
[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
w końcu po roku od rozpoczęcia restauracji!! prace nabrały tempa, blacharka ruszyła, a poniżej zdjęcia bez cenzury, rustang w całej okazałości 
							
- Załączniki
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
ponieważ starałem zachować się chronologię zdjęć w poście powyżej, a można było dodać tylko 10 zdjęć toteż dodaję jeszcze jedno zdjęcie, które powinno być zamieszczone jako pierwsze.
Oczywiście czekam na uwagi, natomiast w dziale porady techniczne zapytałem o prawidłową szerokość szczelin pomiędzy elementami nadwozia, zwłaszcza pomiędzy tylną klapą, tylnym podszybiem i błotnikiem, oraz przednim błotnikiem i maską jak i pomiędzy drzwiami a błotnikami,
Dziękuję
							
			
									
									Oczywiście czekam na uwagi, natomiast w dziale porady techniczne zapytałem o prawidłową szerokość szczelin pomiędzy elementami nadwozia, zwłaszcza pomiędzy tylną klapą, tylnym podszybiem i błotnikiem, oraz przednim błotnikiem i maską jak i pomiędzy drzwiami a błotnikami,
Dziękuję

- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
Widzę że na podobnym etapie jesteś jak ja   
 
Podszybie mowiłem że na 100% do roboty będzie... wymieniasz cały dół? Nie wystarczyło same kominki? Środek wygląda ok.
Pzdr
W.
			
									
									 
 Podszybie mowiłem że na 100% do roboty będzie... wymieniasz cały dół? Nie wystarczyło same kominki? Środek wygląda ok.
Pzdr
W.
- Marek2211
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 22
- Rejestracja: 2015-02-16, 21:46
- Model: 1966 Convertible
- Kolor: Bordowy
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
Ja też na podobnym etapie jestem   .
 .
I stan blacharki również podobny.
Powodzenia w pracach.
Pozdrawiam. Marek
			
									
									 .
 .I stan blacharki również podobny.
Powodzenia w pracach.
Pozdrawiam. Marek

Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
 do końca roku  powinienem być na tym etapie, w niedziele jadę po graty
  do końca roku  powinienem być na tym etapie, w niedziele jadę po graty  pierwsze co to kominy, jak coś to proszę o pamięć
 pierwsze co to kominy, jak coś to proszę o pamięć  bo mi się zapomniało;/
 bo mi się zapomniało;/Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie
						Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
trochę mi się chorowało w tym tygodniu  a myślałem ze rame pomocniczą pospawam a tu lipa
 a myślałem ze rame pomocniczą pospawam a tu lipa
			
									
									 a myślałem ze rame pomocniczą pospawam a tu lipa
 a myślałem ze rame pomocniczą pospawam a tu lipaLakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie
						- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8
hej,
dookoła kominów również było sito (tak jak u Ciebie ), akurat kupiłem ćwiartki, ale być może (nieco drożej) lepiej było kupić cały element wewnętrzny podszybia.
 ), akurat kupiłem ćwiartki, ale być może (nieco drożej) lepiej było kupić cały element wewnętrzny podszybia.
Podłoga za wyjątkiem tunelu idzie cała do wymiany wraz z przednimi i tylnymi podłużnicami.
Tymczasem niemiła niespodzianka podczas składania silnika, której wcześniej nie było widać...
Ciężko znaleźć w dobrej cenie wał 1M (C3AZ-6303-F), może da się w Polsce lub od czegoś innego? Może macie doświadczenie z tymi wałami i uważacie że nie jest to duże pęknięcie (niestety nieco dłuższe są w rowku lecące po obwodzie, prostopadłe do widocznych)
							dookoła kominów również było sito (tak jak u Ciebie
 ), akurat kupiłem ćwiartki, ale być może (nieco drożej) lepiej było kupić cały element wewnętrzny podszybia.
 ), akurat kupiłem ćwiartki, ale być może (nieco drożej) lepiej było kupić cały element wewnętrzny podszybia.Podłoga za wyjątkiem tunelu idzie cała do wymiany wraz z przednimi i tylnymi podłużnicami.
Tymczasem niemiła niespodzianka podczas składania silnika, której wcześniej nie było widać...
Ciężko znaleźć w dobrej cenie wał 1M (C3AZ-6303-F), może da się w Polsce lub od czegoś innego? Może macie doświadczenie z tymi wałami i uważacie że nie jest to duże pęknięcie (niestety nieco dłuższe są w rowku lecące po obwodzie, prostopadłe do widocznych)
- Załączniki
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
W ostatnim czasie została odebrana kolejna paka oraz okienka z chromowania wykonane przez Tece z Krakowa.
Okienka NA PIERWSZY RZUT OKA wykonane dość ładnie, ale klameczki (za których chromowanie płaci się dwa razy więcej niż za nowe) to chyba nieporozumienie... u Was też wyglądała tak ich odnowa?
							Okienka NA PIERWSZY RZUT OKA wykonane dość ładnie, ale klameczki (za których chromowanie płaci się dwa razy więcej niż za nowe) to chyba nieporozumienie... u Was też wyglądała tak ich odnowa?
- Załączniki
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Klameczki... niestety tak. U mnie obudowy lamp z tyłu wyszły podobnie. Wynika to z faktu, że w metalu pojawiają się wżery, w które wchodzi miedź/chrom no i wygląda to jak dziecko po ospie 
Mój chromiarz powiedział mi, że jak chcę żeby było idealnie to owszem da się, ale wtedy każdy z ubytków musiałby rozwiercać i wypełniać jeszcze przed chromowaniem i za taką klameczkę musiałbym zapłacić jakieś 500 zł.
Moje podejście jest zatem takie, że chromuję, jak dany element ładnie nie wychodzi to kupuję nowy. No i jakoś idzie.
			
