Strona 1 z 1

Import dla klubowiczów - kaucja 0 zł

: 2021-12-29, 21:17
autor: Koral
Witam wszystkich :)

Dawno mnie tu nie było, mam wrażenie że większość siedzi na fb, ale myślę warto tu też zaglądac :)

Mam propozycję dla znajomych klubowiczów. Import na słowo, bez kaucji, z możliwością rezygnacji bez poniesienia jakichkolwiek kosztów. Do tej pory kaucja była zabezpieczeniem na wypadek niepoważnych klientów. Dlatego propozycja dotyczy tylko znajomych klubowiczów.

Wynika to z faktu iż często do mnie dzwonią klienci z pytaniami o ofertę Mustangów V6 w Polsce, a jak wiecie ja od wielu lat dla siebie kupuje wyłącznie V8. Z Mustanga są teraz tylko dwa Shelby oraz GT..
Szczerze wolę 10 zamówień po 400-700usd , niż kilka V6, na których też często zarabiam przy imporcie na firmę z fv23 tylko 700 usd a czekam kilka miesięcy na odzyskanie włożonych 💵.
Zdecydowanie lepiej opłacalny jest import V8, np takiej c7 z06, kilkadziesiąt tysięcy złotych przebicia..

Stąd moja słaba oferta w Mustangach (ale w garażu cały czas Shelby CS8 🙂)

Dawno też minęły czasy gdy moja płynność finansowa była tak niska że obawiałem się czy klient zapłaci.
Jeśli któryś z Was nie zapłaci, to ja takie V6 bez problemu sprzedam, zawsze mi szybko schodzą.

Osobiście zdecydowanie wolę V8. Stąd V6 tylko na zamówienie. Tydzień temu kupiłem challengera RT 2016 poobijanego za 3800 usd, a klient za V6 dał 2x więcej.. 😉 Normalnie V8 trzeba dać 12-17.
Wiec dalej można, szczególnie w okresie świątecznym, gdy jest mniej kupujących.
Nie uwierzycie ale ja najlepsze trafy miałem dzięki klientom, którzy mi wysłali wybrane auto 🔗 a nie zdecydowali się :) 🙂 ja chyba mam przesyt, bo często przegapiam okazje, np ostatnio dwie Corvette z51 z uszkodzonym silnikiem (mam silnik itd).

Jak za starych czasów rozpisałem się, ale zawsze mam tak po ☕ 😉 (post był dłuższy ale wylogowało mnie 😆).

Co sądzicie o propozycji? :)

Re: Import dla klubowiczów - kaucja 0 zł

: 2021-12-30, 14:01
autor: samakra
Powiem tak, pomysł bardzo fajny, brak kaucji jest gwarancją że importowany samochód będzie mieć wartość. Z logicznego punktu widzenia, osoba importująca nie będzie przecież podejmować ryzyka sprowadzania złomu. A jak mówisz, jeżeli klient, koniec końców, nie kupi to i tak się sprzeda.