Strona 1 z 2
Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-22, 19:48
autor: AluStar
napewno kazdy chce meic bardzo dobr ehamulce- zastanawiamy sie jakei wybrac .
To model jeden z najlepszych jaki mozna do nas zastosowac .
WILWOOD DISC BRAKE KIT,2005-2011 MUSTANG,14"/13",DRILL
Complete Kit Includes:
Superlite 6 Bolt-On Front Hat & 14.00" Disc Brake Kit (Part #140-9110-D) for Both Front Wheels
Combination Parking Brake Bolt-On Rear Hat & 12.88" Disc Brake Kit (Part #140-10159-D) for Both Rear Wheels
Przód
Tyl
Complete kit weighs approximately 118 lbs.
You can view and download the complete assembly instruction booklet for the Front kit here.
http://www.southwestspeed.com/docs/WIL_ ... ctions.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
You can view and download the complete assembly instruction booklet for the Rear kit here.
http://www.southwestspeed.com/docs/WIL_ ... ctions.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-22, 20:09
autor: adasko74
AluStar czy standardowe serwo hamulcowe wystarczy aby wieksze tarcze i zaciski ogarnac,czy nie trzeba zwiekszyc cisnienia w tlokach hamulcowych ??
chodzi mi model gt 2005+
zestawy bajka nie powiem
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-22, 21:18
autor: Jake
Piękne tarcze
Ciekawe jak ten zestaw ma się wydajnosciowo do Brembo w '11
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-22, 21:38
autor: AluStar
adasko74 pisze:AluStar czy standardowe serwo hamulcowe wystarczy aby wieksze tarcze i zaciski ogarnac,czy nie trzeba zwiekszyc cisnienia w tlokach hamulcowych ??
chodzi mi model gt 2005+
zestawy bajka nie powiem
teoretycznei wieksze zaciski = wieksze serwo .
Ale analogicznie rozumując : SS mając 6 tloczkowe bayery i tyl tez 13 " 4 tloczkowe : i maja to samo serwo - czy to jest dobrze niewiem ..
Moze zerknijmy czy oferuja np mocniejsze serwa do naszych konikow ??
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-22, 21:40
autor: adasko74
AluStar pisze:adasko74 pisze:AluStar czy standardowe serwo hamulcowe wystarczy aby wieksze tarcze i zaciski ogarnac,czy nie trzeba zwiekszyc cisnienia w tlokach hamulcowych ??
chodzi mi model gt 2005+
zestawy bajka nie powiem
teoretycznei wieksze zaciski = wieksze serwo .
Ale analogicznie rozumując : SS mając 6 tloczkowe bayery i tyl tez 13 " 4 tloczkowe : i maja to samo serwo - czy to jest dobrze niewiem ..
Moze zerknijmy czy oferuja np mocniejsze serwa do naszych konikow ??
AluStar zorientuj sie jak jest z tymi serwami...i wrzuc link jak cos ciekawego znajdziesz...
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-22, 22:23
autor: Magic
A wy co z tym serwem?? co to ma wspólnego z wydajnością dla większych zacisków, przecież to pompa hamulcowa obsługuję zaciski.
Ja trochę szukałem coś na temat pomp w mustangu i za wiele niema ale wychodzi nato że już bodajże od 95 ma bardzo dużą średnicę tłoka i skok, nawet pompy z Wilwood większych nie robią więc bez problemów są na tyle wydajne by obsłużyć taki zestaw. Ja miałem na początku stresa jak zakładałem zaciski 4 tłoczkowe brembo z vipera i okazało się że nawet mniejszym skokiem pedału już reagują, zresztą oryginalne zaciski mają spore tłoczki a tu jest co prawda 6 ale są bardzo małe więc pewnie według obliczeń może wyjść że są nie znacznie większe.
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-22, 22:46
autor: adasko74
dr.killer pisze:A wy co z tym serwem?? co to ma wspólnego z wydajnością dla większych zacisków, przecież to pompa hamulcowa obsługuję zaciski.
