
[Przemek64] MACH1 2004
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Fartveeefour pisze:Zderzak na szybko skad wyrwales?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Ty to zawsze masz fartaPrzemek64 pisze:Fartveeefour pisze:Zderzak na szybko skad wyrwales?![]()

A temten nie do naprawienia?

- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Można zrobić, ale nie lepiej nowy?veeefour pisze:Ty to zawsze masz fartaPrzemek64 pisze:Fartveeefour pisze:Zderzak na szybko skad wyrwales?![]()
![]()
A temten nie do naprawienia?
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Nie no git - chodzilo mi o to, ze tamten sie jeszszcze moze przydacPrzemek64 pisze: Można zrobić, ale nie lepiej nowy?

- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Kiepska wróżba. Ja tam życzę, żeby się już nie przydał.
Remember, There Is Life Beyond Grip
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Nie o to mi chodzilo...jizas.jaco pisze:Kiepska wróżba. Ja tam życzę, żeby się już nie przydał.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Jest jeszcze jeden temat do ogarnięcia w Machu a w zasadzie dwa 
1) Jakiś czas temu wymieniłem tarcze na EBC i przyszły mi złe klocki.
Na szybko znalazłem pierwsze lepsze, które pasuję i było OK, ale nie dawały rady przy 2-3 hamowaniu.
Wymieniłem na CRW kupione na, ale drogo
miały być lepsze 
Nagle po wymianie powstało bardzo mocne bicie na tarczach, kierownice prawie wyrywało z rąk
Pomyślałem, że to tarcze pokrzywiłem i na szybko je przetoczyłem, choć były prawie nowe
Nic to nie pomogło, ale zauważyłem, że klocki zostawiają jakąś maź na tarczach (klej)
Zmierzyliśmy bicie na piastach i tarczach (piasty 0,05 tarcze 0,15
)
Jechałem do Strykowa, więc ponownie założyłem poprzednie klocki (było lepiej, ale bicie pozostało lekkie)
Zamówiłem klocki, tarcze i piasty nowe, które dopiero dzisiaj przyszły.
2) Podczas jazdy na autostradzie po przekroczeniu 170 km/h zaczynają się wibracje i rytmiczne buczenie
na luzie jeszcze większe

Wał jest wyważony opony po Strykowie wymienione, cały most jest nowy wraz z półosiami i tylne zawieszenie nowe
Wibracje odczuwalne od podłogi raczej tył
i tylko po przekroczeniu 170 km/h i dalej tak samo, a nawet więcej 
Zastanawiam się, czy to nie wał, bo upadł mi po zrobieniu z 1m na beton, ale wał przecież przy mniejszych prędkościach, a potem jest spokój
Przednie piasty i tarcze to by było dziwne, bo wibracje są odczuwalne w tylnej i środkowej części auta
Problemem jest to, że do końca nie wiem, kiedy się to pojawiło.
Czy ktoś coś takiego miał u siebie?
Czy ktoś ma jakieś pomysły?

1) Jakiś czas temu wymieniłem tarcze na EBC i przyszły mi złe klocki.
Na szybko znalazłem pierwsze lepsze, które pasuję i było OK, ale nie dawały rady przy 2-3 hamowaniu.
Wymieniłem na CRW kupione na, ale drogo


Nagle po wymianie powstało bardzo mocne bicie na tarczach, kierownice prawie wyrywało z rąk

Pomyślałem, że to tarcze pokrzywiłem i na szybko je przetoczyłem, choć były prawie nowe

Nic to nie pomogło, ale zauważyłem, że klocki zostawiają jakąś maź na tarczach (klej)
Zmierzyliśmy bicie na piastach i tarczach (piasty 0,05 tarcze 0,15

Jechałem do Strykowa, więc ponownie założyłem poprzednie klocki (było lepiej, ale bicie pozostało lekkie)

Zamówiłem klocki, tarcze i piasty nowe, które dopiero dzisiaj przyszły.
2) Podczas jazdy na autostradzie po przekroczeniu 170 km/h zaczynają się wibracje i rytmiczne buczenie



Wał jest wyważony opony po Strykowie wymienione, cały most jest nowy wraz z półosiami i tylne zawieszenie nowe

