Co do dynacorn.... jak trafisz raz wszystko ok a raz jest masakra... wstawialiśmy ostatnio obie podłużnice w 72 conv, były razem z fartuchami już i płakać się chciało ile poprawek do nowego elementu bo się mijały
[bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Były dwa odcienie WWhite i ten pierwszy / starszy jest bardziej biały niż mój, bo mój bardziej w krem już wpada
Chociaż czy to krem... generalnie znam trzy kolory więc ciężko mi mówić... znam takie ładny, brzydki i ch...owy ;D Ten 69 co simon podesłał dla mnie jest ciut za bardzo w kierunku nowości ja bym swojego tak nie poturbował, choć pewnie na torze daje radę ... U mnie teraz misja poprawić właśnie trakcję układ kierowniczy itd. przy zachowaniu klasycznego wyglądu.
Co do dynacorn.... jak trafisz raz wszystko ok a raz jest masakra... wstawialiśmy ostatnio obie podłużnice w 72 conv, były razem z fartuchami już i płakać się chciało ile poprawek do nowego elementu bo się mijały
Co do dynacorn.... jak trafisz raz wszystko ok a raz jest masakra... wstawialiśmy ostatnio obie podłużnice w 72 conv, były razem z fartuchami już i płakać się chciało ile poprawek do nowego elementu bo się mijały
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
szalony, zapowiada się ciekawie
ja bym poszła w żywe kolory grabber blue lub grabber / bright yellow 
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Kicha, akurat nie wyrobię w ten weekendsimontlc pisze:Gość miał jeszcze ac cobre, i tym nie wyjechał na tor, a jak coś to od 9 do 11 na Rudskogen jest Gatebil bardzo fajna impreza, ale ja byłem tydxien temu i raczej nie planuje tydzien jechać
Yoozeq, ja znam te same trzy kolory, także wiesz
Ten biały owszem, również jak na mój gust idzie za daleko, ale nie jest to z cyklu "wieś tańczy i śpiewa", jako całość wygląda dobrze i wcale nie kłuje w oczy. Zrobiłem mu też trochę zdjęć w Halden: viewtopic.php?f=189&t=11512" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja też z wierzchu planuje fabrykę, ale pod spodem będzie parę modów.
Postraszyłeś mnie z tymi podłużnicami, bo u mnie też od ściany grodziowej do przodu wszystko będzie nowe
B0kiem - żółty odpada, bo się będziesz potem kłócić czyj fajniejszy
Chociaż z drugiej strony... Wśród moich znajomych i tak już został ochrzczony "Rainbow Dash"
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
nie ma haha nie wiem czy oglądałeśbolsiak pisze: Chociaż z drugiej strony... Wśród moich znajomych i tak już został ochrzczony "Rainbow Dash"![]()
![]()
głównie z racji mnogości kolorów, które znalazłem pod czarnym, ale w końcu Rainbow Dash to też największy badass że wszystkich Little Pony
walczyć z tym chyba nie ma sensu, więc pewnie tak mu już zostanie
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
O żesz... Rok od ostatnich wieści z placu boju minął
Szykuje się spory update, ale na dziś tylko teaser
Z góry przepraszam, za zdjęcie robione kebabem, tak wyszło, chwilowo niestety lepszych nie posiadam
Z góry przepraszam również purystów
Jedno kiepskie zdjęcie pozwoli wam ujść z życiem, bez zawałów itp. historii
Narazie 
Szykuje się spory update, ale na dziś tylko teaser
Z góry przepraszam, za zdjęcie robione kebabem, tak wyszło, chwilowo niestety lepszych nie posiadam
Z góry przepraszam również purystów
Ostatnio zmieniony 2017-09-11, 11:38 przez bolsiak, łącznie zmieniany 2 razy.
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
NIc nie widać 
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1630
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Zdjęcie jest widoczne tylko dla zalogowanych w google
Ja po wylogowaniu też nie widzę
A na IE nie widać w ogóle 
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Po okresie błędów i wypaczeń
pora na świąteczno-noworoczny update. Wbrew ostatnim trendom, jak zauważyłem, nie będzie nic o sprzedaży
Trochę się zamotaliśmy w trakcie wykańczania blacharki, ale ostatecznie udało się przezwyciężyć już chyba wszystkie trudności.
