ja tez mam cztery katalizatory to tylko na kanade wystepowały!smerf pisze:,mój mustang to wersja na KALIFORNIĘ ma 4 katalizatory jest ponoć bardzo
Kłopoty z uruchamianiem silnika 5.0L- mustanga 1995-automat
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
- Model: '95 5.0 Manual
- Silnik: inny V6
ja mam zero katalizatorow i mojemu z tym dobrze
a takie gniazdko to by mi sie przydalo dzisiaj, bo mam maly akumulator (zeby sie miescil) i jakos ciezko mu bylo krecic po odpoczynku w niedziele, postalby na dworze jeszcze ze 3 dni i by chyba nie odpalil
z drugiej strony jak stoi na zewnatrz to skad gniazdko, jak wewnatrz to po co gniazdko
a moze ja tez takie mam, gdzie ono dokladnie jest?
a takie gniazdko to by mi sie przydalo dzisiaj, bo mam maly akumulator (zeby sie miescil) i jakos ciezko mu bylo krecic po odpoczynku w niedziele, postalby na dworze jeszcze ze 3 dni i by chyba nie odpalil
z drugiej strony jak stoi na zewnatrz to skad gniazdko, jak wewnatrz to po co gniazdko
a moze ja tez takie mam, gdzie ono dokladnie jest?
-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
cześć wtyczka do podgrzewania bloku jest na 110v prąd zmienny,w Canadzie takie maja napięcie,kiedyś jak było zimno--- bardzo !!!!miałem podłaczone to podgrzewanie przez trafo 220/110v rozruch był dużo łatwiejszy i zaraz w srodku auta ciepło sie robiło--dobra rzecz tylko takie podgrzewanie jak jest ponad minus 20 st musi iść w parze z podłączeniem prostownika cały czas do aku inaczej klops
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
- Model: '95 5.0 Manual
- Silnik: inny V6
jezdzi normalnie, na amerykanskich forach pisza ze ten nasz komputer jest bardzo elastyczny na takie male przerobki i sie sam dostrajafigaro96 pisze:jezdzi normalnie czy w systemie awaryjnym?
nie wiem czy jakis wplywa ma to ze mi ostatnio ubylo 0.5 litra plynu chlodzacego na jakies 100 km. moze plyn sie dostaje do cylindrow i sondy wariuja, troche mnie to martwi - walnieta uszczelka pod glowica o tej porze roku, sam w taka pogode tego nie zrobie a w warsztacie ze mnie zedra jak za remont calego silnika, lepiej zeby dojezdzil do wiosny
-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
- Model: mustang 1996
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: inny
Jezei twoje przypuszczenia sie sprawdzą i to uszczelka, mam kolege który serwisuje mojego mustanga , zna sie na rzeczy! Ceny ma naprawde niskie tylko jeden minus ze trzeba auto podprowadzic 100km od warszawy! ale biorac koszty przejazdu+ naprawy to i tak cena jest mniejsza o 40% niz w wawie!strzala pisze:walnieta uszczelka pod glowica o tej porze roku, sam w taka pogode tego nie zrobie a w warsztacie ze mnie zedra jak za remont calego silnika
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
- Model: mustang gt 95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow
tzn . ze niemoge sobie podłączyć do wtyki 110V oczywiscie z przejsciówki z 230V i np.załączyć godzine przed odjazdem ?? musze w miedzyczasie ładowac aku ??smerf pisze:cześć wtyczka do podgrzewania bloku jest na 110v prąd zmienny,w Canadzie takie maja napięcie,kiedyś jak było zimno--- bardzo !!!!miałem podłaczone to podgrzewanie przez trafo 220/110v rozruch był dużo łatwiejszy i zaraz w srodku auta ciepło sie robiło--dobra rzecz tylko takie podgrzewanie jak jest ponad minus 20 st musi iść w parze z podłączeniem prostownika cały czas do aku inaczej klops
aku ma cos wspólnego z tą wtyczką ?? pozdr