Strona 20 z 21

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-10-31, 11:24
autor: XerofaN
dzieki killer :) robie co moge ale wiecej mocy by nie zaszkodzilo :P bedzie okazja to zmieniam na GT :)

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-02, 20:54
autor: Olaf
no tak, pewnie, że V6 220KM powinny być w osobnej klasie, ale po prostu było nas za mało.... stąd klasy 220-300KM (Muarach się do niej załapał "na krzywy ryj" bo też ma dużo więcej ; ) i ta 412-550KM , gdzie i tak ledwo były 3 auta.... właśnie, Muarach, czy Ty nie powinieneś być raczej w klasie 412-550KM ! :P

... i gdzie zaliczyć dr. Killera z jego V6 ? do klasy V6 220KM ? ; )

Pavulon - wyluzuj, Muarach nikogo nie "rozjeżdza" tylko ma po prostu 60 KM więcej, a ponieważ b. dobrze jeżdzi (podobnie jak Xerofan) to różnica znaczna. Ale fakt - jest to jedyny mi znany stary 'grat' (tj. auto, nie Muarach) który naprawdę pomyka na maxa! : ) I to jest piękne, bo 99% staruszków to 'starzy pierdziele' a ten zasuwa aż miło!

aaaa, a Challenger (i Corvetta) to piękny samochód i tylko dlatego, że nie było innej klasy to trafił do 'popierdółek " , także spoko :rotfl: Takich to nam trzeba jak najwięcej.

W przyszłym roku to trzebaby tak z pół roku wcześniej zarezerwowac termin, żeby sobie ludzie poradzili z żonami, dziećmi, teściowymi :wstyd: i mogli przyjechac na tor w jakiejś fajnej liczbie np. 25 szt. - całkiem realne i klasy by były wtedy spoko z 3. No i oczywiście żeby tydzień wcześniej nie bylo jakiejś imprezy konkurencyjnej np. Radom... ja uważam, że jak ktoś mieszka w Łodzi, W-wie, Radomiu, Lublinie, Białymstoku, Częstochowie to Ułęż to jest taka obowiązkowa impreza! :cwaniak: A nawet ludzie z Rzeszowa i Śląska byli a to już kawałek drogi... ale obok Ryk można tanio przenocować (trzeba będzie adres podać) i dobre jedzenie w knajpie także wg. mnie nawet z dalszej części Polski warto wpaść.

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-03, 21:43
autor: muarah
Olaf pisze:no tak, pewnie, że V6 220KM powinny być w osobnej klasie, ale po prostu było nas za mało.... stąd klasy 220-300KM (Muarach się do niej załapał "na krzywy ryj" bo też ma dużo więcej ; ) i ta 412-550KM , gdzie i tak ledwo były 3 auta.... właśnie, Muarach, czy Ty nie powinieneś być raczej w klasie 412-550KM ! :P

... i gdzie zaliczyć dr. Killera z jego V6 ? do klasy V6 220KM ? ; )

Pavulon - wyluzuj, Muarach nikogo nie "rozjeżdza" tylko ma po prostu 60 KM więcej, a ponieważ b. dobrze jeżdzi (podobnie jak Xerofan) to różnica znaczna. Ale fakt - jest to jedyny mi znany stary 'grat' (tj. auto, nie Muarach) który naprawdę pomyka na maxa! : ) I to jest piękne, bo 99% staruszków to 'starzy pierdziele' a ten zasuwa aż miło!

aaaa, a Challenger (i Corvetta) to piękny samochód i tylko dlatego, że nie było innej klasy to trafił do 'popierdółek " , także spoko :rotfl: Takich to nam trzeba jak najwięcej.

W przyszłym roku to trzebaby tak z pół roku wcześniej zarezerwowac termin, żeby sobie ludzie poradzili z żonami, dziećmi, teściowymi :wstyd: i mogli przyjechac na tor w jakiejś fajnej liczbie np. 25 szt. - całkiem realne i klasy by były wtedy spoko z 3. No i oczywiście żeby tydzień wcześniej nie bylo jakiejś imprezy konkurencyjnej np. Radom... ja uważam, że jak ktoś mieszka w Łodzi, W-wie, Radomiu, Lublinie, Białymstoku, Częstochowie to Ułęż to jest taka obowiązkowa impreza! :cwaniak: A nawet ludzie z Rzeszowa i Śląska byli a to już kawałek drogi... ale obok Ryk można tanio przenocować (trzeba będzie adres podać) i dobre jedzenie w knajpie także wg. mnie nawet z dalszej części Polski warto wpaść.
Stary grat :wsciekly: no miarkuj sie Olaf :D
Nie wyganiaj mnie z Twojej grupy, prosze :rozpacz: a jak juz to zrobilbym grupe "klasyk", :ok:
Nie wiem wciaz ile mam mocy, pewnie ze 350 kucy by sie nazbieralo gdybym zdjal ogranicznik obrotow ale tak realnie to jak Olaf pamietasz na 1/4 mili szlismy leb w leb wiec bez przesadyzmu. Zgadzam sie, ze moj czas to zasluga samochodu ale nie mocy bynajmniej tylko dopracowania zawiasu, dobrego ustawienia paru rzeczy oraz dobrej gumy na tylnej osi. Na tej probie z ostaniej imprezy jechalo sie prawie caly czas w zakrecie i moc sie niezbyt przydawala, taka prawda!

