Strona 1 z 2

Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-22, 19:48
autor: AluStar
napewno kazdy chce meic bardzo dobr ehamulce- zastanawiamy sie jakei wybrac .
To model jeden z najlepszych jaki mozna do nas zastosowac .

WILWOOD DISC BRAKE KIT,2005-2011 MUSTANG,14"/13",DRILL

Complete Kit Includes:

Superlite 6 Bolt-On Front Hat & 14.00" Disc Brake Kit (Part #140-9110-D) for Both Front Wheels
Combination Parking Brake Bolt-On Rear Hat & 12.88" Disc Brake Kit (Part #140-10159-D) for Both Rear Wheels

Przód
Obrazek

Obrazek

Tyl

Obrazek

Obrazek

Complete kit weighs approximately 118 lbs.

You can view and download the complete assembly instruction booklet for the Front kit here.
http://www.southwestspeed.com/docs/WIL_ ... ctions.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

You can view and download the complete assembly instruction booklet for the Rear kit here.
http://www.southwestspeed.com/docs/WIL_ ... ctions.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-22, 20:09
autor: adasko74
AluStar czy standardowe serwo hamulcowe wystarczy aby wieksze tarcze i zaciski ogarnac,czy nie trzeba zwiekszyc cisnienia w tlokach hamulcowych ?? :) chodzi mi model gt 2005+

zestawy bajka nie powiem :ok: :D

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-22, 21:18
autor: Jake
Piękne tarcze :) Ciekawe jak ten zestaw ma się wydajnosciowo do Brembo w '11

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-22, 21:38
autor: AluStar
adasko74 pisze:AluStar czy standardowe serwo hamulcowe wystarczy aby wieksze tarcze i zaciski ogarnac,czy nie trzeba zwiekszyc cisnienia w tlokach hamulcowych ?? :) chodzi mi model gt 2005+

zestawy bajka nie powiem :ok: :D
teoretycznei wieksze zaciski = wieksze serwo .
Ale analogicznie rozumując : SS mając 6 tloczkowe bayery i tyl tez 13 " 4 tloczkowe : i maja to samo serwo - czy to jest dobrze niewiem ..

Obrazek

Moze zerknijmy czy oferuja np mocniejsze serwa do naszych konikow ??

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-22, 21:40
autor: adasko74
AluStar pisze:
adasko74 pisze:AluStar czy standardowe serwo hamulcowe wystarczy aby wieksze tarcze i zaciski ogarnac,czy nie trzeba zwiekszyc cisnienia w tlokach hamulcowych ?? :) chodzi mi model gt 2005+

zestawy bajka nie powiem :ok: :D
teoretycznei wieksze zaciski = wieksze serwo .
Ale analogicznie rozumując : SS mając 6 tloczkowe bayery i tyl tez 13 " 4 tloczkowe : i maja to samo serwo - czy to jest dobrze niewiem ..

Obrazek

Moze zerknijmy czy oferuja np mocniejsze serwa do naszych konikow ??

AluStar zorientuj sie jak jest z tymi serwami...i wrzuc link jak cos ciekawego znajdziesz... :) :)

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-22, 22:23
autor: Magic
A wy co z tym serwem?? co to ma wspólnego z wydajnością dla większych zacisków, przecież to pompa hamulcowa obsługuję zaciski.

Ja trochę szukałem coś na temat pomp w mustangu i za wiele niema ale wychodzi nato że już bodajże od 95 ma bardzo dużą średnicę tłoka i skok, nawet pompy z Wilwood większych nie robią więc bez problemów są na tyle wydajne by obsłużyć taki zestaw. Ja miałem na początku stresa jak zakładałem zaciski 4 tłoczkowe brembo z vipera i okazało się że nawet mniejszym skokiem pedału już reagują, zresztą oryginalne zaciski mają spore tłoczki a tu jest co prawda 6 ale są bardzo małe więc pewnie według obliczeń może wyjść że są nie znacznie większe.

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-22, 22:46
autor: adasko74
dr.killer pisze:A wy co z tym serwem?? co to ma wspólnego z wydajnością dla większych zacisków, przecież to pompa hamulcowa obsługuję zaciski.