									
									
Mój chromiarz powiedział mi, że jak chcę żeby było idealnie to owszem da się, ale wtedy każdy z ubytków musiałby rozwiercać i wypełniać jeszcze przed chromowaniem i za taką klameczkę musiałbym zapłacić jakieś 500 zł.
Moje podejście jest zatem takie, że chromuję, jak dany element ładnie nie wychodzi to kupuję nowy. No i jakoś idzie.
Michał
http://senomustangu.pl
						http://senomustangu.pl
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
W ostatnim czasie dużo się zmieniło, a przede wszystkim mój rumak zmienił kolejny raz stajnie (w pierwszej trafiłem na partacza aka wiadro szpachli, a z drugiej musiał wyjechać z powodu ciężkiej choroby właściciela) i tak trafił do zakładu Speccar pod Sanokiem. Tutaj w odróżnieniu od poprzednich zakładów do pracy przystąpiono bardzo szybko i rzeczowo, pierwszy raz zobaczyłem qunia na ramie!
a że remont trwa, a ślub mojej siostry coraz bliżej to szukam ew. zastępstwa:
viewtopic.php?f=35&t=11204" onclick="window.open(this.href);return false;
							a że remont trwa, a ślub mojej siostry coraz bliżej to szukam ew. zastępstwa:
viewtopic.php?f=35&t=11204" onclick="window.open(this.href);return false;
- Załączniki
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Hej!
Widzę, że jeszcze trochę z blacharką Ci zostało zabawy. Ważne że chociaż obecny warsztat jakoś działa. Niestety znaleźć solidnego wykonawcę to prawdziwa sztuka.
A silniczek... malina!
m.
			
									
									Widzę, że jeszcze trochę z blacharką Ci zostało zabawy. Ważne że chociaż obecny warsztat jakoś działa. Niestety znaleźć solidnego wykonawcę to prawdziwa sztuka.
A silniczek... malina!
m.
Michał
http://senomustangu.pl
						http://senomustangu.pl
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Cały czas do przodu! 
Nie będę ukrywać i nie będę pokazywać tylko tego co ładne...
W końcu w obecnym warsztacie ogołocili blachy do zera, również że starych gum, uszczelniaczy w newralgicznych miejscach na skutek czego oprócz wymiany przednich podłużnic z crossmemberem naprawione zostały przednie podłużnice znajdujące się pod komorą silnika co widać na jednym z poniższych zdjęć
kolejna kwestia to aby można było przystąpić do pasowania trzeba było zregenerować zawiasy "pod wymiar", niby pierdoła, ale trwało to z różnych względów w sumie 3 tygodnie i koszt 200zł, a później nie wiadomo dlaczego remont auta to ponad 100tys. zł, tulejki wykonane z brązu samosmarującego b101
							Nie będę ukrywać i nie będę pokazywać tylko tego co ładne...
W końcu w obecnym warsztacie ogołocili blachy do zera, również że starych gum, uszczelniaczy w newralgicznych miejscach na skutek czego oprócz wymiany przednich podłużnic z crossmemberem naprawione zostały przednie podłużnice znajdujące się pod komorą silnika co widać na jednym z poniższych zdjęć
kolejna kwestia to aby można było przystąpić do pasowania trzeba było zregenerować zawiasy "pod wymiar", niby pierdoła, ale trwało to z różnych względów w sumie 3 tygodnie i koszt 200zł, a później nie wiadomo dlaczego remont auta to ponad 100tys. zł, tulejki wykonane z brązu samosmarującego b101

- Załączniki
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Idzie całkiem dobrze - jakieś konkretne kształty się pojawiają. 
Oby tylko warsztat dopisał i dokończył robotę!
m
			
									
									Oby tylko warsztat dopisał i dokończył robotę!
m
Michał
http://senomustangu.pl
						http://senomustangu.pl
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Z fachowcami tak właśnie jest  
 
Gadają, gadają jeden na drugiego.
Start wszyscy mają dobry ale gorzej z finiszem 
 
Jeszcze sporo pracy przed Tobą aale nie odpuszczaj bo warto 
    
 
Cierpliwości i powodzenia
			
									
									 
 Gadają, gadają jeden na drugiego.
Start wszyscy mają dobry ale gorzej z finiszem
 
 Jeszcze sporo pracy przed Tobą aale nie odpuszczaj bo warto
 
    
 Cierpliwości i powodzenia

Pozdrawiam 
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
						Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			




