@Stachu, to było by super - to już nie pierwsza część byłaby od ciebie
...po zakupie odpowiednich narzędzi w 5 minut wykręciłem gnojka bez potrzeby demontowania czegokolwiek innego
Teraz mam pytania:
1) Nie jestem mechanikiem, więc czy ktoś z szanownego koleżeństwa może mnie oświecić i wyjaśnić jakaż to tajemna myśl techniczna przyświeca zastosowanemu rozwiązaniu, w którym nakrętki A i B (zdjęcie poniżej) znajdują się pomiędzy dwoma częściami dolnej obudowy a te dwie części są sklejone/zgrzane?
2) Tak sobie myślę, czy jako tymczasowe rozwiązanie można by użyć silikonu uszczelniającego albo kleju w miejscu, gdzie powstała szczelina, kupić dłuższe śruby, tak żeby wystawały pod spodem i w miejscach C i D (drugie zdjęcie) dodać nakrętki. Ścisnąć wszystko imadełkiem i skręcić dłuższymi śrubami, zaciskając od dołu dodanymi nakrętkami. Wytrzyma ciśnienie?
3) W dziale "Kupię" zaproponowałem
grupowe zakupy obudowy termostatu - może posiadacze V6 skuszą się, żeby kupić sobie na zaś obudowę i złożymy się na transport