POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.google.com/url?q=http%3A%2F% ... hjYq8Dk6aA" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdunek Michał.
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli jesteś lakiernikiem i umiesz trochę zrobić przy samochodzie to ta renowacja nie powinna wyjść cię dużo.
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak właśnie po to chciałem kupić takiego trupka ,nie jest taki najgorszy ogólnie lewa strona pod kierowcą jest najgorsza ,podłogi praktycznie nie ma ,powoli właśnie szukam podłogi ale nie mam rozeznania ,nigdy nic nie ściągałem ze stanów,
Zdunek Michał.
- romanus1970
- Forumowicz
- Posty: 846
- Rejestracja: 2010-04-16, 19:45
- Model: GT V gen.
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: grabber orange
- Lokalizacja:: Piotrków Tryb.
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dla laika jak ja to roboty jest trochę więcej niż trochę
szacun za ratowanie kolejnego konia i do zobaczenia kiedyś na jakimś zlocie 


romanus1970(pozdrawiam) ---- tel.503 978 210
- Tomasz78
- Forumowicz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
- Model: 68 coupe, 65 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BLACK
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Michał - nie przejmuj się. Mój był w podobnym stanie, obecnie w remoncie od 1,5 miesiąca i już przypomina samochod
Wszystkie czesci da sie sciagnac - CJPony czy Mustang Depot - znajdziesz kazda pierdole. Fakt - licz sie z kosztami. Pomijajac koszt czesci - a tak patrzac na stan twego Qnia to licz jakies 15-20 tys. PLN ( pewnie później dojdą jeszcze jakieś kolejne pierdoły za 5 tysi..) dojdzie jeszcze robocizna. Nie wiem skad jestes - bo rozbieznosc w Polsce jest spora ale jesli nie bedziesz robi sam - to nastepne 20-30 szykuj. To nie jest tania zabawka..
Ale uszy do góry, poodkladasz - i bedziesz mial frajde nie z tej ziemi.
Trzymam kciuki.



-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
spoko dam radę ,byłem dzisiaj w kanale i obejrzałem sobie go od spodu ,szału nie ma ale dam radę ,ogólnie wymontowałem zbiornik i odzyskałem jakieś 17l benziny amerykańskiej ,wszystko by było fajnie jak by nie to że w zbiorniku jest chyba z 1kg syfu już wiadomo czego go nie mogli odpalić z zbiornika ,przerabiałem to już w wielu autach ,ja zapodałem świeżutką 95 z innego zbiorniczka i nie było bata musiał odpalić,popatrzyłem i przydało by się wymienić 1 tłumik bo rura końcowa się posypała ,mam pytanie odnośnie tych rur wychodzących z tłumików ,jak jest u was tak jak w oryginale że idzie kolankami nad mostem czy porobiliście wyjście prostą rurą ?.
Zdunek Michał.
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
Read more at http://imageshack.us/g/829/fotymustanga ... U2gtkxU.99" onclick="window.open(this.href);return false;
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
01/01/13
Read more at http://imageshack.us/g/829/fotymustanga ... U2gtkxU.99" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdunek Michał.
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Popatrzcie trochę może coś podpowiecie od czego zacząć tą blacharkę ,myślałem żeby wzmocnić najpierw te podłużnice z przodu ?
Zdunek Michał.
- Tomasz78
- Forumowicz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
- Model: 68 coupe, 65 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BLACK
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIchas - odpowiedz jest jedna - zacząć powinienes od piachu
Dopiero potem zobaczysz obraz ( najczesciej niestety malo optymistyczny) tego co cie czeka i od czego zaczac... Z tego co widac na 100 % masz do wymiany komplet paneli podłogowych, panele wzmacniajace pod sciana grodziowa ( firewall ) do wymiany/uzupełnienia podłużnice - a po paiskowaniu wyjdzie Ci reszta
Zalezy czy bedziesz chcial to latac - czy wymieniac na nowe elementy. Warto jednak powymieniac - bo to inna sztywnosc, jakosc itd.
Także - do piachu
na początek.


Także - do piachu

- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja uważam że jak nie jest mega tragicznie to warto załatać/ wymienić część panelu, a nie cały. Nowe blachy są zupełnie innej jakości i to na minus!!
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wszystko się zgadza jak jest co ratować to tak zrobie ale miejscami już nie ma co ratować
Zdunek Michał.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Podłoga cała w jednym kawałku byłaby tu najlepsza ale to spory koszt. Pełne panele naprawcze są tanie. Przednich podłużnic nie warto kupować gotowych lepiej je dorobić. Tylne lepiej kupić. Inne blachy, któe są tłoczone też lepiej kupić (tylna belka, podłogi bagażnika, nadkola).
Na 100% cowl panel też do roboty, tu też kupić najlepej gotowe elementy.
Na 100% cowl panel też do roboty, tu też kupić najlepej gotowe elementy.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U mnie były do wymiany tylko doły błotników i podłoga pod nogami kierowcy i pasażera. Dorabiane były z dobrej blachy i kształtowane ręcznie. Nie bawiłem się w kupowanie tajwanów:) Ale Ty jak masz do wymiany całą podłogę to kup całość, tylko wybierz te lepszej firmy
Nie wiem jak błotniki tył, czy całość czy starczą ćwiartki??

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Michał porywasz sie z motyką na księzyc , bo widze ze nie masz pojecia o renowacji , i mechanice a masz zamiar reanimowac tego Konia , pisałes na wstępie ze nie stac cie zeby wywalac w cholere kasy na auto , ale jak sam nie zrobisz to oddasz do firmy specjalizujące sie i zapłacisz kupe PLN-ów duzo wiecej cie wyjdzie niz bys trafił w PL ładny jezdzący egzemplarz , a jak dasz do byle jakiej firmy to moga ci spaprac robote , wciskac kit , oraz ze po paru latach wszytko na aucie wyjdzie, nie mówiąc o czasie remontu .A koszty restauracji auta są naprawde duże jesli samemu nie ograniesz wiekszosci prac 

-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Witam.Kolego Stachu_xjr spokojnie ,nie denerwuj się mustang to nie pierwsze auto z którym miałem doczynienie ,roboty typu blacharka ,lakiernictwo ,demontarz ,montaż ,to będzie moja robota ,zdaję sobie sprawę ile kosztuję restauracja pojazdu zabytkowego ,nie jestem laikiem ,a co do części to będę kupował to co będę musiał,i będzie taka potrzeba, tak nawiasem mówiąc to jeśli któryś z was posiada jakieś części używane które mogły by mi posłużyć do odbudowy Mustanga a są wam nie potrzebne i chciał by za symboliczną kwotę sprzedać to proszę o info ja w zamian pomogę w tym czym jestem dobry. To że mój portfel nie jest gruby to nie dyskwalifikuję mnie chyba z tego wspaniałego grona jakim jest Forum użytkowników i miłośników Forda Mustanga
Zdunek Michał.