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-03, 22:00
autor: muarah
Ale dzisiaj ogladalem starego Bullita Laminy i jestem pewien, ze bede mial bardzo grozna konkurencje w grupie klasykow jak go Lamina skonczy! Wspaniale auto i bardzo sie ciesze, ze trafiło w takie dobre rece :super:

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-04, 14:41
autor: lamina
oj nie wiem czy bede tak mocno ingerował w auto... ale kto wie.... wsystko będzie wiadomo mam nadzieje na wiosne :)

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-05, 20:40
autor: Olaf
Muarach,

to proste - zmierz w końcu na hamownii ile ma mocy bo od 2-ch lat słysze ciągle to samo... ;)

co do mocy to powiem krótko - Pilot (BMW 2.0) był wielokrotnie, wiele lat u Wróbla na Bemowie i pewny tego, że jest świetnym kierowcą :rotfl: mówił, że mojego Mustanga 'powiezie' bez trudu, okazało się że był 4 sekundy za mną... dużo. Także moc to podstawa.

Tak samo ważny jest kierowca, waga , gumy , trochę mniej skrzynia, zawieszenie etc.

Ty akurat naprawdę dobrze jeżdzisz ale nikt mi nie wmówi że nie ma różnicy między 305KM a 350KM na takim dość szybkim torze jak w Ułężu.

A na 1/4 mili to ja wygrałem bo Ty chyba miałeś problemy z zmianą biegów. No ale wynik to wynik.

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-05, 21:04
autor: RAFAŁ (GROSZEK)
jeździłem na Ułężu 2011 400 kM i SN95 270kM i czasy miałem podobne różnica +-4s. w sn95 dużo dawało zawieszenie i inne rozłożenie masy a w 2011 moc przy czym dużo daje też kierowca a ja zawsze za wcześnie hamuję i za wcześnie skręcam

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-05, 21:41
autor: muarah
W koncu kiedys pojade na tą hamownie;)
Oczywiście ze moc ma znaczenie ale nie decydujące, nie ostatnim razem. Poprzedni event z dluższymi prostymi bardziej faworyzował mocne auta.
Mam porównanie bo jeżdże też nowa V6 3,7 305KM i to na prostej idzie bardzo podobnie jak mij 351C. Wiem, ze gdybym odkręcił stare V8 do 6500rpm to byłbym nie do pokonania dla nowych V6 na prostej ale nie robię tego bo na torze to mi wiele nie da a moze zaszkodzić bo powyżej 5,5 tys dzieje sie cos strasznego;) Myśle ze Shelby ma tez duzo lepsze zawieszenie i hamulce i to dzięki temu jest trudne do pobicia. Ogólnie dyskusja jest bardzo ciekawa :rotfl:
Myślę, że jak ten race car powstanie to zweryfikuje kto z czołówki kierowców najlepiej ogarnia konia :hyhy:
Tylko bedzie trzeba to zrobić w naprawdę bezpiecznych warunkach :przestraszony:

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-06, 00:42
autor: Magic
muarah pisze:W koncu kiedys pojade na tą hamownie;)
Oczywiście ze moc ma znaczenie ale nie decydujące, nie ostatnim razem. Poprzedni event z dluższymi prostymi bardziej faworyzował mocne auta.
Mam porównanie bo jeżdże też nowa V6 3,7 305KM i to na prostej idzie bardzo podobnie jak mij 351C. Wiem, ze gdybym odkręcił stare V8 do 6500rpm to byłbym nie do pokonania dla nowych V6 na prostej ale nie robię tego bo na torze to mi wiele nie da a moze zaszkodzić bo powyżej 5,5 tys dzieje sie cos strasznego;) Myśle ze Shelby ma tez duzo lepsze zawieszenie i hamulce i to dzięki temu jest trudne do pobicia. Ogólnie dyskusja jest bardzo ciekawa :rotfl:
ile by nie miało to ma mocne odejście względem mojego spore jak pamiętasz z 2 lata temu na ułąży jak za tobą jechałem to dostałem taki łomot na prostej że mi się odechciało jeżdżenia, a wtedy miałem lekkie koło zamachowe i krótsze przełożenie w moście co niby miało poprawić przyspieszenie ale przytlej małej mocy nie zdało to rezultatu i na ostatnim ułęży już miałam zmienione na seryjne i na krętym mniej tracę mocy ale z przyspieszeniem z niskich obrotów ciut gorzej.