Karoseria dostała kilka dyskretnych modyfikacji "pod spodem" oraz jedną mniej dyskretną w środku, które zapewnią nadwoziu zdecydowanie więcej sztywności
Wszystko "custom made" od projektu aż po wykonanie. Dodatkowo z tyłu wjechała rama pod drążek panharda od Mike Maier Inc. (a docelowo będzie to całe tylne zawieszenie od wujka Mike'a, nie mylić z Maier Racing
).
Początkowo buda miała iść do kataforezy, niestety w wyniku wspomnianych na początku błedów musiała jechać najpierw w ocynk galwaniczny:
A następnie do kataforezy:
Cała operacja kosztowała sporo zachodu i kilometrów, ale efekt końcowy jest, uważam, rewelacyjny. Buda przejechała prawie 2kkm na lawecie, bo jedyną galwanizernie, która wzięła wyzwanie cynkowania takiego gabarytu na klate znalazłem w Oleśnicy (Zakład Tadeusz Kunaj), a kataforeza była robiona w Lublinie w Fabryce Samochodów Lubartów (fabryka Honkerów - miałem ogromną przyjemność zwiedzić całą fabrykę i liznąć procesu produkcji przy okazji mojej wizyty dzięki uprzejmości kierownictwa i pracowników
). Jakby co, to służę kontaktami i polecam usługi obu zakładów, pełen profesjonalizm.
Końcowy efekt po powrocie do Zgierza:
Także etap prac blacharskich można wreszcie chyba uznać za zamknięty. Aktualnie jesteśmy w trakcie ostatecznego pasowania elementów nadwozia. Potem oczywiście jeszcze kwestia wyczyszczenia ich i zabezpieczenia antykorozyjnego i Koń wjeżdża do komory lakierniczej. W końcu
Pozdro!
Trochę się zamotaliśmy w trakcie wykańczania blacharki, ale ostatecznie udało się przezwyciężyć już chyba wszystkie trudności.
Karoseria dostała kilka dyskretnych modyfikacji "pod spodem" oraz jedną mniej dyskretną w środku, które zapewnią nadwoziu zdecydowanie więcej sztywności
Początkowo buda miała iść do kataforezy, niestety w wyniku wspomnianych na początku błedów musiała jechać najpierw w ocynk galwaniczny:
A następnie do kataforezy:
Cała operacja kosztowała sporo zachodu i kilometrów, ale efekt końcowy jest, uważam, rewelacyjny. Buda przejechała prawie 2kkm na lawecie, bo jedyną galwanizernie, która wzięła wyzwanie cynkowania takiego gabarytu na klate znalazłem w Oleśnicy (Zakład Tadeusz Kunaj), a kataforeza była robiona w Lublinie w Fabryce Samochodów Lubartów (fabryka Honkerów - miałem ogromną przyjemność zwiedzić całą fabrykę i liznąć procesu produkcji przy okazji mojej wizyty dzięki uprzejmości kierownictwa i pracowników
Końcowy efekt po powrocie do Zgierza:
Także etap prac blacharskich można wreszcie chyba uznać za zamknięty. Aktualnie jesteśmy w trakcie ostatecznego pasowania elementów nadwozia. Potem oczywiście jeszcze kwestia wyczyszczenia ich i zabezpieczenia antykorozyjnego i Koń wjeżdża do komory lakierniczej. W końcu
Pozdro!
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Ocynk jak u mnie
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tomasz78
- Forumowicz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
- Model: 68 coupe, 65 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BLACK
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
No jest MOC! Jak skończysz to będzie prawdziwa petarda, to już widać;)
Pozdrawiam,
Tomasz
Pozdrawiam,
Tomasz
-
Joker
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2017-12-03, 15:18
- Model: GT '13 Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Konkretne auto , konkretna robota
Jak tam prace postępują ?
Dawaj jakieś foty na bieżąco .
Czekamy na efekt końcowy
Dawaj jakieś foty na bieżąco .
Czekamy na efekt końcowy
