programowanie sterownika
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
programowanie sterownika
Witam,
Czy ktos ma programatora i jakis program podrobiony do v6 na 95? Blisko opola/krakowa byloby ok. Jaki koszt wgrania?
Po pomiarach nie pasuje mi do 3000rpm sklad mieszanki super ekologiczny a niekoniecznie ekonomiczny/power.
caniggia.
Czy ktos ma programatora i jakis program podrobiony do v6 na 95? Blisko opola/krakowa byloby ok. Jaki koszt wgrania?
Po pomiarach nie pasuje mi do 3000rpm sklad mieszanki super ekologiczny a niekoniecznie ekonomiczny/power.
caniggia.
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Programatory takie jak Sct X2 i Sct X3 oraz DiabloSport pozwalają na programowanie 1 samochodu. Jeżeli ktoś chciałby wgrać program do twojego Mustanga musiałby w swoim przywrócić ustawienia fabryczne (opcja return to stock), inaczej każdy z tych programatorów jest zablokowany. Zresztą jak jest zamówiony "mail tune" np. zmieniający zapłon na 98 oktanowe paliwo to podając dane tunerowi podajesz symbol komputera twojego samochodu, które są inne. Z tego co pamiętam tylko Snaiper SF pozwala na obsługiwanie 2 samochodów jednocześnie.
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
ja mam z Bamachips i naprawdę 93 Performance (+inne zmiany jakie posiadam) daje radę
, samochód reaguje dużo szybciej niż w konfiguracji seryjnej, silnik pracuje zupełnie inaczej, wyłączył mi też tylne sondy, bo nie mam kat. Różnica jest naprawdę odczuwalna, jak będę hamował to sprawdzę przed i po wgraniu.

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
wlasnie wczoraj robilem testy na kumpla samochodzie 2008 v6 w automacie,
roznica jest nieziemska na superchips. program 87 octane wymiata momentem na dole ze masakra jakas, przy 40km/h laduje w deche a tyl mieli, automat przelacza tak ze recznie chyba nie bylbym w stanie tak reagowac, DSG sie chowa, dzisiaj zmierzymy przyspieszenie 0-100 ale powinno 1sec urwac spokojnie. Na programie performance jest duzo lepsza gora, ale za to trzeba krecic powyzej 3500rpm zeby byl ciag. Takze na nasze drogi i jazde po miescie w wiekszosci program 87 octane jest mistrz.
caniggia.
roznica jest nieziemska na superchips. program 87 octane wymiata momentem na dole ze masakra jakas, przy 40km/h laduje w deche a tyl mieli, automat przelacza tak ze recznie chyba nie bylbym w stanie tak reagowac, DSG sie chowa, dzisiaj zmierzymy przyspieszenie 0-100 ale powinno 1sec urwac spokojnie. Na programie performance jest duzo lepsza gora, ale za to trzeba krecic powyzej 3500rpm zeby byl ciag. Takze na nasze drogi i jazde po miescie w wiekszosci program 87 octane jest mistrz.
caniggia.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
a wcale nie, bo podlaczylem sonde afr jest tak ze na stockowym programie leci caly czas 14,7 - 14,8 oprocz WOT powyzej 3000rpm gdzie schodzi powoli do 12,8, to na tuningowych po pierwsze schodzi do 12,5 i wot dziala na tej mieszance juz przy nizszych obrotach, co dalej, to wzbogaca mieszanke ponizej 3000rpm juz przy polowie pedalu gazu.
takze nie tylko regulacja przepustnicy, ktora i tak wychodzi ze jest inaczej skalibrowana, ale odpowiednie mapy afr robia swoje.
pozdro.
[ Dodano: 2009-08-08, 00:07 ]
swoja droga latwo sie czlowiek przyzwyczaja do dobrego... programator po kilku dniach to jakby go nie bylo, dopoki nie wroci sie do oryginalu. zaczynam myslec o kompresorze na 360km, dolar tanieje....
takze nie tylko regulacja przepustnicy, ktora i tak wychodzi ze jest inaczej skalibrowana, ale odpowiednie mapy afr robia swoje.
pozdro.
[ Dodano: 2009-08-08, 00:07 ]
swoja droga latwo sie czlowiek przyzwyczaja do dobrego... programator po kilku dniach to jakby go nie bylo, dopoki nie wroci sie do oryginalu. zaczynam myslec o kompresorze na 360km, dolar tanieje....