Big break kit do GT 2007

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Witkacy
Forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 2012-05-08, 20:36
Model: 2007 GT convertible
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch red

Big break kit do GT 2007

Post autor: Witkacy » 2012-09-01, 22:28

Witam,

Czy moglby mi jakis madry czlowiek powiedziec dlaczego w sklepach jak ten:
http://www.vividracing.com/catalog/2007 ... ter_id=117" onclick="window.open(this.href);return false;
nie ma kitow na tyl??
Albo najlepiej na wszystkie cztery kola?? przeciez wszystkie mustangi maja cztery prawda??

Pytanie numer dwa,
Czy takie kity maja sens czy lepiej kupic tarcze, zaciski, klocki a drobnice w polsce niech mechanik skompletuje??
Z gory dziekuje za pomoc.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: rick » 2012-09-01, 23:47

wiem, że pytales o madry osoby, ale spróbuję

1. tylne hamulce robia tylko 30% pracy. Pzod 70%. To jest fizyka. Po zatrzymaniu samochodu masa jest przenoszona do przodu części samochodu.

Ponadto, gdy hamulce były tej samej wielkości, z tyłu i z przodu, i działają tak samo, stracisz kontroli samochodu. Mniejsze tylne hamulce, znowu z powodu fizyki, pomagaja opanować samochód

http://wiki.answers.com/Q/What_is_meant ... automobile" onclick="window.open(this.href);return false;

2.Zawsze lepiej jest kupić kompletny zestaw z dobrze wiedzą firmy, takie jak Bear, Brembo, Wilwood, Roush, FRPP.
robją tysiące godzin, i milion dolarów na testowanie i prototypow. Oni wiedzą, że zestaw będzie działać poprawnie. firmy udzielają też informacji, takich jak czy felgi będą pasować z zaciskami

Przeciętny mechanik nie wie, jego tyłek od jego pępka. Może wie o Lada, ale czy on naprawdę rozumi Mustang, Camaro, itd?

Kogo ufac bardziej?



Witkacy
Forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 2012-05-08, 20:36
Model: 2007 GT convertible
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch red

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: Witkacy » 2012-09-02, 00:50

Hi Rick,

Wielkie dzieki za odp. Z ta fizyka przy hamowaniu to mnie zaskoczyles. ale ma to sens. Juz sobie wydrukowalem caly watek i biore do lozka do czytania.

Ale wciaz jednak nie moge znalezc zestawu na cztery kola, taki wzialbym najchetniej bo jest pewnosc ze wszystko sie zgra.
Bede sobie powoli dalej szukal. i ewentualnie pytal.

Jak skompletuje caly zestaw razem z felgami to jeszcze zapytam czy na pewno bedzie pasowalo.

Hej,



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: rick » 2012-09-02, 06:36

Hi

no problem

Nie widziałem zestaw hamulcowy do wszystkich 4 hamulcami. Faceci zwykle kupuja duże zestawy przednie i lepsze wirniki i klocki na tył

musisz być pewien, że mają większe hamulce z przodu

najlepszą osobą zapytać na forum to chyba Alustar. Następne znaleźć zestaw co ci się podoba i skontaktuj się z firmą. Oni znają ich produkt najlepi i pomogą dopasować tył z przodem

w piątek byłem na przejażdżkę kumpla '68 Torino. Ma silnik i zawieszenie od '04 kobry. Hamulce są Roush. Jechaliśmy około 150 kilometrów na godzinę po ulicach wokół Roush i Forda w Detroit. Jak naciśnal hamulec, myślałem, że ide przez przednią szybę. Cieszę się, że ma wyścigowe pasy bezpieczeństwa w samochodzie
Ostatnio zmieniony 2012-09-02, 21:30 przez rick, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: AluStar » 2012-09-02, 18:33

Z mojej strony moge powiedzic odnosnei hamulcow - ze cena nam wyznacza taki czy inny zestaw.
ale ja pominmy.

Ja mam 4 tloczkowe i tarcze plywajace.
I inni jak ze mna jada to :szok: twierdza ze wydajnei mi hamuje .
Ja stwierdzam ze hamują na poczatku bardzo efektywnie a potem slabna i to szybko ale hamują.
Dzis mialem okazje wyprubowac (i nic ich nie zastapi to 6 tloczkowe )- drogie ale nie slabna. Tylko czy Ci az takei beda potrzebne i czy je wykorzystasz chodz troche.
Bo jak ostra jazda to 6 tloczkowe AP racing. Reszta to klasy nizej. Az do stokowych.
Pytanie ile jestes w stanie zainwestowac w hamulce - sa podane na forum zestawy - poszukaj .
viewtopic.php?f=60&t=3954&p=76556&hilit ... +ap#p76556



Witkacy
Forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 2012-05-08, 20:36
Model: 2007 GT convertible
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch red

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: Witkacy » 2012-09-02, 21:42

Witam ponownie,

Najpierw pytania techniczne.
1. Czy to jest tak ze tarcze do Mustanga pasuja tylko do mustanga??
2. Jak duze tarcze wklada sie w 18 calowe felgi?

