Kłopoty z uruchamianiem silnika 5.0L- mustanga 1995-automat

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-12-20, 12:50

smerf pisze:,mój mustang to wersja na KALIFORNIĘ ma 4 katalizatory jest ponoć bardzo
ja tez mam cztery katalizatory to tylko na kanade wystepowały!



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2009-12-21, 10:02

ja tez mam cztery i werje kanadyjską ale nie wiem czy tylko na kanade takie szły wydaje mi sie ze nie ,aha i mam wtyczke koło grila do podgrzania bloku silnika :rotfl:
ale nie wiem na jakie napiecie ona przystosowana 110V 12 V ??


był konik
a teraz boattail 71

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-12-21, 11:29

ziomalV8 pisze:aha i mam wtyczke koło grila do podgrzania bloku silnika
o kurcze pieczone ale ty masz wypasionego stanga! :hyhy:



strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2009-12-21, 12:08

ja mam zero katalizatorow i mojemu z tym dobrze

a takie gniazdko to by mi sie przydalo dzisiaj, bo mam maly akumulator (zeby sie miescil) i jakos ciezko mu bylo krecic po odpoczynku w niedziele, postalby na dworze jeszcze ze 3 dni i by chyba nie odpalil
z drugiej strony jak stoi na zewnatrz to skad gniazdko, jak wewnatrz to po co gniazdko

a moze ja tez takie mam, gdzie ono dokladnie jest?


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-12-21, 13:13

strzala pisze:ja mam zero katalizatorow i mojemu z tym dobrze
sam je wyciałes czy juz nie było jak zakupiłes?
Ostatnio zmieniony 2009-12-21, 13:15 przez figaro96, łącznie zmieniany 1 raz.



strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2009-12-21, 13:17

juz nie bylo
caly uklad wydechowy mam BBK, jedyne czego mozna sie doszukac to po jednym tlumiku na strone


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-12-21, 13:51

a jak z błedami?
chek ci sie świeci?



strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2009-12-21, 14:52

juz wczesniej napisalem

na KOEO wyskakuje blad z AIRD, AIRB solenoid
na KOER 311, 314 czyli wlasnie z sondami

ja tez nie mam smog pump i to podobno wlasnie generuje takie kody


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-12-21, 15:58

jezdzi normalnie czy w systemie awaryjnym?



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2009-12-21, 21:43

cześć wtyczka do podgrzewania bloku jest na 110v prąd zmienny,w Canadzie takie maja napięcie,kiedyś jak było zimno--- bardzo !!!!miałem podłaczone to podgrzewanie przez trafo 220/110v rozruch był dużo łatwiejszy i zaraz w srodku auta ciepło sie robiło--dobra rzecz tylko takie podgrzewanie jak jest ponad minus 20 st musi iść w parze z podłączeniem prostownika cały czas do aku inaczej klops :zalamany: :zalamany: :zalamany:


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2009-12-22, 08:29

figaro96 pisze:jezdzi normalnie czy w systemie awaryjnym?
jezdzi normalnie, na amerykanskich forach pisza ze ten nasz komputer jest bardzo elastyczny na takie male przerobki i sie sam dostraja

nie wiem czy jakis wplywa ma to ze mi ostatnio ubylo 0.5 litra plynu chlodzacego na jakies 100 km. moze plyn sie dostaje do cylindrow i sondy wariuja, troche mnie to martwi - walnieta uszczelka pod glowica o tej porze roku, sam w taka pogode tego nie zrobie a w warsztacie ze mnie zedra jak za remont calego silnika, lepiej zeby dojezdzil do wiosny


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-12-22, 11:57

strzala pisze:walnieta uszczelka pod glowica o tej porze roku, sam w taka pogode tego nie zrobie a w warsztacie ze mnie zedra jak za remont calego silnika
Jezei twoje przypuszczenia sie sprawdzą i to uszczelka, mam kolege który serwisuje mojego mustanga , zna sie na rzeczy! Ceny ma naprawde niskie tylko jeden minus ze trzeba auto podprowadzic 100km od warszawy! ale biorac koszty przejazdu+ naprawy to i tak cena jest mniejsza o 40% niz w wawie!



strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2009-12-22, 13:22

dzieki, mam nadzieje, ze to nie to, chcialbym sam rozebrac silnik zobaczyc co tam siedzi przy okazji ale jak mnie zmusi teraz to nic nie poradze


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2009-12-22, 20:50

smerf pisze:cześć wtyczka do podgrzewania bloku jest na 110v prąd zmienny,w Canadzie takie maja napięcie,kiedyś jak było zimno--- bardzo !!!!miałem podłaczone to podgrzewanie przez trafo 220/110v rozruch był dużo łatwiejszy i zaraz w srodku auta ciepło sie robiło--dobra rzecz tylko takie podgrzewanie jak jest ponad minus 20 st musi iść w parze z podłączeniem prostownika cały czas do aku inaczej klops :zalamany: :zalamany: :zalamany:
tzn . ze niemoge sobie podłączyć do wtyki 110V oczywiscie z przejsciówki z 230V i np.załączyć godzine przed odjazdem ?? musze w miedzyczasie ładowac aku ??
aku ma cos wspólnego z tą wtyczką ?? pozdr



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2009-12-22, 20:52

strzała to ze ucieka ci płyn to jeszcze nie oznacza ze uszczelka , w poprzedniej v6 mi uciekał płyn i kapał no mozna powoiedziec na silnik i odarowywał -nie było widac gdzie co i jak


był konik
a teraz boattail 71

ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”