Problem z rzędową 6-tką

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-11-30, 13:42

Szybiarz kase wyplaci, przejal sie i dzwoni co 2-3 dni sie pytac czy znalazlem :)

PIMP ja swoje uszczelki mimo ze też mam dobre raczej bede wymienial więc jak cos to daj znac to zamówimy razem i bedzie taniej z transportem...



pimp
Młodszy Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 2009-10-04, 13:44
Model: coupe 65
Silnik: inny V8

Post autor: pimp » 2009-11-30, 19:47

Soohy pisze:Szybiarz kase wyplaci, przejal sie i dzwoni co 2-3 dni sie pytac czy znalazlem :)

PIMP ja swoje uszczelki mimo ze też mam dobre raczej bede wymienial więc jak cos to daj znac to zamówimy razem i bedzie taniej z transportem...

co do szybiarza to spoko ze ci wyplaci kaske za szybe ale szkoda twojego czasu zmarnowanego na szukanie i zamawianie itp. jak chcesz nowke to http://www.npdlink.com , tu znajdziesz wszystko nie tylko szybe.

soohy co do uszczelek to bede zamawial wlasnie z tej firmy co linka podalem, ale mam juz goscia z ktorym na spole zamawiamy, a pozatym ty mieszkasz w szczecinie a ja na slasku wiec troche nie po drodze, ale dzieki za oferte i dobre checi.

pozdro



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-12-01, 00:08

Jeżeli potrzebujecie jakies graty to wlasnie kompletuje do wysylki paczke (ostatnią) z czesciami do mojego Mustanga. Mozna by cos dorzucic. :hyhy:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-12-01, 19:33

Hmm. ja póki co zostawiam zakupy na po nowym roku :) jak narazie musze zrobic blacharke i lakiernika a póżniej przy składaniu bede sie zastanawiał.

p.s. jak uważacie czy przy niewielkich "dziurkach" w podłodze warto wymienić cały panel czy może aby ograniczyc koszty wystarczy wspawac kilka wcinków?? ja chciałbym tak zrobić głównie własnie ze względu na koszty i wiem ze wiel;u powie ze nie ma co oszczedzać , ale wkońcu do podłoga której nie widac ;)



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-12-02, 10:13

Oczywiscie nie trzeba wymieniac całych elementów. Zawsze w miarę możliwości trzeba zostawiać jak najwięcej oryginalnej zdrowej blachy. Wstawki mozna zrobić tak, ze bedzie to nie widoczne nawet bez malowania.
Utrudnienia zaczynaja sie z elementami tłoczonymi tam, gdzie ich kształt trzeba by nadawać recznie. Wtedy łatwiej kupić element, który posiada własciwe tłoczenia i wstawic go zachowując oryginalny wygląd.
Powstawiaj foty miejsc, ktore wymagaja napraw to powiem ci co dorabiac a co kupic ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”