przy naszych rumakach te 300km musi być by rywalizować z najszybszymi gt500, od jakiegoś czasu ze znajomym w nisanie s13 z silnikiem 4l V8 350km :zawstydzony: robimy treningi i porównujemy przejazdy na takich samych oponach i okazuje cię że jestem znacznie szybszy na zakrętach ale na przyspieszeniu tracę całą przewagę i jestem z 1s słabszy ale ekipa z najwyższej pułk w M3 wyczynowych to już strata 8s a to już prawie prawie takie czasy jak EVO z 400-500km :szok:
muarah pisze:Myślę, że jak ten race car powstanie to zweryfikuje kto z czołówki kierowców najlepiej ogarnia konia :hyhy:
Tylko bedzie trzeba to zrobić w naprawdę bezpiecznych warunkach :przestraszony:
mówiłem wcześniej by lepiej zrobić kwalifikacje na wynajętym aucie ala bmw z kilelc by w race car nie robić takiej mocno napiętej walki a już na spokojnie dla faun takim autem się przejechać.

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-06, 02:05
autor: muarah
Trzeba to będzie dobrze przemyśleć. Musimy też jeszcze zbadać możliwości ubezpieczenia takiego samochdu na jeden weekend na torze. Mój znajomy jezdzi podobną wyścigówką GT350 z 66r w stanach i tam ubezpieczenie na 1 weekend wyścigowy to 150USD. U nas niestety ubezpieczyciele jeszcze do tego nie dorośli i jest z tym cieżko ale słyszałem, że coś się też z tym temacie rusza.

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-06, 16:05
autor: Magic
muarah pisze:Trzeba to będzie dobrze przemyśleć. Musimy też jeszcze zbadać możliwości ubezpieczenia takiego samochdu na jeden weekend na torze. Mój znajomy jezdzi podobną wyścigówką GT350 z 66r w stanach i tam ubezpieczenie na 1 weekend wyścigowy to 150USD. U nas niestety ubezpieczyciele jeszcze do tego nie dorośli i jest z tym cieżko ale słyszałem, że coś się też z tym temacie rusza.
a PZU niema ? bo wie że miał opcję ubezpieczenia auta wyścigowego

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-06, 18:05
autor: muarah
Byc moze mają ale na razie za wczesnie zeby sie tym martwic;)

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-07, 19:24
autor: Olaf
Rafał,

4 sekundy to WIELKA różnica!!!

Muarach,
jak jeżdzisz V6 305KM to dzwoń do mnie - musimy porównać auta na 0-60-100-160-200 km/h, bardzo jestem ciekaw róźnic.

All,
mówiąc "moc jest naj" chodziło o to że jak masz super zawieszenie i skrzynię a moc 100KM to g....no zrobisz, jak masz 300KM a słabe zawieszenie to zawsze coś...

Generalnie wiadomo, że każda rzecz lepsza pomaga...

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-07, 20:05
autor: Koral
teraz pogoda jesienna,a ja chetnie posmigalbym na lekko mokrym torze,wtedy nie licza sie konie a tylko umiejjetnosci,no i nie msuze sie tak martwic o opony, nie szykujecie sie na kolejne proby?:)

jak tak deszcz kropi to az mam ochote w okolicy poszukac wolnego placu,niby na gorze Kamiensk jest stare lotnisko ale nei za bardzo sie nadaje..
chetnie potrenowalbym jazde bokiem na mokrym,a na torze tez chetnie pocwiczyłbym, Ułęż jednak dla mnie jest troche daleko ..

wiecie moze czy juz jest czynny tor przysuski ?:) http://devil-cars.pl/tor/przysuski" onclick="window.open(this.href);return false;
bo ja mam tesciowa w przysusze to mzoe czesciej bym ja odwiedzal czy to GT czy SS ;)

Edit. doczytalem ze oficjalne otwarcie jest planowane na sezon 2014, na ta chwile odbył(y) sie jzu probne jazdy np
http://race4fun.pl/tor-jastrzab-pod-szy ... -upalanie/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.subaru.pl/index.php?/t ... ge__st__25" onclick="window.open(this.href);return false;

wypadaloby keidys podjechac i na wlasne oczy zobaczyc,a najlepoej wjechac ;)

Re: Mustang Track Day Ułęż 2013

: 2013-11-08, 09:47
autor: Jake
Olaf pisze: Muarach,
jak jeżdzisz V6 305KM to dzwoń do mnie - musimy porównać auta na 0-60-100-160-200 km/h, bardzo jestem ciekaw róźnic.
Tego ostatniego nie sprawdzisz, gdyż nowa V6-tka ma ogranicznik prędkości na ok 190 km/h... :wstyd: