POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2012-12-30, 17:46

http://www.google.com/url?q=http%3A%2F% ... hjYq8Dk6aA" onclick="window.open(this.href);return false;


Zdunek Michał.

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Piotrek86skc » 2012-12-30, 18:13

Jeśli jesteś lakiernikiem i umiesz trochę zrobić przy samochodzie to ta renowacja nie powinna wyjść cię dużo.



michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2012-12-30, 18:38

Tak właśnie po to chciałem kupić takiego trupka ,nie jest taki najgorszy ogólnie lewa strona pod kierowcą jest najgorsza ,podłogi praktycznie nie ma ,powoli właśnie szukam podłogi ale nie mam rozeznania ,nigdy nic nie ściągałem ze stanów,


Zdunek Michał.

Awatar użytkownika
romanus1970
Forumowicz
Posty: 846
Rejestracja: 2010-04-16, 19:45
Model: GT V gen.
Silnik: V8 4.6
Kolor: grabber orange
Lokalizacja:: Piotrków Tryb.
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: romanus1970 » 2012-12-30, 22:49

dla laika jak ja to roboty jest trochę więcej niż trochę :( szacun za ratowanie kolejnego konia i do zobaczenia kiedyś na jakimś zlocie :ok:


romanus1970(pozdrawiam) ---- tel.503 978 210

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Tomasz78 » 2012-12-31, 01:44

Michał - nie przejmuj się. Mój był w podobnym stanie, obecnie w remoncie od 1,5 miesiąca i już przypomina samochod ;) Wszystkie czesci da sie sciagnac - CJPony czy Mustang Depot - znajdziesz kazda pierdole. Fakt - licz sie z kosztami. Pomijajac koszt czesci - a tak patrzac na stan twego Qnia to licz jakies 15-20 tys. PLN ( pewnie później dojdą jeszcze jakieś kolejne pierdoły za 5 tysi..) dojdzie jeszcze robocizna. Nie wiem skad jestes - bo rozbieznosc w Polsce jest spora ale jesli nie bedziesz robi sam - to nastepne 20-30 szykuj. To nie jest tania zabawka..;( Ale uszy do góry, poodkladasz - i bedziesz mial frajde nie z tej ziemi.;) Trzymam kciuki.



michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2012-12-31, 17:37

spoko dam radę ,byłem dzisiaj w kanale i obejrzałem sobie go od spodu ,szału nie ma ale dam radę ,ogólnie wymontowałem zbiornik i odzyskałem jakieś 17l benziny amerykańskiej ,wszystko by było fajnie jak by nie to że w zbiorniku jest chyba z 1kg syfu już wiadomo czego go nie mogli odpalić z zbiornika ,przerabiałem to już w wielu autach ,ja zapodałem świeżutką 95 z innego zbiorniczka i nie było bata musiał odpalić,popatrzyłem i przydało by się wymienić 1 tłumik bo rura końcowa się posypała ,mam pytanie odnośnie tych rur wychodzących z tłumików ,jak jest u was tak jak w oryginale że idzie kolankami nad mostem czy porobiliście wyjście prostą rurą ?.


Zdunek Michał.

michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2013-01-01, 18:23

01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13


Read more at http://imageshack.us/g/829/fotymustanga ... U2gtkxU.99" onclick="window.open(this.href);return false;


Zdunek Michał.

michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2013-01-01, 18:25

Popatrzcie trochę może coś podpowiecie od czego zacząć tą blacharkę ,myślałem żeby wzmocnić najpierw te podłużnice z przodu ?


Zdunek Michał.

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Tomasz78 » 2013-01-01, 21:46

MIchas - odpowiedz jest jedna - zacząć powinienes od piachu ;) Dopiero potem zobaczysz obraz ( najczesciej niestety malo optymistyczny) tego co cie czeka i od czego zaczac... Z tego co widac na 100 % masz do wymiany komplet paneli podłogowych, panele wzmacniajace pod sciana grodziowa ( firewall ) do wymiany/uzupełnienia podłużnice - a po paiskowaniu wyjdzie Ci reszta :hyhy: Zalezy czy bedziesz chcial to latac - czy wymieniac na nowe elementy. Warto jednak powymieniac - bo to inna sztywnosc, jakosc itd.

Także - do piachu ;) na początek.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: stang67 » 2013-01-01, 22:05

Ja uważam że jak nie jest mega tragicznie to warto załatać/ wymienić część panelu, a nie cały. Nowe blachy są zupełnie innej jakości i to na minus!!


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2013-01-01, 22:22

Wszystko się zgadza jak jest co ratować to tak zrobie ale miejscami już nie ma co ratować


Zdunek Michał.

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: 6t07t » 2013-01-01, 22:28

Podłoga cała w jednym kawałku byłaby tu najlepsza ale to spory koszt. Pełne panele naprawcze są tanie. Przednich podłużnic nie warto kupować gotowych lepiej je dorobić. Tylne lepiej kupić. Inne blachy, któe są tłoczone też lepiej kupić (tylna belka, podłogi bagażnika, nadkola).
Na 100% cowl panel też do roboty, tu też kupić najlepej gotowe elementy.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: stang67 » 2013-01-01, 22:31

U mnie były do wymiany tylko doły błotników i podłoga pod nogami kierowcy i pasażera. Dorabiane były z dobrej blachy i kształtowane ręcznie. Nie bawiłem się w kupowanie tajwanów:) Ale Ty jak masz do wymiany całą podłogę to kup całość, tylko wybierz te lepszej firmy ;) Nie wiem jak błotniki tył, czy całość czy starczą ćwiartki??


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Stachu_xjr » 2013-01-01, 23:03

Michał porywasz sie z motyką na księzyc , bo widze ze nie masz pojecia o renowacji , i mechanice a masz zamiar reanimowac tego Konia , pisałes na wstępie ze nie stac cie zeby wywalac w cholere kasy na auto , ale jak sam nie zrobisz to oddasz do firmy specjalizujące sie i zapłacisz kupe PLN-ów duzo wiecej cie wyjdzie niz bys trafił w PL ładny jezdzący egzemplarz , a jak dasz do byle jakiej firmy to moga ci spaprac robote , wciskac kit , oraz ze po paru latach wszytko na aucie wyjdzie, nie mówiąc o czasie remontu .A koszty restauracji auta są naprawde duże jesli samemu nie ograniesz wiekszosci prac :|



michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2013-01-02, 20:58

Witam.Kolego Stachu_xjr spokojnie ,nie denerwuj się mustang to nie pierwsze auto z którym miałem doczynienie ,roboty typu blacharka ,lakiernictwo ,demontarz ,montaż ,to będzie moja robota ,zdaję sobie sprawę ile kosztuję restauracja pojazdu zabytkowego ,nie jestem laikiem ,a co do części to będę kupował to co będę musiał,i będzie taka potrzeba, tak nawiasem mówiąc to jeśli któryś z was posiada jakieś części używane które mogły by mi posłużyć do odbudowy Mustanga a są wam nie potrzebne i chciał by za symboliczną kwotę sprzedać to proszę o info ja w zamian pomogę w tym czym jestem dobry. To że mój portfel nie jest gruby to nie dyskwalifikuję mnie chyba z tego wspaniałego grona jakim jest Forum użytkowników i miłośników Forda Mustanga


Zdunek Michał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”