[pluzz] - Coupe 1965

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-11-30, 13:52

I pewnie w ubezpieczeniu teraz podasz że auto garażowane.. heheh



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-05-10, 13:05

Chlopczyki i dziewczynki! Nawet nie wiecie jak mi sie dzisiaj micha cieszy, ze w koncu po 6 miesiacach moglem znowu wziasc Lyssie na przejazdzke. Pogoda nie sprzyjala pracom przy samochodzie (trzymany na zewnatrz) i dopiero entuzjazm mojego kumpla i dwa wolne weekendy pozwolily nam na poskladanie auta do kupy.

Sa jeszcze male pierdolki do zrobienia ale najwazniejsze, ze juz jezdzi i nic mi nie stuka (nooo prawie nic....).



Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-05-10, 13:17

Super się prezentuje podczas jazdy :D
Pluzz zacznij wreszcie jeździć po właściwej stronie jezdni :P


Obrazek

MacRedel
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-02-02, 16:51
Model: Mustang 2012
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue

Post autor: MacRedel » 2010-05-10, 14:59

No nareszcie bedziemy mogli gdzies pokruzowac :-)

Pzdr,
M


Teraz: 2012 GT : Manual : Kona Blue
Poprzednio: 2006 GT : Auto : Tungsten : QTP Cutouts Exhaust : Roush CAI : Roush Suspension : 20" Shelby Razors
Poprzednio+1: 2007 V6 : Auto : Tungsten : FRPP M-5230-V6 Exhaust : Roush CAI : Pony Pck

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-05-10, 15:10

Super! :ok:


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-05-10, 18:22

:super: :super: zawsze miły widok!

p.s. nad wydechem w przyszłości będziesz musiał popracować :P



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-05-10, 18:40

Dakota pisze:Wow fajnie fajnie :)



Posprzątałbyś w bagażniku ten burdel :P
To nie burdel - to warsztat! Ale jak chcesz sprzatnac to zapraszam :P
Pavulon_ pisze::super: :super: zawsze miły widok!

p.s. nad wydechem w przyszłości będziesz musiał popracować :P
Tez tak myslalem dopoki nie posluchalem auta z zewnatrz. Dla mnie jest gitez! Nic nie zmieniam :P


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-05-16, 20:12

Mam za soba dosc ciekawy i pracowity weekend. W piatek i sobote pracowalismy z kumplem nad malymi niedociagnieciami (cieknaca miska skrzyni, odsuniecie linek recznego od wydechu, luzny wspornik pompy wspomagania, oraz bardzo miekki pedal hamulca). W koncu nam sie udalo wszystko dopiac i w niedziele pojechalismy na duza impreze charytatywna. Na tym torze gdzie kreca TopGear-a mozna sie bylo zapisac na przejazdzke (jako pasazer) jednym z ponad 90-ciu superaut (Ferrari, Lamburgini, Aston, Ariel Atom, KTM X-Bow, itp...). Kilka aut z naszego klubu UK przyjechalo jako element wystawki. Mozna sie tez bylo zapisac na hamownie co tez na nieszczescie i ja uczynilem....

...a ostrzegal mnie kumpel: Naprawde chcesz sie rozczarowac?

Jakos tak sobie ubzduralem, ze wynik rzedu 180-190KM bedzie w zasiegu. Niestety rzeczywistosc ma tendencje do weryfikowania faktow...

Wynik? 138KM przy 3500rpm i 342Nm juz przy 2300rpm. Pocieszam sie, ze krzywa KM jest dosc plaska i 90% mocy dostepne mam juz przy 2100rpm. Z wykresu wynika, ze nie ma sensu zylowac auta powyzej 4000rpm bo wszystkie osiagi leca jak wartosc zlotego. Predkosc maksymalna uzyskana podczas hamowania 176km/h :D

Jestem lekko zawiedziony ale moze to kwestia regulacji zaplonu i mieszkanki a nie moglismy wstawic sondy do wydechu przez moje GT tips :(

Tak czy siak dzien udany, auto sprawne i naprawde przyjemnie sie jezdzi.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-16, 20:23

Nie przejmuj się mi też coś podobnego wyszło :wstyd: daj wykres :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-05-17, 10:37

Oto wydruk. Dostalem dwa: jeden z kW i NM a drugi z HP i FtLb :zdegustowany: wiec przenioslem krzywa z wydruku HP i nalozylem na wydruk z kW i Nm.

Obrazek


Tomasz
Obrazek
Obrazek

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-05-17, 10:38

spoko. to znaczy że masz jeszcze co robić jak chcesz osiągnąć 190 hp. a tak to byś już się nudził :P


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-05-19, 20:51

W koncu zrobilem filmik z hamowania. Nie wiedzialem, ze podczas hamowania moze byc az tak glosno :orany:



Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-19, 20:56

pluzz pisze:... Nie wiedzialem, ze podczas hamowania moze byc az tak glosno :orany:
Ja tez i wg mnie niebezpiecznie.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-05-19, 20:57

"... nie jest purystycznie dopieszczony ... " :rotfl: :rotfl:
Ostatnio zmieniony 2010-05-19, 21:01 przez Pavulon_, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-05-19, 21:01

Pavulon_ pisze:"... nie jest purystycznie dopieszczony ... " :rotfl: :rotfl:

To nie bylo rezyserowane, to MacRedel mi taka narracje zrobil :D ale jak uslyszalem, wiedzialem, ze musi sie znalezc na filmiku :D


Tomasz
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”