Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: bart » 2012-11-27, 23:35

panowie,
jestem lajkonikiem jesli chodzi o mechanike, srednie pojecie mam ja :)

http://www.brenspeed.com/b302-ra2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co ten zestaw daje, jak zmienia silnik zwyklego GT 4,6 i czy bedzie wspolpracowal z automatem?

chyba ze ten zestaw jest bardziej odpowiedni:
http://www.livernoismotorsports.com/pro ... embly.html" onclick="window.open(this.href);return false;

domyslam sie ze jak rick wejdzie na forum to napisze jakies wypracowanie :)

DZIEKUJE!!!!
:padam:


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: Mały1973 » 2012-11-28, 01:11

Zestawy do najzwyklejszego strokera czyli zwiększasz pojemnośc silnika w tym przypadku do 4,9l (298cali) nie zmieniając średnicy tłoka, a za pomocą skoku tłoka.
Taki zestaw to nie wszystko bo musisz doliczyć głowice, uszczelki, rozrząd,wtryski itd itd, jak chcesz zrobic to dobrze to wyjdzie x2 x3 x4... w zależności jak chcesz to zrobić.Strzelam to sam taki zestaw bez robocizny i kilku gratów dodatkowo da Ci około 50-60 KM.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: rick » 2012-11-28, 07:23

na mnie? :zawstydzony:

Mam 304 Big Bore kit od Sean Hyland. Gdy silnik jest zamontowany, dam ci znać. Będziemy tez eksperymentować z głowic
http://www.seanhylandmotorsport.com/par ... ssemblies/" onclick="window.open(this.href);return false;

Największy problem miałem, było znalezienie maszynista, który zrozumiał, jak obrobic silnik prawidłowo. Z 6 warstaty w mojej okolicy, tylko jeden sie zgodził. Mamy przyjaciół, którzy pracują w Ford Dyno laboratorium i on otrzymał informacje.

Ja bym wybrał Sean Hyland lub Livernois nie Brenspeed. Byłem w Livernois, piękne miejsce! Hyland i Livernois montuja silniki codzien i współpraca z Forda, Brenspeed nie robi wiele. Jeśli masz wątpliwości, oni będą znać odpowiedź, ponieważ używają produkty codzien

mały ma rację, zestawy Stroker, jeśli nie jest wykonane prawidłowo lub się pomylisz, może mieć bardzo kosztowne konsekwencje. Upewnij się, że mechanik / maszynista wie, co robią. Istnieje wiele małych szczegółów i dodatkowe elementy, aby skorzystać z Stroker



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: bart » 2012-11-28, 09:04

uuuuuuuuuuuuu panowie, grubsza sprawa a ze ja sie nie znam to czuje przez skore dramat.....
rick a nie chcesz ty sie przeprowadzic do polski? bedziesz nam mustangi skladal, polska to taaaki piekny kraj :)

DZIEKUJE!


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: rick » 2012-11-28, 16:19

Nie zrozumcie mnie źle, Strokers są świetne, tylko trzeba wiedzieć, co robisz z wielu zestawów

Bym tęsknil za hokeja :rozpacz:
http://www.youtube.com/watch?v=qjYrLvfOF8g

i Tim Hortons
Obrazek

Moje dzieci uwielbiają w Polsce,mój syn nie chciał wracać do domu od babci w tym roku



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: bart » 2012-11-28, 17:58

rick, everything fine, i understand you well.
i cant do it myself so im worry that it will be f.cked up by mechanic and i dont have a time for experiments due im not in poland.

you can watch hockey at tv :)

but to be honest, i believe that you shouldnt move to poland earlier than you will be on pension. i think that on the end of the day, you have bit more comfortable life and you can be more sure about "tomorrow"

reg
bart


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: caniggia » 2012-12-01, 19:46

Zwiększone pojemności są trudne do strojenia, od razu mówię.

Natomiast jeżeli chcesz doładować auto i i mieć wytrzymały dół, to kup wzmocniony o tej samej pojemności z tym samym stopniem sprężania.

W zakresie wytrzymałości pozostałych podzespołów wystarczą tłoki i korbowody.



