Kompresor Kenne Bell i Whipple Jaki Wybrac ??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
Kompresor Kenne Bell i Whipple Jaki Wybrac ??
Nie moge sie zdecydowac miedzy tymi dwoma kompresorami. Co sadzicie o nich .
Mam tu link i opinie Deftronioka ale wszystkei uwagi mile widziane.
Link z
http://www.moddedmustangs.com/forums/20 ... ipple.html
Mam tu link i opinie Deftronioka ale wszystkei uwagi mile widziane.
Link z
http://www.moddedmustangs.com/forums/20 ... ipple.html
Kurede robie wszystko zeby wyleczyc sie z choroby tych modyfikacji - ale musz plan zakonczyc . Po planie juz nei doloze nawet dolara - ale chce zarazem zrobić forum dla nowych ktorzy za rok przeczytaja to i powiedzą ze aj to kupuje to czy to bo ten to kupil i to .. Mysle ze nase forum robi sie bardzo pomocne ..
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Alustar , moge zrozumieć ze chcesz poprawić właściwości jezdne Twojego konika , ale za nic na świecie nie umiem zrozumieć montowania w nim kompresora więksego niż masz ... Ty i tak nie umiesz sobie poradzić juz ze swoją mocą , nie umiesz jej wykorzystać , wytłumacz mi co Tobą kieruje ? jazda dla mnie wcale nie będzie przyjemna , będzie męczarnią , przecież te auto kupiłeś po to żeby się nim cieszyć , zeby pojezdzić a nie po to zeby sie motyla noga bo coś nie będzie chodzić ... możesz mi wytłumaczyć po co to chcesz zrobić ?
Ma byc GT500 SS - wiec do zestawu brakuje kompresora i hamulcow - ostatnie etapy do realizacji . Zawsze tak robilem - powiem tak nie podchodze do tego materialnie. Nie musze tego uzywac ( mocy ) na codzien i jej ogarniac - poprostu chce miec.
Za to mozna kupic sobie VW , BMW itd.. i nim jezdzic, ale zawsze to bedzie jeden z wielu - ale do jazdy mam inne autko. Wiec kazdy ma bzika - a ja mam na punkcie wersji SS.
Krotko " CHCE MIEC I JUZ "
Zadne Nitro - wszystko jak w orginale z Las Vegas - jak wersja SS. Jak Zrobie z niego SS-e wezme sie za inny model
. Ma byc niepowtarzalny - wiec bedzie .
Wlasnei rozmawiamy, sadze ze jednym z najlepszych gosci od strojenia samochodow Mustang. Pracuje dla Lethal Performance; Kenne Bell; Evolution, o nazwisku Jon Lund. Jest znany i ceniony w pisaniu programow. Pisze najlepsze programy pod nasze programatory. jego opinie sa bezcenne. Duzo mi Napisal co i jak. Bardzo madre slowa i rady odnosnie Modyfikacji. Nasze Mustangi juz wyjezdzajac z salonu maja do wyboru ogromna palete modyfikacji. Kupując niemca można wywalić majatek a otrzyma sie pare procent z tego co u nas sie da bezproblemu wyciagnac minimalnym nakladem..
Za to mozna kupic sobie VW , BMW itd.. i nim jezdzic, ale zawsze to bedzie jeden z wielu - ale do jazdy mam inne autko. Wiec kazdy ma bzika - a ja mam na punkcie wersji SS.
Krotko " CHCE MIEC I JUZ "
Zadne Nitro - wszystko jak w orginale z Las Vegas - jak wersja SS. Jak Zrobie z niego SS-e wezme sie za inny model

Wlasnei rozmawiamy, sadze ze jednym z najlepszych gosci od strojenia samochodow Mustang. Pracuje dla Lethal Performance; Kenne Bell; Evolution, o nazwisku Jon Lund. Jest znany i ceniony w pisaniu programow. Pisze najlepsze programy pod nasze programatory. jego opinie sa bezcenne. Duzo mi Napisal co i jak. Bardzo madre slowa i rady odnosnie Modyfikacji. Nasze Mustangi juz wyjezdzajac z salonu maja do wyboru ogromna palete modyfikacji. Kupując niemca można wywalić majatek a otrzyma sie pare procent z tego co u nas sie da bezproblemu wyciagnac minimalnym nakladem..
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Ja w 100% popieram AluStara - trzeba napieprzać aż miło!!! : )
to tak jak się kupuje za olbrzymie pieniądze BMW M3 lub M5 - niby osiągi ma ale weź tam coś zmień to fortunę trzeba wyłożyć a i tak nie będzie tak fajnie jak w Mustangu Gt 500 +
: )
W USA Kenne Bell to legenda i ''się zachwycają'' że jest Roush i Kenne Bell a potem dopiero Vortech, Garret, Paxton itd. (ja nie mam doświadczeń więc się nie wypowiadam).
ale jakbyś potem mógł opisać jak co przerabiałeś to byłaby super lekcja poglądowa ! (dla młodych, np. ja ; )))
to tak jak się kupuje za olbrzymie pieniądze BMW M3 lub M5 - niby osiągi ma ale weź tam coś zmień to fortunę trzeba wyłożyć a i tak nie będzie tak fajnie jak w Mustangu Gt 500 +
: )
W USA Kenne Bell to legenda i ''się zachwycają'' że jest Roush i Kenne Bell a potem dopiero Vortech, Garret, Paxton itd. (ja nie mam doświadczeń więc się nie wypowiadam).
ale jakbyś potem mógł opisać jak co przerabiałeś to byłaby super lekcja poglądowa ! (dla młodych, np. ja ; )))
Olaf, Dzieki Olaf i ja tak uwazam. na poczatku mialem zagwozdke - bo wiesz u nas trzeba przewidziec wszystkie niespodzianki z zakupem czesci - czegos brakuje itd. Na poczatku balem sie i boje
ze kompresor sie nie zmiesci pod maske bez obnizenia silnika - ale w odpowiedzi dostalem info ze przy mojej masce Kenny Bell wejdzie bezproblemu - i to przesądziło sprawę ze wybralem Kultowego Kenny Bell 2,8. ( Wczesniej ze wzgledu na to juz rozmawialem o Whiplle . Ale Jest jeden bardzo madry, ceniony i znany gosc tam ktory madrze doradza i poprawia fora na ktorych niekiedy pisza bzdury.
Teraz maja nowy rok i czekam na ich odpowiedz. No i jeszce jedno
musze dokupic wal aluminiowy lzejszy (700-800$ ) i Hlodnice (700$) ale ja zamowilem z shelby. Jedno Tylko Zaluje ze nei mialem kaski na wersje SS. Ale nie szkodzi.
Zobaczymy - mysle ze na luty bede mial to poskladane .
No i to wszystko pomoże mi sciagnac firma ( Robert) Laser Jet ..Mysle ze potraktują mnie i kolegow laskawo za wysylke i pomoga w ocleniu. Bo oprócz mnie jeszce pare osob tez zawieszenie zamówiło z Griggsa.

Teraz maja nowy rok i czekam na ich odpowiedz. No i jeszce jedno

Zobaczymy - mysle ze na luty bede mial to poskladane .
No i to wszystko pomoże mi sciagnac firma ( Robert) Laser Jet ..Mysle ze potraktują mnie i kolegow laskawo za wysylke i pomoga w ocleniu. Bo oprócz mnie jeszce pare osob tez zawieszenie zamówiło z Griggsa.