Ja trochę szukałem coś na temat pomp w mustangu i za wiele niema ale wychodzi nato że już bodajże od 95 ma bardzo dużą średnicę tłoka i skok, nawet pompy z Wilwood większych nie robią więc bez problemów są na tyle wydajne by obsłużyć taki zestaw. Ja miałem na początku stresa jak zakładałem zaciski 4 tłoczkowe brembo z vipera i okazało się że nawet mniejszym skokiem pedału już reagują, zresztą oryginalne zaciski mają spore tłoczki a tu jest co prawda 6 ale są bardzo małe więc pewnie według obliczeń może wyjść że są nie znacznie większe.
chodzilo mi o pompe
..tez mam zestaw brembo i myslalem ze jak zaloze wydajniejsza pompe to lepiej beda braly od gory,bo teraz trzeba gleboko cisnac aby dobrze hamowaly,ale pewnie taki urok tych aut
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-22, 23:45
autor: Kuba
Jestem na tej cholernej stronie wilwooda i próbuje znaleźć same zaciski 4 tłoczkowe do konia. Niestety w katalogu calipers trzeba znać dokładne wymiary zacisku - nie można zrobić selekcji przez typ auta. Ktoś się orientuje jakie wymiary mają nasze zaciski w GT 2005-2009? Mam tarczę standardowej wielkości do GT.
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-23, 09:09
autor: Magic
adasko74 pisze:
chodzilo mi o pompe
..tez mam zestaw brembo i myslalem ze jak zaloze wydajniejsza pompe to lepiej beda braly od gory,bo teraz trzeba gleboko cisnac aby dobrze hamowaly,ale pewnie taki urok tych aut
a takie podstawowe pytanie czy zmieniłeś przewody hamulcowe gięte bo ku moim zdziwieniu oryginalne rozciągają się w ręce
jak weźmiesz w ręce dwa końce łapiąc za gumę spróbuj rozciągnąć jak czuć że się rozciąga to są do niczego i przez to pedał ci ucieka, zerknij też na tylnie przewody
i jak mówiłem pompa jest bardzo duża większej już raczej nie kupisz chyba że dwie założysz bo raczej mniejszej ode mnie pompy nie masz.
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-23, 13:02
autor: adasko74
dr.killer pisze:adasko74 pisze:
chodzilo mi o pompe
..tez mam zestaw brembo i myslalem ze jak zaloze wydajniejsza pompe to lepiej beda braly od gory,bo teraz trzeba gleboko cisnac aby dobrze hamowaly,ale pewnie taki urok tych aut
a takie podstawowe pytanie czy zmieniłeś przewody hamulcowe gięte bo ku moim zdziwieniu oryginalne rozciągają się w ręce
jak weźmiesz w ręce dwa końce łapiąc za gumę spróbuj rozciągnąć jak czuć że się rozciąga to są do niczego i przez to pedał ci ucieka, zerknij też na tylnie przewody
i jak mówiłem pompa jest bardzo duża większej już raczej nie kupisz chyba że dwie założysz bo raczej mniejszej ode mnie pompy nie masz.
mam tez przewody zmienione,byly w zestawie
http://www.americanmuscle.com/svt-brakekit-0509gt.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale moze jeszcze inne trzeba zmienic
??
podpowiedz mi jak masz wiedze na ten temat
jesli chodzi o chamowanie to nie ma porownania ze stock lub ebc,sam duzo lepsze tylko zeby szybciej braly z gory...
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-23, 15:21
autor: AluStar
Z tego co ostatnio mi mowil instruktor to "hebel to masz niesamowity "...
Raczej maja porownanie w ulezu. Wiec jest ok. A ja uwazam ze powinien byc mocniejszy
Jest tam taka prosta ( kolo plyty poslizgowej ) i ma sie tam 200+Km/h i dochamowanie do lewego 90.
Daja rade po wczesniejszym deptaniu tez ostro .
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-23, 16:08
autor: adasko74
AluStar pisze:Z tego co ostatnio mi mowil instruktor to "hebel to masz niesamowity "...
Raczej maja porownanie w ulezu. Wiec jest ok. A ja uwazam ze powinien byc mocniejszy
Jest tam taka prosta ( kolo plyty poslizgowej ) i ma sie tam 200+Km/h i dochamowanie do lewego 90.
Daja rade po wczesniejszym deptaniu tez ostro .
mysle ze wszystko wyjdzie jutro na torze
..i beda rozwiane wszelkie watpliwosci
..z mojej strony co do hebelkow
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-09-24, 18:31
autor: adasko74
po Ulezy stwierdzam ze heble sa oki...trzeba je dobrze rozgrzac..a wtedy pokazuja na co je stac
Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood
: 2011-10-11, 20:05
autor: AluStar
Niestety z tej firmy jestesmy narazie skazani na cale zestawy .
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Brembo
: 2011-10-11, 21:08
autor: AluStar
# 1M1.9031A5
380x32