Mustanga I6

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-14, 10:27

Oczywiście rozumiem i myślę ze słuszne rozumowanie. Zresztą nie silniki w tych samochodach są najważniejsze. To uczucie kiedy wchodzisz do garażu, ściągasz pokrowiec i oczom ukazuję się ta perfekcyjna sylwetka mustanga. Po czym wsiadasz do środka i od razu dopada cię ten zapach klasycznego samochodu. Obejmujesz dłońmi kierownice spoglądasz w lusterko, przekręcasz kluczyk w stacyjce i wyjeżdżasz z garażu. Za każdym razem czuję się jakbym siedział w wehikule czasu a nie tylko samochodzie;D



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustanga I6

Post autor: lamina » 2013-01-16, 11:32




Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: stang67 » 2013-01-16, 12:35

Fajny, tylko nieco drogi :P


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-31, 12:10

4,1 litra. Nie wiem czy jest sens. Ekonomicznie pewnie nie. Już lepiej kupić 289 V8.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustanga I6

Post autor: lamina » 2013-01-31, 12:14

nie chodzi o moc, ekonomie... tylko o unikatowosc... ile widziales 6i a ile v8 :).... tego nie da sie porownac..



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-31, 13:53

Ale jak kolega kupi Mustanga, który na tabliczce nie będzie miał, że posiada I6 250ci to i tak nie będzie to miało wartości.
Tym bardziej, że 250 w Mustangi chyba nie wkładali w 1970. Była to opcja w 1969, gdzie wkładali Strokera 200ci o pojemności 250. W 1970 montowali to w Mavericku.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Straight-6_engine" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: yoozeq » 2013-01-31, 14:18

Wg. listingu z "The Ford Falcon Six Cylinder Performance Handbook" 250 była dostępna dla wszystkich modeli tj. Falcon/Comet/Fairlane/Mustang od 1969r aż do 82 z wyjatkiem 1976... nie wiem czemu... Ale faktycznie wartość dużo większą stanowi auto z pasującymi numerami choć jak wiemy swapy na V8 są powszechne więc w drugą stronę też mogłoby być ;)

Ten silnik jest akurat fajny do modyfikacji choć jeszcze lepsze są od 1977 gdyż mają większe zawory dolotowe i same gniazda zaworów są już przystosowane do paliwa bezołowiowego.. Czyli taki silnik na projekt np. Mustanga z I6 na tor :), lub do wsadzenia do mojego wymiennie z obecnym... zawsze mogę wrócić do oryginału ;p Oczywiście wszystko to w sferze gdybań.

Ale jakby ktoś chciał inny silnik to znalazłem coś takiego :D
http://www.desertclassics.com/Ford69boss.html


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustanga I6

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-31, 16:52

Fajny ten Boss, ale jak ktoś piszę, że przejechał tylko 7 mil to dla mnie nie jest to zachęcające. Wolę jak ktoś sprzedaje silnik z przebiegiem np. 5k mil. Można wtedy mieć pewność, że się sprawdził. Zadziwiasz mnie. Z jednej strony szukasz nowego zbiornika bo odkryłeś jakąś dziurkę, albo nowej szyby zamiast spróbować czy nie da się wypolerować, a z drugiej strony brniesz w takie tematy z silnikiem;D Ale to fajnie, że każdy ma swoje zainteresowania i je rozwija i że nie wszyscy jarają się tylko V8.
Ale nie lepiej jak chcesz mieć drugiego Mustanga z mocą to może warto np wsadzić mu nowego Coyota niż bawić się w doładowywanie I6...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”