programowanie sterownika

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

programowanie sterownika

Post autor: caniggia » 2009-07-17, 13:48

Witam,

Czy ktos ma programatora i jakis program podrobiony do v6 na 95? Blisko opola/krakowa byloby ok. Jaki koszt wgrania?

Po pomiarach nie pasuje mi do 3000rpm sklad mieszanki super ekologiczny a niekoniecznie ekonomiczny/power.


caniggia.



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-07-17, 15:24

Programatory takie jak Sct X2 i Sct X3 oraz DiabloSport pozwalają na programowanie 1 samochodu. Jeżeli ktoś chciałby wgrać program do twojego Mustanga musiałby w swoim przywrócić ustawienia fabryczne (opcja return to stock), inaczej każdy z tych programatorów jest zablokowany. Zresztą jak jest zamówiony "mail tune" np. zmieniający zapłon na 98 oktanowe paliwo to podając dane tunerowi podajesz symbol komputera twojego samochodu, które są inne. Z tego co pamiętam tylko Snaiper SF pozwala na obsługiwanie 2 samochodów jednocześnie.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-07-17, 15:40

Dzieki,

tak myslalem, ale widzialem ze jeden z kolegow sprzedawal tu superchipsa i pisal ze jest odblokowany na inne samochody, dlatego pytam.

can.



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-07-17, 15:54

może jeszcze aktualne viewtopic.php?t=576



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-07-18, 17:12

kupilem flashpaq i sct + programy w bamarchips na probe. zobaczymy co to bedzie.



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-07-18, 17:58

ja mam z Bamachips i naprawdę 93 Performance (+inne zmiany jakie posiadam) daje radę :) , samochód reaguje dużo szybciej niż w konfiguracji seryjnej, silnik pracuje zupełnie inaczej, wyłączył mi też tylne sondy, bo nie mam kat. Różnica jest naprawdę odczuwalna, jak będę hamował to sprawdzę przed i po wgraniu.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-07-31, 11:47

wlasnie wczoraj robilem testy na kumpla samochodzie 2008 v6 w automacie,
roznica jest nieziemska na superchips. program 87 octane wymiata momentem na dole ze masakra jakas, przy 40km/h laduje w deche a tyl mieli, automat przelacza tak ze recznie chyba nie bylbym w stanie tak reagowac, DSG sie chowa, dzisiaj zmierzymy przyspieszenie 0-100 ale powinno 1sec urwac spokojnie. Na programie performance jest duzo lepsza gora, ale za to trzeba krecic powyzej 3500rpm zeby byl ciag. Takze na nasze drogi i jazde po miescie w wiekszosci program 87 octane jest mistrz.

caniggia.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-31, 13:03

proponuje program 91 octane - lepszy - nasza 95



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-07-31, 13:08

no wlasnie po testach ten 91 jest lepszy na wysokich obrotach a ten 87 lepszy na niskich,

po miescie zazwyczaj nizsze sa bardziej uzywane. ten 87 nazwalbym 87 torque.

napisalem do nich czy moga zrobic taki jak ten 87 tylko z zaplonem pod 91 i 93.


Pozdro.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-31, 15:41

O wlasnei - b.dobry pomysl - czest pytaja sie oznaczenie kompa - mala naklejka na kompie - to jest wazna rzecz ..



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-02, 02:02

a dzisiaj wgralem do manuala, tu akurat wymiata program performance i na dole i na gorze lepiej niz na programie 87 octane, jest odlot.

pozdro.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-08-02, 21:39

Heh i pomyśleć że wszystko prawie poprzez zmianę reakcji przepustnicy elektronicznej.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-03, 03:11

a wcale nie, bo podlaczylem sonde afr jest tak ze na stockowym programie leci caly czas 14,7 - 14,8 oprocz WOT powyzej 3000rpm gdzie schodzi powoli do 12,8, to na tuningowych po pierwsze schodzi do 12,5 i wot dziala na tej mieszance juz przy nizszych obrotach, co dalej, to wzbogaca mieszanke ponizej 3000rpm juz przy polowie pedalu gazu.

takze nie tylko regulacja przepustnicy, ktora i tak wychodzi ze jest inaczej skalibrowana, ale odpowiednie mapy afr robia swoje.

pozdro.

[ Dodano: 2009-08-08, 00:07 ]
swoja droga latwo sie czlowiek przyzwyczaja do dobrego... programator po kilku dniach to jakby go nie bylo, dopoki nie wroci sie do oryginalu. zaczynam myslec o kompresorze na 360km, dolar tanieje....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”