Wibracje odczuwalne od podłogi raczej tył


Zastanawiam się, czy to nie wał, bo upadł mi po zrobieniu z 1m na beton, ale wał przecież przy mniejszych prędkościach, a potem jest spokój

Przednie piasty i tarcze to by było dziwne, bo wibracje są odczuwalne w tylnej i środkowej części auta
Problemem jest to, że do końca nie wiem, kiedy się to pojawiło.
Czy ktoś coś takiego miał u siebie?
Czy ktoś ma jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Na 99% walow pisze "discard if dropped".
Poltora dychy na tarczy to nic wielkiego - az tak lopotac nie powinno.
Propos EBC, mam zle doswiadczenie z nimi w moto. Szkliwienie sie tarcz, nie rowna praca, przycinanie sie...
Poltora dychy na tarczy to nic wielkiego - az tak lopotac nie powinno.
Propos EBC, mam zle doswiadczenie z nimi w moto. Szkliwienie sie tarcz, nie rowna praca, przycinanie sie...
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Nagraj film, później na spokojnie do programu do obróbki, znajdź z dźwięku lub z drgań częstotliwość I będzie wszystko jasne. Wyjaśnię Ci na telefon wszystko
Ebc złom.
Ebc złom.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Wczoraj byłem na ponownym wyważeniu wału, a jednocześnie wymieniłem krzyżaki na nowe 
Niestety nic to nie pomogło wręcz przeciwnie, Przedni krzyżak miał luz i wał był trochę niedoważony.
Wibracje idące od podłogi przy prędkości 160 km/h i więcej teraz się wzmogły
Prawdopodobnie przez to, że krzyżaki są nowe i bardziej spasowane, przez co lepiej przenoszą drgania
Podczas tej akcji prawdopodobnie znalazłem przyczynę
" onclick="window.open(this.href);return false;
Moim zdaniem to ostatnie łożysko w skrzyni, ale nie jestem pewien
Może jak ktoś na to zerknie to znajdą się pomysły na rozwiązanie problemu.

Niestety nic to nie pomogło wręcz przeciwnie, Przedni krzyżak miał luz i wał był trochę niedoważony.
Wibracje idące od podłogi przy prędkości 160 km/h i więcej teraz się wzmogły

Prawdopodobnie przez to, że krzyżaki są nowe i bardziej spasowane, przez co lepiej przenoszą drgania

Podczas tej akcji prawdopodobnie znalazłem przyczynę

" onclick="window.open(this.href);return false;
Moim zdaniem to ostatnie łożysko w skrzyni, ale nie jestem pewien

Może jak ktoś na to zerknie to znajdą się pomysły na rozwiązanie problemu.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Ale co masz taki duzy luz promieniowy?
Jezeli tak to lozysko rozsypane i to konkretnie. Jezeli to luz osiowy to nie jest to duzy problem.

Jezeli tak to lozysko rozsypane i to konkretnie. Jezeli to luz osiowy to nie jest to duzy problem.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Jezeli dobrze znalazlem to jest to Tremec tr-3650 pinc biegoff:
http://pro-forceperformance.com/Downloa ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://pro-forceperformance.com/Downloa ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
Dokładnie ta.veeefour pisze:Jezeli dobrze znalazlem to jest to Tremec tr-3650 pinc biegoff:
http://pro-forceperformance.com/Downloa ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Nasuwa się pytanie czy jeśli to tylko łożysko to czy da się je dobrać u nas?
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Przemek64] MACH 1 2004
To wszystko calowe - probowalem cos do dyfa...po francusku to by bylo: marrrnee szanseee.Przemek64 pisze:Dokładnie ta.veeefour pisze:Jezeli dobrze znalazlem to jest to Tremec tr-3650 pinc biegoff:
http://pro-forceperformance.com/Downloa ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Nasuwa się pytanie czy jeśli to tylko łożysko to czy da się je dobrać u nas?
Dodatkowo w fiszce jest napisane przy tym lozysku: SOLD ONLY IN ASS’Y - czyli musisz kupic zestaw naprawczy.
Zestawy naprawcze po ebya sa:
http://www.ebay.com/itm/TR3650-Mustang- ... Fw&vxp=mtr