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: bart » 2012-12-01, 20:45

pawel ja cie bardzo prosze JASNIEJ
:)

moge zgadywac ze mam szukac poprostu tloki i korbowody, zwiekszony stopien sprezania czyli te pozdespoly (tloki+korbowody) zwiekszaja poprzez inny ksztalt.
ale czy do tych elementow i tak nie bedzie potrzeba pierscieni itd itd itd tak jak w zestawie????

bo ja juz nie rozumiem :P


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: caniggia » 2012-12-01, 20:56

Zestaw ma nie mieć w nazwie stroker.

Szukaj 4.6 forged internals

Tu np na dole po lewej dla przykładu, ale do kupna trzeba poczytać z jakiej firmy są dobre:
http://www.haneymotorsport.com/HMS%204. ... 20Kits.htm" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: bart » 2012-12-01, 21:03

a powiedz mi, takie standardowe pierscienie ktore oni dostarczaja, one sa ok, czy moze byc problem. wydawalo mi sie ze pierscienie sie dobiera do stopnia zdezelowania silnika??????

a poza tym, jak bede juz wybieral zestaw to sie odezwe!!! :) bo narazie $$$$$ wydalem na cos innego.


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: caniggia » 2012-12-01, 21:41

Oni dostarczają nominał.
Jak chcesz szlif, to trzeba to powiedzieć, większość je wymieni. To warto przy dużym przebiegu



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Brenspeed Stage 2 B302 Rotating Assembly

Post autor: caniggia » 2012-12-26, 17:52

Mały1973 pisze:Zestawy do najzwyklejszego strokera czyli zwiększasz pojemnośc silnika w tym przypadku do 4,9l (298cali) nie zmieniając średnicy tłoka, a za pomocą skoku tłoka.
Taki zestaw to nie wszystko bo musisz doliczyć głowice, uszczelki, rozrząd,wtryski itd itd, jak chcesz zrobic to dobrze to wyjdzie x2 x3 x4... w zależności jak chcesz to zrobić.Strzelam to sam taki zestaw bez robocizny i kilku gratów dodatkowo da Ci około 50-60 KM.
Okazuje się, choć głowy sobie urwać nie dam w tej chwili, że w przypadku tego zestawu pojemność jest zwiększana z powiększenia średnicy i cześciowo skoku i to właśnie na 99% na oryginalnym bloku. Najprawdopodobniej tłoki mają obniżone aby to się mieściło. Cylindry są szlifowane na +0.1, choć i tu nie wiem czy to obligatoryjnie czy sugerowane.

Czyli wtedy nie ma potrzeby zmiany głowic, rozrządu itp itp tylko odpowiednio to wystroić.

Więc ten zestaw w sumie nie jest taki głupi.

Tu jest trochę info z brenspeed:

http://forums.themustangsource.com/f637 ... ly-501849/" onclick="window.open(this.href);return false;

piszą że wystarczy zrobić szflif. Dla pewności napisałem do nich maila z prośbą o wyjaśnienie.

EDIT
Dostałem maila od Brenspeed:
"Yes this fits the stock block and requires machining. We include the block machining instructions. Once installed yes it will run on the factory tune, or your current custom tune."
Wynika, że bloku nie trzeba zmieniać, jakieś przeróbki będą w nim wymagane (pewnie trzeba coś podszlifować), niby po zmianie będzie działać na tym programie na którym działał wcześniej.

Wydaje mi się też, że trzeba zmienić koło zamachowe, bo te wały tuningowe mają mocowanie na 8 śrub, fabryczne na 6.

Ale jak ktoś nie chce strokera, to np tu jest całkiem przyzwoity zestaw jak ktoś nie chce wymieniać wału (ten piszą do 650 rwhp powinien wystarczyć):

http://www.excessiveracing.com/pistonsnrods/13303.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Modyfikacja bez wyciągania silnika (gdy ktoś chce bez wyważania), różne stopnie kompresji dostępne (na 9.5:1 w sam raz na ok 12psi), jak również nadwymiary gdy ktos chce jednak silnik wyciągać i szlif zrobić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”