Kompresor Kenne Bell i Whipple Jaki Wybrac ??

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Kompresor Kenne Bell i Whipple Jaki Wybrac ??

Post autor: AluStar » 2009-12-25, 16:53

Nie moge sie zdecydowac miedzy tymi dwoma kompresorami. Co sadzicie o nich .



Mam tu link i opinie Deftronioka ale wszystkei uwagi mile widziane.

Link z
http://www.moddedmustangs.com/forums/20 ... ipple.html



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-25, 18:24

No to biorac za i przeciw.
Ze wzgledu na latwiejszy montaz , serwis, chyba Wipple wybiore.

Obrazek



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-12-25, 18:39

Alustar - czytając różne fora poświęcone GT500 - wydaje się, że tak będzie lepiej.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-12-25, 19:27

z tego co poczytałem chyba lepszy wybór. Osiągi podobno takie same, a instalacja i "bezproblemowość" po stronie Whipple. A to w Pl gdzie się nikt nie zna ;) ważne


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-25, 19:44

Pisze ze dodalem pomofgl bo na PW dostatalem bardzo wazne info . Btlem za legendarnym KB - ale ze wzgledu na problemy z serwisem , pomoc wybieram Whipple.

Mysle ze na wiosnę stanie maszyna najlepsza w Europie . Moze sie myle ale na pewno będzie co pokazywać . Chyba prawdziwa ss.



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-12-25, 20:29

Hehe... Dzięki - pierwszy raz ktoś mi dał "pomógł". :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2009-12-25, 20:31

Nie mylisz się Alustar na pewno będzie najlepsza :) Powiem więcej, może w końcu da radę czarnym v6-ką :P


Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-25, 21:05

Kurede robie wszystko zeby wyleczyc sie z choroby tych modyfikacji - ale musz plan zakonczyc . Po planie juz nei doloze nawet dolara - ale chce zarazem zrobić forum dla nowych ktorzy za rok przeczytaja to i powiedzą ze aj to kupuje to czy to bo ten to kupil i to .. Mysle ze nase forum robi sie bardzo pomocne ..



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-26, 23:53

oj.... alustar, bo i ja zaczne myslec o kompresorze w bullittcie :P



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-12-27, 00:22

Alustar , moge zrozumieć ze chcesz poprawić właściwości jezdne Twojego konika , ale za nic na świecie nie umiem zrozumieć montowania w nim kompresora więksego niż masz ... Ty i tak nie umiesz sobie poradzić juz ze swoją mocą , nie umiesz jej wykorzystać , wytłumacz mi co Tobą kieruje ? jazda dla mnie wcale nie będzie przyjemna , będzie męczarnią , przecież te auto kupiłeś po to żeby się nim cieszyć , zeby pojezdzić a nie po to zeby sie motyla noga bo coś nie będzie chodzić ... możesz mi wytłumaczyć po co to chcesz zrobić ?


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-27, 00:26

alustar, jak zrobisz instalacje nitro i auto Ci nie wybuchnie, to ja bede pierwszy po Tobie montowac:)



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-27, 14:07

Ma byc GT500 SS - wiec do zestawu brakuje kompresora i hamulcow - ostatnie etapy do realizacji . Zawsze tak robilem - powiem tak nie podchodze do tego materialnie. Nie musze tego uzywac ( mocy ) na codzien i jej ogarniac - poprostu chce miec.
Za to mozna kupic sobie VW , BMW itd.. i nim jezdzic, ale zawsze to bedzie jeden z wielu - ale do jazdy mam inne autko. Wiec kazdy ma bzika - a ja mam na punkcie wersji SS.
Krotko " CHCE MIEC I JUZ "

Zadne Nitro - wszystko jak w orginale z Las Vegas - jak wersja SS. Jak Zrobie z niego SS-e wezme sie za inny model :D . Ma byc niepowtarzalny - wiec bedzie .

Wlasnei rozmawiamy, sadze ze jednym z najlepszych gosci od strojenia samochodow Mustang. Pracuje dla Lethal Performance; Kenne Bell; Evolution, o nazwisku Jon Lund. Jest znany i ceniony w pisaniu programow. Pisze najlepsze programy pod nasze programatory. jego opinie sa bezcenne. Duzo mi Napisal co i jak. Bardzo madre slowa i rady odnosnie Modyfikacji. Nasze Mustangi juz wyjezdzajac z salonu maja do wyboru ogromna palete modyfikacji. Kupując niemca można wywalić majatek a otrzyma sie pare procent z tego co u nas sie da bezproblemu wyciagnac minimalnym nakladem..



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-12-27, 14:37

No Ok :) ale czy myslisz że będzie jezdził normalnie ? tzn czy będziesz nim umiał jezdzić na coodzień ?


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-01-03, 20:56

Ja w 100% popieram AluStara - trzeba napieprzać aż miło!!! : )

to tak jak się kupuje za olbrzymie pieniądze BMW M3 lub M5 - niby osiągi ma ale weź tam coś zmień to fortunę trzeba wyłożyć a i tak nie będzie tak fajnie jak w Mustangu Gt 500 +

: )

W USA Kenne Bell to legenda i ''się zachwycają'' że jest Roush i Kenne Bell a potem dopiero Vortech, Garret, Paxton itd. (ja nie mam doświadczeń więc się nie wypowiadam).

ale jakbyś potem mógł opisać jak co przerabiałeś to byłaby super lekcja poglądowa ! (dla młodych, np. ja ; )))



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-01-03, 23:48

Olaf, Dzieki Olaf i ja tak uwazam. na poczatku mialem zagwozdke - bo wiesz u nas trzeba przewidziec wszystkie niespodzianki z zakupem czesci - czegos brakuje itd. Na poczatku balem sie i boje :orany: ze kompresor sie nie zmiesci pod maske bez obnizenia silnika - ale w odpowiedzi dostalem info ze przy mojej masce Kenny Bell wejdzie bezproblemu - i to przesądziło sprawę ze wybralem Kultowego Kenny Bell 2,8. ( Wczesniej ze wzgledu na to juz rozmawialem o Whiplle . Ale Jest jeden bardzo madry, ceniony i znany gosc tam ktory madrze doradza i poprawia fora na ktorych niekiedy pisza bzdury.
Teraz maja nowy rok i czekam na ich odpowiedz. No i jeszce jedno :zly: musze dokupic wal aluminiowy lzejszy (700-800$ ) i Hlodnice (700$) ale ja zamowilem z shelby. Jedno Tylko Zaluje ze nei mialem kaski na wersje SS. Ale nie szkodzi.

Zobaczymy - mysle ze na luty bede mial to poskladane .
No i to wszystko pomoże mi sciagnac firma ( Robert) Laser Jet ..Mysle ze potraktują mnie i kolegow laskawo za wysylke i pomoga w ocleniu. Bo oprócz mnie jeszce pare osob tez zawieszenie zamówiło z Griggsa. :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”