Mustanga I6
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mustanga I6
Oczywiście rozumiem i myślę ze słuszne rozumowanie. Zresztą nie silniki w tych samochodach są najważniejsze. To uczucie kiedy wchodzisz do garażu, ściągasz pokrowiec i oczom ukazuję się ta perfekcyjna sylwetka mustanga. Po czym wsiadasz do środka i od razu dopada cię ten zapach klasycznego samochodu. Obejmujesz dłońmi kierownice spoglądasz w lusterko, przekręcasz kluczyk w stacyjce i wyjeżdżasz z garażu. Za każdym razem czuję się jakbym siedział w wehikule czasu a nie tylko samochodzie;D
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mustanga I6
Fajny, tylko nieco drogi 

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mustanga I6
4,1 litra. Nie wiem czy jest sens. Ekonomicznie pewnie nie. Już lepiej kupić 289 V8.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustanga I6
nie chodzi o moc, ekonomie... tylko o unikatowosc... ile widziales 6i a ile v8
.... tego nie da sie porownac..

- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mustanga I6
Ale jak kolega kupi Mustanga, który na tabliczce nie będzie miał, że posiada I6 250ci to i tak nie będzie to miało wartości.
Tym bardziej, że 250 w Mustangi chyba nie wkładali w 1970. Była to opcja w 1969, gdzie wkładali Strokera 200ci o pojemności 250. W 1970 montowali to w Mavericku.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Straight-6_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
Tym bardziej, że 250 w Mustangi chyba nie wkładali w 1970. Była to opcja w 1969, gdzie wkładali Strokera 200ci o pojemności 250. W 1970 montowali to w Mavericku.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Straight-6_engine" onclick="window.open(this.href);return false;
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Mustanga I6
Wg. listingu z "The Ford Falcon Six Cylinder Performance Handbook" 250 była dostępna dla wszystkich modeli tj. Falcon/Comet/Fairlane/Mustang od 1969r aż do 82 z wyjatkiem 1976... nie wiem czemu... Ale faktycznie wartość dużo większą stanowi auto z pasującymi numerami choć jak wiemy swapy na V8 są powszechne więc w drugą stronę też mogłoby być
Ten silnik jest akurat fajny do modyfikacji choć jeszcze lepsze są od 1977 gdyż mają większe zawory dolotowe i same gniazda zaworów są już przystosowane do paliwa bezołowiowego.. Czyli taki silnik na projekt np. Mustanga z I6 na tor
, lub do wsadzenia do mojego wymiennie z obecnym... zawsze mogę wrócić do oryginału ;p Oczywiście wszystko to w sferze gdybań.
Ale jakby ktoś chciał inny silnik to znalazłem coś takiego
http://www.desertclassics.com/Ford69boss.html

Ten silnik jest akurat fajny do modyfikacji choć jeszcze lepsze są od 1977 gdyż mają większe zawory dolotowe i same gniazda zaworów są już przystosowane do paliwa bezołowiowego.. Czyli taki silnik na projekt np. Mustanga z I6 na tor

Ale jakby ktoś chciał inny silnik to znalazłem coś takiego

http://www.desertclassics.com/Ford69boss.html
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mustanga I6
Fajny ten Boss, ale jak ktoś piszę, że przejechał tylko 7 mil to dla mnie nie jest to zachęcające. Wolę jak ktoś sprzedaje silnik z przebiegiem np. 5k mil. Można wtedy mieć pewność, że się sprawdził. Zadziwiasz mnie. Z jednej strony szukasz nowego zbiornika bo odkryłeś jakąś dziurkę, albo nowej szyby zamiast spróbować czy nie da się wypolerować, a z drugiej strony brniesz w takie tematy z silnikiem;D Ale to fajnie, że każdy ma swoje zainteresowania i je rozwija i że nie wszyscy jarają się tylko V8.
Ale nie lepiej jak chcesz mieć drugiego Mustanga z mocą to może warto np wsadzić mu nowego Coyota niż bawić się w doładowywanie I6...
Ale nie lepiej jak chcesz mieć drugiego Mustanga z mocą to może warto np wsadzić mu nowego Coyota niż bawić się w doładowywanie I6...