Ja trochę szukałem coś na temat pomp w mustangu i za wiele niema ale wychodzi nato że już bodajże od 95 ma bardzo dużą średnicę tłoka i skok, nawet pompy z Wilwood większych nie robią więc bez problemów są na tyle wydajne by obsłużyć taki zestaw. Ja miałem na początku stresa jak zakładałem zaciski 4 tłoczkowe brembo z vipera i okazało się że nawet mniejszym skokiem pedału już reagują, zresztą oryginalne zaciski mają spore tłoczki a tu jest co prawda 6 ale są bardzo małe więc pewnie według obliczeń może wyjść że są nie znacznie większe.
chodzilo mi o pompe :D ..tez mam zestaw brembo i myslalem ze jak zaloze wydajniejsza pompe to lepiej beda braly od gory,bo teraz trzeba gleboko cisnac aby dobrze hamowaly,ale pewnie taki urok tych aut :)

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-22, 23:45
autor: Kuba
Jestem na tej cholernej stronie wilwooda i próbuje znaleźć same zaciski 4 tłoczkowe do konia. Niestety w katalogu calipers trzeba znać dokładne wymiary zacisku - nie można zrobić selekcji przez typ auta. Ktoś się orientuje jakie wymiary mają nasze zaciski w GT 2005-2009? Mam tarczę standardowej wielkości do GT.

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-23, 09:09
autor: Magic
adasko74 pisze: chodzilo mi o pompe :D ..tez mam zestaw brembo i myslalem ze jak zaloze wydajniejsza pompe to lepiej beda braly od gory,bo teraz trzeba gleboko cisnac aby dobrze hamowaly,ale pewnie taki urok tych aut :)
a takie podstawowe pytanie czy zmieniłeś przewody hamulcowe gięte bo ku moim zdziwieniu oryginalne rozciągają się w ręce :szok: jak weźmiesz w ręce dwa końce łapiąc za gumę spróbuj rozciągnąć jak czuć że się rozciąga to są do niczego i przez to pedał ci ucieka, zerknij też na tylnie przewody

i jak mówiłem pompa jest bardzo duża większej już raczej nie kupisz chyba że dwie założysz bo raczej mniejszej ode mnie pompy nie masz.

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-23, 13:02
autor: adasko74
dr.killer pisze:
adasko74 pisze: chodzilo mi o pompe :D ..tez mam zestaw brembo i myslalem ze jak zaloze wydajniejsza pompe to lepiej beda braly od gory,bo teraz trzeba gleboko cisnac aby dobrze hamowaly,ale pewnie taki urok tych aut :)
a takie podstawowe pytanie czy zmieniłeś przewody hamulcowe gięte bo ku moim zdziwieniu oryginalne rozciągają się w ręce :szok: jak weźmiesz w ręce dwa końce łapiąc za gumę spróbuj rozciągnąć jak czuć że się rozciąga to są do niczego i przez to pedał ci ucieka, zerknij też na tylnie przewody

i jak mówiłem pompa jest bardzo duża większej już raczej nie kupisz chyba że dwie założysz bo raczej mniejszej ode mnie pompy nie masz.
mam tez przewody zmienione,byly w zestawie http://www.americanmuscle.com/svt-brakekit-0509gt.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale moze jeszcze inne trzeba zmienic :niepewny: ??
podpowiedz mi jak masz wiedze na ten temat :)

jesli chodzi o chamowanie to nie ma porownania ze stock lub ebc,sam duzo lepsze tylko zeby szybciej braly z gory...

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-23, 15:21
autor: AluStar
Z tego co ostatnio mi mowil instruktor to "hebel to masz niesamowity "...
Raczej maja porownanie w ulezu. Wiec jest ok. A ja uwazam ze powinien byc mocniejszy :kwasny:

Jest tam taka prosta ( kolo plyty poslizgowej ) i ma sie tam 200+Km/h i dochamowanie do lewego 90.
Daja rade po wczesniejszym deptaniu tez ostro .

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-23, 16:08
autor: adasko74
AluStar pisze:Z tego co ostatnio mi mowil instruktor to "hebel to masz niesamowity "...
Raczej maja porownanie w ulezu. Wiec jest ok. A ja uwazam ze powinien byc mocniejszy :kwasny:

Jest tam taka prosta ( kolo plyty poslizgowej ) i ma sie tam 200+Km/h i dochamowanie do lewego 90.
Daja rade po wczesniejszym deptaniu tez ostro .
mysle ze wszystko wyjdzie jutro na torze :D ..i beda rozwiane wszelkie watpliwosci ;) ..z mojej strony co do hebelkow :D

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-09-24, 18:31
autor: adasko74
po Ulezy stwierdzam ze heble sa oki...trzeba je dobrze rozgrzac..a wtedy pokazuja na co je stac :D

Re: Hamulce na tor i nie tylko Wilwood

: 2011-10-11, 20:05
autor: AluStar
Niestety z tej firmy jestesmy narazie skazani na cale zestawy .


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Brembo

: 2011-10-11, 21:08
autor: AluStar
# 1M1.9031A5
380x32
Obrazek