersion.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangmonthly.com/howto/33598/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
Zawieszenie na mustang był zły nawet w 68.Camaro było ok i był znacznie lepszy niż mustang. Ten zestaw daje lepsze sprężyny i amortyzatory (używam KYB wstrząsy we wszystkich moich samochodów i F150). I wykorzystuje lepsze tuleje, i większe bary kołysać. Jest to nowsze technologie do starego samochodu, więc jeździ się jak samochód bardziej nowoczesne. To nie jest najlepszy, ale na co dzień samochodem i nie za drogie, słyszałem dobre rzeczy o tym zestawie
Muszę iść piaskowac 4V dolotowego kolektora co kupiłem dziś
Muszę iść piaskowac 4V dolotowego kolektora co kupiłem dziś
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
O to już masz ? IIIIhhhAAAAAAAAAAAAAAArick pisze:Zawieszenie na mustang był zły nawet w 68.Camaro było ok i był znacznie lepszy niż mustang. Ten zestaw daje lepsze sprężyny i amortyzatory (używam KYB wstrząsy we wszystkich moich samochodów i F150). I wykorzystuje lepsze tuleje, i większe bary kołysać. Jest to nowsze technologie do starego samochodu, więc jeździ się jak samochód bardziej nowoczesne. To nie jest najlepszy, ale na co dzień samochodem i nie za drogie, słyszałem dobre rzeczy o tym zestawie
Muszę iść piaskowac 4V dolotowego kolektora co kupiłem dziś
Dawaj foty na http://mustangklub.pl/viewtopic.php?f=80&t=3743" onclick="window.open(this.href);return false;
Zaraz po piaskowaniu ma się rozumieć
W Pl jest już późno, popracujena nad tm tematem jutro pa pa
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
MAX,
miałem dużo czasu, aby przemyśleć odpowiedź na pytanie podczas piaskowania. Zawieszenie to bezpieczeństwo. Potrzebujesz samochodu do obsługi bardzo dobry na ulicy.AOD transmisji dla lepszego gazu przebieg i utrzymać samochód ciszej na autostradzie (niższych obrotach oznacza ciszej).
Ale jeśli będzie to codziennym samochodem, pozbyć się antyczny silnik! Numer jeden! gaz i ropa nie sa dla tego silnika już. Będziesz dosyć mial dodanie ołów do gazu i cynku do oleju. Uzyskaj blok 5.0 i głowice, będziesz szczęśliwszy! Będziesz musiał dostać utwardzone gniazda zaworów wydechowych obrobione w głowice w ciągu roku od codziennej jazdy na stare glowice. Na zdjęciu poniżej czy widać, że jest to 5.0 z '86 mustang? NIE, to wygląda jak 68 302 lub 289. Ale to jest o wiele lepszy silnik. Również z kilku części, możesz wprowadzić silnik w 347cid silnika i nadal wyglądają jak 289.
miałem dużo czasu, aby przemyśleć odpowiedź na pytanie podczas piaskowania. Zawieszenie to bezpieczeństwo. Potrzebujesz samochodu do obsługi bardzo dobry na ulicy.AOD transmisji dla lepszego gazu przebieg i utrzymać samochód ciszej na autostradzie (niższych obrotach oznacza ciszej).
Ale jeśli będzie to codziennym samochodem, pozbyć się antyczny silnik! Numer jeden! gaz i ropa nie sa dla tego silnika już. Będziesz dosyć mial dodanie ołów do gazu i cynku do oleju. Uzyskaj blok 5.0 i głowice, będziesz szczęśliwszy! Będziesz musiał dostać utwardzone gniazda zaworów wydechowych obrobione w głowice w ciągu roku od codziennej jazdy na stare glowice. Na zdjęciu poniżej czy widać, że jest to 5.0 z '86 mustang? NIE, to wygląda jak 68 302 lub 289. Ale to jest o wiele lepszy silnik. Również z kilku części, możesz wprowadzić silnik w 347cid silnika i nadal wyglądają jak 289.
