no wiec tak, po odpaleniu silnika silnik chodzi rowno i spokojnie ale gdy sie go przegazuje to zaraz skacza obroty i przerywa. wymienilem swiece na dwuplatynowe autolita i znowu tak samo jest co to moze byc za przyczyna?? moze wiecei?? a no i przed wymiana bylem z nim na komputerze to komputer wywalil blad na 2 tlokach. ale wtryski wszystkie dzialaja i cewki tez...
z gory dzieki za pomoc
skacza obroty... :(
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
U mnie winowajcą nierównych obrotów był zawór krokowy/ elektrozawór.
Wcześniej wymieniałem świece, przewody kombinowałem z przepływomierzem i dopiero wymiana zaworu krokowego pomogła. Kosztował mnie chyba ze 450zł.
Najlepiej byłoby podmienić twój egzemplarzem z innego auta, wtedy miałbyś jednoznaczną odpowiedź.
Możesz spróbować przeczyścić go wd40 bo na sprężynie zaworu zbierają się te same syfy co na przepustnicy może pomoże.
pzdr
Wcześniej wymieniałem świece, przewody kombinowałem z przepływomierzem i dopiero wymiana zaworu krokowego pomogła. Kosztował mnie chyba ze 450zł.
Najlepiej byłoby podmienić twój egzemplarzem z innego auta, wtedy miałbyś jednoznaczną odpowiedź.
Możesz spróbować przeczyścić go wd40 bo na sprężynie zaworu zbierają się te same syfy co na przepustnicy może pomoże.
pzdr
- bedzin
- Forumowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
- Model: Mustang GT 2000
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: srebrny
stang232, no dizeki jutro sobie po pracy sprawdze i poczyszcze jeszcze. a dzisiaj wyskoczylem za miasto i lekko przycisnolem gaz to na 5 biegu doszedl do 3 tys obrotow i zapalil sie blad... s jak sie zapalil to taj jak by stracil moc lekko i zaczal przerywac. to taki kolejny objaw... ale no zobaczymy jutro ta przepustnice i zawor krokowy.
Zobacz jeszcze MAF Sensor - przepływomierz powietrza umiejscowiony gdzieś w dolocie za filtrem jak jest zabrudzony będzie podawał błędne parametry do wyliczenia mieszanki Paliwo - Powietrze. Czyści się go izopropanolem technicznym - najlepiej w aerozolu i bezdotykowo.
Stawiam jednak też raczej na brudną przepustnicę, która blokuje motylki przy pełnym otwarciu.
Stawiam jednak też raczej na brudną przepustnicę, która blokuje motylki przy pełnym otwarciu.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89