powiedzmy sobie szczerze - te 300KM to jest jednak za mało jak na polskie super autostrady! : ))
A przy obecnym kursie dolara trzeba coś pomyśleć, żeby w przyszłości za te marne 4-5 tys. $ jednak wzmocnić Mustanga, np.:
http://www.superchargersonline.com/prod ... U218-018SQ" onclick="window.open(this.href);return false;
tu ww. też jest Instrukcja instalacji na 52 strony zdjęć - dosyć rzetelnie to wygląda (aż sobie ściągnąłem żeby zobaczyć czy w 24 godz. bym się wyrobił ze złożeniem : ))
czy inny prosty:
http://www.nthcoast.com/store/product_i ... 5a47dde013" onclick="window.open(this.href);return false;
Myslę, że dla nas w PL to "nie ma bata" trzeba jak już to ściągać "cały KIT" niż bawić się samemu w dodawanie turbiny (w sensie: byłem już w kilku firmach tuningowych i generalnie jak się przyjedzie z Calibrą/Audi/Integrą etc. to pewnie, zrobią, natomiast z czymś innym to normalnie CZARNA MAGIA ... aż w końcu mówią " a może jakiś KIT jest na sieci?"

[Tylko Mario - błagam nie wyjeżdzaj tylko z AG że oni by to luzik zrobili : )) i tylko w W-wie są matoły, bo tam nie byłem - mam trochę daleko]
PS
musiałem ten temat "zarzucić" zanim się Thomas obudzi z letargu i zacznie (jak zwykle) pierwszy szybko wzmacniać auto!