...z drugiej strony, ja nie odczuwam zadnej potrzeby regulowania shifta MGW do jazdy miejskiej i na torze

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
No spoko, tylko nasówa się pytanie dlaczego kupił, włożył i wyrzuca?pudel pisze:A co sądzicie o tym już w polsce z tego co czytałem używany ale wygląda jak nówka warto? Czy lepiej kupić w USA nowy?
http://cgi.ebay.pl/Short-...=item23049efd86
Zamieściłem zdjęcia tutaj...michal@ pisze:jakie przełożenie ma ile procent ?
montaż max 20 minut
odręcić gałkę zmiany biegów
zdjąć osłone plastikową z mieszkiem (na zatrzaski)
odkręcić 4 śruby mocujące pokrywę metalową z gumą
odkręcić 4 śruby mocujące stary shifter i wyciągnąć go ku górze
montaż odwrotnie do demontażu
trzeba jeszcze tylko wyregulować śruby na pierwszym i drugim biegu (lub3-cim i 4-tym)
trzeba je tak ustawić,aby po wrzuceniu danego biegu została między nią a lewarkiem przerwa między 2-4mm po czym zakontrować je nakrętkami.(tak miałem w instrukcji)
bardzo chętnie zobacze zdjęcia tego shiftera jak go dostaniesz z bliska z góry i dołu,powiem szczerze że wygłąda idealnie tak samo jak mój z którym obecnie dałem sobie już radę to znaczy w końcu doszedłem do tego jak zrobić aby nie stawiał oporu przy szybkiej zmianie biegu![]()
bardzo byłbym wdzięczny za takie fotki