skacza obroty... :(

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

skacza obroty... :(

Post autor: bedzin » 2009-09-07, 18:47

no wiec tak, po odpaleniu silnika silnik chodzi rowno i spokojnie ale gdy sie go przegazuje to zaraz skacza obroty i przerywa. wymienilem swiece na dwuplatynowe autolita i znowu tak samo jest co to moze byc za przyczyna?? moze wiecei?? a no i przed wymiana bylem z nim na komputerze to komputer wywalil blad na 2 tlokach. ale wtryski wszystkie dzialaja i cewki tez...

z gory dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-09-07, 19:29

A przepustnica/motylki lśnią od czystości? :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2009-09-07, 20:36

U mnie winowajcą nierównych obrotów był zawór krokowy/ elektrozawór.
Wcześniej wymieniałem świece, przewody kombinowałem z przepływomierzem i dopiero wymiana zaworu krokowego pomogła. Kosztował mnie chyba ze 450zł.
Najlepiej byłoby podmienić twój egzemplarzem z innego auta, wtedy miałbyś jednoznaczną odpowiedź.
Możesz spróbować przeczyścić go wd40 bo na sprężynie zaworu zbierają się te same syfy co na przepustnicy może pomoże.
pzdr


Obrazek

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2009-09-07, 23:40

stang232, no dizeki jutro sobie po pracy sprawdze i poczyszcze jeszcze. a dzisiaj wyskoczylem za miasto i lekko przycisnolem gaz to na 5 biegu doszedl do 3 tys obrotow i zapalil sie blad... s jak sie zapalil to taj jak by stracil moc lekko i zaczal przerywac. to taki kolejny objaw... ale no zobaczymy jutro ta przepustnice i zawor krokowy.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-09-08, 09:51

Zobacz jeszcze MAF Sensor - przepływomierz powietrza umiejscowiony gdzieś w dolocie za filtrem jak jest zabrudzony będzie podawał błędne parametry do wyliczenia mieszanki Paliwo - Powietrze. Czyści się go izopropanolem technicznym - najlepiej w aerozolu i bezdotykowo.

Stawiam jednak też raczej na brudną przepustnicę, która blokuje motylki przy pełnym otwarciu.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2009-09-08, 18:05

no dizkei za te wszystkie podpowiedzi zaraz pojde i posprawdzam wszystko. a wlasnie wymienialem kolektor i mialem wyczyscyc przepustnice ale zapomnialem i tak wlasnie jest...



Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2009-09-13, 21:05

no wiec po jeszcze jednym ale pozadniejszym komputerze okazalo sie ze jest walnieta jedna cewka. terat tylko jeszcze wyczyszcze przepustnice i bedzie smigalo juz cacy ;) dzieki wszystkim za pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”