Strona 17 z 20

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2016-08-25, 12:04
autor: caniggia
Mustang 2016 5.0 auto JLT plus program na 95, paliwo 95/98 po połowie. +46NM i 40HP @ 5000


Obrazek

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2016-08-25, 21:35
autor: caniggia
Mustang 2.3 ecoboost, 366 koni i 609NM

Obrazek

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2016-08-25, 21:43
autor: Mobius00
caniggia pisze:Mustang 2.3 ecoboost, 366 koni i 609NM

Obrazek
Wow. To chyba rekord :hurra:

Czy to na 98 i z dolotem zmienionym ?

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2016-08-25, 23:47
autor: caniggia
Plus intercooler

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2016-09-01, 18:48
autor: caniggia
Lecimy z Ecoboostem w górę. Tym razem projekt planowany przez HD-Customs, wszystkie części kupione i montowane przez nas, CAI, catback 3", intercooler, perfekcyjna harmonia, 550NM i 380HP.
To na tylko 1.6 bara.

Obrazek

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2016-09-18, 23:02
autor: caniggia
Mustang 5.0 11-12, byłe auto Leszka Kuzaja. 490 koni, roush CAI, long tube. Z JLT przekroczyłby 500:)


Obrazek

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2016-09-19, 23:12
autor: MAX
caniggia pisze:Mustang 5.0 11-12, byłe auto Leszka Kuzaja. 490 koni, roush CAI, long tube. Z JLT przekroczyłby 500:)


Obrazek

Czerwone ? Widziałem go w Krakowie .

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2016-09-20, 01:42
autor: caniggia
Tak.

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2016-09-21, 22:52
autor: totus
Niedługo przekraczamy kolejne granice . Mg motorsport ma już downpipe :) Wlatuje mishimoto dolot plus parę innych rzeczy . Więc 609NM będzie już przeszłością . Auto po strojenie juz dobrze przetestowane i wspaniale jeździ . Po raz setny polecam usługi Pawła

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2017-01-30, 13:49
autor: caniggia
Mustang 2015 z kolektorem dolotowym, CAI, przepustnicą z GT350, Corsa Sport double X-Pipe catback coś koło 520 koni, to jest przyrost....

100-200 w 9 sekund, czyli tyle samo lub może i 1s mniej niż GT350, 4s szybciej niż stock GT.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2017-01-30, 13:53
autor: veeefour
caniggia pisze:Mustang 2015 z kolektorem dolotowym, CAI, przepustnicą z GT350, Corsa Sport double X-Pipe catback coś koło 520 koni, to jest przyrost....

100-200 w 9 sekund, czyli tyle samo lub może i 1s mniej niż GT350, 4s szybciej niż stock GT.

" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest jakis powod dla ktorego zmienia tylko na 7000 obr?

I czemu taka dziura na 6500?

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2017-01-30, 14:11
autor: caniggia
1. Jeszcze muszę górę dopracować, więc na 7500 będzie zmieniał finalnie
2. Automat, wtedy zapina się konwerter.

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2017-01-30, 14:50
autor: veeefour
caniggia pisze:1. Jeszcze muszę górę dopracować, więc na 7500 będzie zmieniał finalnie
2. Automat, wtedy zapina się konwerter.
Po woli dojdziesz - Lund sie chyba z tym pare miesiecy kopal. Podobno najgorsza jest sama przepustnica od GT350 -
z tego ci mi pisal Lund trzeba ja na dole niestety przyciac bo strasznie szarpie i sie robi dziura. Niektorzy wola podobno org. przepustnice z adapterem.

Za 2-3 miesiace wrzuce comp cams i sadze, ze na 600 na silniku jest do osiagniecia bez portingu glowic - glowice w S550 maja podobno seryjnie nawet lepszy flow od BOSS'a.

@2 - Dziwne, zeby zapinal sie tak wysoko i tak widocznie. Jakie tam przelozenia koncowe? U mnie 3.15 i zapiecia nie widac na wykresie chyba,
ze twoja "drogowka" tak to wyswietla i ja czegos nie wiem - niestety nie mam rozeznania w hamowniach drogowych ;)

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2017-01-30, 14:55
autor: caniggia
Ja nie wygładzam wykresu, jak wychodzi, tak jest. Podczas jazdy jest to nie wyczuwalne, a program to widzi.

Lund się kopał, kopał i nie dokopał, nie tylko on, VMP też szarpie. Ja zrobiłem przepustnicę w tydzień i jest to chyba jedyny program na świecie, który nic nie obcina, przepustnica działa jak stock w każdym zakresie. Wrzuciłem im instrukcję jak to się robi, może za jakiś czas dojdą...

Jak wrzucisz wałki, to zapomnij że to będzie jeździć dobrze, wszystkie amerykańskie programy mają drivability na forum, ale nie w rzeczywistości.

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

: 2017-01-30, 15:12
autor: veeefour
caniggia pisze:Ja nie wygładzam wykresu, jak wychodzi, tak jest. Podczas jazdy jest to nie wyczuwalne, a program to widzi.

Lund się kopał, kopał i nie dokopał, nie tylko on, VMP też szarpie. Ja zrobiłem przepustnicę w tydzień i jest to chyba jedyny program na świecie, który nic nie obcina, przepustnica działa jak stock w każdym zakresie. Wrzuciłem im instrukcję jak to się robi, może za jakiś czas dojdą...

Jak wrzucisz wałki, to zapomnij że to będzie jeździć dobrze, wszystkie amerykańskie programy mają drivability na forum, ale nie w rzeczywistości.
Wierz mi, mi tez nic nie szarapie i nie przycina - driveability jest takie samo jak bylo oprocz wyzszego "line pressure" w trybie S na moje zyczenie.
Chociaz line pressure sobie moge zmienic sam bo prosto i HPT mam ale sie w pelne mapy nie bawie bo nie mam obycia z tym silnikiem i softem.

Jest przycieta delikatnie w dolnym zakresie bo i tak by z wiekszego otwarcia zysku zadnego nie bylo - dla mnie normalna kolej rzeczy.
A mam juz ten program od kilku miesiecy wiec chyba sobie z tym poradzili jakis czas temu ;)

Spokojnie - nie bede wrzucal stage 3 bo to by byla masakra - stage 2 wystarczy. Kolega ma stage 3 ale w S192 w manualu i jezdzi calkiem OK.
Wiadomo juz tej plynnosci nie ma ale nadal jest "drivable".

Dobra starczy - nie chce ci zasmiecac tematu.