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
Max pomysł z zawieszeniem to zdecydowanie dobry pomysł. Ja w swoim założyłem taki zestawik http://mustangdepot.com/OnLineCatalog/S ... n/usrk.htm" onclick="window.open(this.href);return false; (stage1) i różnica jest mega. Nie trzeba już celować w drogę a samochód zdecydowanie mniej wychyla się na zakrętach.
Co do jazdy na codzień to nie polecam jazdy w zimę. Występują drobne problemy z trakcją
Co do jazdy na codzień to nie polecam jazdy w zimę. Występują drobne problemy z trakcją
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
rick ma rację, jak chcesz auto do jazdy na codzień to zmiany powinny być dość spore. Oczywiscie mozna smigać bez zmian ale jednak te auta mają swoje niedoskonałości i jazda 110-120 km/h na autostradzie przy skrzyni C4 może na dłuższą metę (everyday driving) być uciążliwe.
moje convertible to praktycznie full stock i stwierdzam że przy samej zmianie skrzyni biegów na AOD może być to auto do codziennej jazdy ! No chyba że pizgasz po 300km dziennie w pracy - nie o takiej jeździe mówię. Moim zdaniem skrzynia to najistotniejszy element wpływający na komfort jazdy. Jeśli zawieszenie jest nowe to spełania spokojnie swoje zadanie, nie trzeba jakiś cudów dodatkowych. Klimatyzacja przy codziennej jezdzie to też jest spory komfort, ja do swojego po sezonie będę zakładał (ale oryginalną z 66 roku, nie zaden aftermarketowy chińczyk).
aha, i jeszcze jedno, ten fastback jest zbyt ładny i zbyt oryginalny zeby robić w nim zmianę zawiechów, silnika, skrzyni itp. W takim celu lepiej kupić karoserię nie zjedzoną przez rudą i wypsoażyć w ten gadżety, taniej wyjdzie.
powodzenia!
moje convertible to praktycznie full stock i stwierdzam że przy samej zmianie skrzyni biegów na AOD może być to auto do codziennej jazdy ! No chyba że pizgasz po 300km dziennie w pracy - nie o takiej jeździe mówię. Moim zdaniem skrzynia to najistotniejszy element wpływający na komfort jazdy. Jeśli zawieszenie jest nowe to spełania spokojnie swoje zadanie, nie trzeba jakiś cudów dodatkowych. Klimatyzacja przy codziennej jezdzie to też jest spory komfort, ja do swojego po sezonie będę zakładał (ale oryginalną z 66 roku, nie zaden aftermarketowy chińczyk).
aha, i jeszcze jedno, ten fastback jest zbyt ładny i zbyt oryginalny zeby robić w nim zmianę zawiechów, silnika, skrzyni itp. W takim celu lepiej kupić karoserię nie zjedzoną przez rudą i wypsoażyć w ten gadżety, taniej wyjdzie.
powodzenia!
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
U mnie też było czuć benzyną ale dałem ocynkowac ogniowo cały zbiornik , cynk wszedł we wszystkie rozszczelnienia i git majonezMAX pisze:Bielek ja też chętnie powącham, lecz moje dwie kochane blondynki będą mniej zadowoloneBielek pisze:ja tam lubię zapach benzyny;)
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
Zapomniałem dodać , że takie operacje przeprowadzają chłopaki z obornik , mogę dać namiar.
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: FASTBACK z 68 na co dzień
Zawieszka w moim jest w dość dobrym stanie,Rudi pisze:Max pomysł z zawieszeniem to zdecydowanie dobry pomysł. Ja w swoim założyłem taki zestawik http://mustangdepot.com/OnLineCatalog/S ... n/usrk.htm" onclick="window.open(this.href);return false; (stage1) i różnica jest mega. Nie trzeba już celować w drogę a samochód zdecydowanie mniej wychyla się na zakrętach.
Co do jazdy na codzień to nie polecam jazdy w zimę. Występują drobne problemy z trakcją
tak mi się wydaje więc poczekam i pośmigam na leciwych 43 letnich zawiasach ,oczekuje nie zapomnianych wrażeń i doznań , co do warunków zimowych spoko zdaje sobie sprawę że bez systemów spierających trakcję nie dam rady tu odpuszczę.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/g ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max