SPRZEDANY 2012 Boss 302
: 2022-11-21, 14:18
SPRZEDANY
Ford Mustang Boss 302 rok modelowy 2013 roku jest według mnie arcydziełem!
Jeden z 3 526 wyprodukowanych sztuk na 2013 rok.
Najbardziej wymowną rzeczą, jaką mogę powiedzieć o Bossie 302 , jest to że jeśli ktoś szuka samochodu torowego za 50 000 $ najpierw myśli o Porsche Cayman.
Nic bardziej mylnego! Wybierz Boss-a!
Sekret sukcesu Forda Mustanga Bossa 302 z 2013 roku tkwi w każdym najdrobniejszym szczególe który łączy się w całość.
W przeciwieństwie do GT, zawieszenie, układ kierowniczy, hamulce i silnik Bossa są idealnie dopasowane.
Boss 302 był najlepszym, najbardziej ekscytującym Mustangiem, jaki można było zamówić w 2013 roku.
Wszystko zaczyna się od 5,0-litrowego silnika V8, który został znacznie ulepszony by radził sobie z przeciążeniami na torach. Zmiany obejmują tłoki z kutego aluminium i ulepszone korbowody. Rezultatem jest 444 KM i 528 Nm momentu obrotowego. Całkowity moment obrotowy dostępny jest przy 4500 obr./min. Maksymalna prędkość obrotowa silnika to 7500 obr./min.
Boss 302 wyposażony jest w poczwórny układ wydechowy z dwoma bocznymi i dwoma tylnymi wylotami. Boczne wyloty (znajdujące się przed tylnymi kołami) są odpowiedzialne za wyjątkowo przyjemny gniewny, gardłowy pomruk Bossa.
Tylne zawieszenie to trójwahaczowa stała oś, w której znajduje się mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen 3,73:1.
Sportowe zawieszenie składa się z ręcznie regulowanych amortyzatorów i dużych drążków stabilizujących.
Dużym plusem są wydajne, przednie wentylowane tarcze o średnicy 355 mm (tylne mają 300 mm) z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo i kanałami chłodzącymi.
Boss 302 posiada dwa kluczyki czerwony i srebrny.
Silnik V8 o mocy 444 KM ożywa dzięki czerwonemu kluczykowi Track Key, który uruchamia oprogramowanie sterujące układem napędowym Ford Racing. Dwustopniowa kontrola startu to idealny sposób na zmiażdżenie wszystkich w wyścigach typu stop-and-go. Po starcie osiąga bez większego wysiłku 4,5 sekundy do setki. Srebrny kluczyk służy do zwykłej, codziennej jazdy.
Pomimo całej potencjalnej dzikości, Boss jest stosunkowo łatwym w prowadzeniu samochodem do jazdy na co dzień.
Proponowany Boss został sprowadzony do niemiec jako cały nie uszkodzony samochód. Jego dotychczasowy przebieg to 48 tyś mil.
Ford Mustang Boss 302 rok modelowy 2013 roku jest według mnie arcydziełem!
Jeden z 3 526 wyprodukowanych sztuk na 2013 rok.
Najbardziej wymowną rzeczą, jaką mogę powiedzieć o Bossie 302 , jest to że jeśli ktoś szuka samochodu torowego za 50 000 $ najpierw myśli o Porsche Cayman.
Nic bardziej mylnego! Wybierz Boss-a!
Sekret sukcesu Forda Mustanga Bossa 302 z 2013 roku tkwi w każdym najdrobniejszym szczególe który łączy się w całość.
W przeciwieństwie do GT, zawieszenie, układ kierowniczy, hamulce i silnik Bossa są idealnie dopasowane.
Boss 302 był najlepszym, najbardziej ekscytującym Mustangiem, jaki można było zamówić w 2013 roku.
Wszystko zaczyna się od 5,0-litrowego silnika V8, który został znacznie ulepszony by radził sobie z przeciążeniami na torach. Zmiany obejmują tłoki z kutego aluminium i ulepszone korbowody. Rezultatem jest 444 KM i 528 Nm momentu obrotowego. Całkowity moment obrotowy dostępny jest przy 4500 obr./min. Maksymalna prędkość obrotowa silnika to 7500 obr./min.
Boss 302 wyposażony jest w poczwórny układ wydechowy z dwoma bocznymi i dwoma tylnymi wylotami. Boczne wyloty (znajdujące się przed tylnymi kołami) są odpowiedzialne za wyjątkowo przyjemny gniewny, gardłowy pomruk Bossa.
Tylne zawieszenie to trójwahaczowa stała oś, w której znajduje się mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Torsen 3,73:1.
Sportowe zawieszenie składa się z ręcznie regulowanych amortyzatorów i dużych drążków stabilizujących.
Dużym plusem są wydajne, przednie wentylowane tarcze o średnicy 355 mm (tylne mają 300 mm) z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo i kanałami chłodzącymi.
Boss 302 posiada dwa kluczyki czerwony i srebrny.
Silnik V8 o mocy 444 KM ożywa dzięki czerwonemu kluczykowi Track Key, który uruchamia oprogramowanie sterujące układem napędowym Ford Racing. Dwustopniowa kontrola startu to idealny sposób na zmiażdżenie wszystkich w wyścigach typu stop-and-go. Po starcie osiąga bez większego wysiłku 4,5 sekundy do setki. Srebrny kluczyk służy do zwykłej, codziennej jazdy.
Pomimo całej potencjalnej dzikości, Boss jest stosunkowo łatwym w prowadzeniu samochodem do jazdy na co dzień.
Proponowany Boss został sprowadzony do niemiec jako cały nie uszkodzony samochód. Jego dotychczasowy przebieg to 48 tyś mil.