Odpowiadajac na powyzej - w wyscigach nie bede bral udzialu choc jazdy torowej na czas wykluczyc nie moge. 4/6 tloczkow rozbija sie tylko o budzet - 8000pln za calosc na cztery kola (wlacznie z wezykami srubkami i co tam jeszcze wchodzi).
Jesli ktos ma u siebie przetestowany zestaw w podobnej cenie ktry bedzie pasowal to bede wdzieczny.
Na razie doczytuje.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: bart.knop » 2012-09-03, 02:58

ja znalazlem takie cos:
http://www.summitracing.com/parts/SSB-A112-17R/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.summitracing.com/parts/WIL-140-9110-DR/" onclick="window.open(this.href);return false;
pewnie o jakosc trzeba pytac alustara lub ricka



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: AluStar » 2012-09-03, 08:30

Mi sie wydaje ze optymalnym rozwiazaniem do jazdy na codzien i na tor jest zestaw od GT500. Powinien i cenowo wyjsc w przyzwoitej cenie tym bardziej ze kilka osob juz takei zestawy zakupilo. Jesli jednak by byla potrzeba dac mocniejsze hamulce to z powyzszych wilwood. Zawsze pamiętaj o przewodach w oplocie stalowym.


- na felge 18 cali ( min ) tarcze 14" - 355 mm ( w gt500 sa takie ) ale felgi wtedy mniejszej nie zalozysz.



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: adasko74 » 2012-09-03, 09:43

AluStar pisze:Mi sie wydaje ze optymalnym rozwiazaniem do jazdy na codzien i na tor jest zestaw od GT500. Powinien i cenowo wyjsc w przyzwoitej cenie tym bardziej ze kilka osob juz takei zestawy zakupilo. Jesli jednak by byla potrzeba dac mocniejsze hamulce to z powyzszych wilwood. Zawsze pamiętaj o przewodach w oplocie stalowym.


- na felge 18 cali ( min ) tarcze 14" - 355 mm ( w gt500 sa takie ) ale felgi wtedy mniejszej nie zalozysz.
ja mam taki zestaw od gt500 z tarczami ebc i klocki yellow staff front i red staff tyl i jest zajebi..scie,jak wciskam hebel mocniej to w pasy wbija :D :D
za 5000tys masz komplet z klockami a 6 tlokow to ponad 2- 3tys $ sam front...jest duza roznica( w hamowaniu tez ) ale czy az warto tyle bulic???



Witkacy
Forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 2012-05-08, 20:36
Model: 2007 GT convertible
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch red

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: Witkacy » 2012-09-08, 18:28

Witam ponownie,

NIe ustaje w poszukiwaniu hamulcow.


http://www.streetbeatcustoms.com/StopTe ... it/797707/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pytanie moze nie za modre: Czy ten zestaw zawiera 4 tarcze i zaciski. Niby sa na zdjeciu ale jasno w tekscie nie napisano. Jesli sa 4 to cena wydaje sie b konkurencyjna.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2012-09-08, 21:24

http://www.streetbeatcustoms.com/StopTe ... it/797707/" onclick="window.open(this.href);return false;

4 tłoczkowe pływające coś ala brembo



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: arek900 » 2012-09-08, 21:40

Witkacy pisze: 2. Jak duze tarcze wklada sie w 18 calowe felgi?
Hej,
zmieniałeś felgi w nim? czy zamierzasz zmieniać? pamietaj że te co są na nim to 17tki, a przynajmniej na takich sprzedawałem :)



Witkacy
Forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 2012-05-08, 20:36
Model: 2007 GT convertible
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch red

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: Witkacy » 2012-09-09, 13:58

Jeszcze nie wymienilem, ale mocno szukam jakichs 18 do zalozenia na wiosne. To przy okazji hamulcow zeby sie ladnie prezentowaly:)



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: arek900 » 2012-09-09, 14:50

Witkacy pisze:Jeszcze nie wymienilem, ale mocno szukam jakichs 18 do zalozenia na wiosne. To przy okazji hamulcow zeby sie ladnie prezentowaly:)
http://www.ebay.com/itm/130761234803?ss ... 1438.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
myslalem o nich, ale gośc mi odpisałem że za mniej niż 1000$ nie odda



Witkacy
Forumowicz
Posty: 113
Rejestracja: 2012-05-08, 20:36
Model: 2007 GT convertible
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch red

Re: Big break kit do GT 2007

Post autor: Witkacy » 2012-09-11, 14:43

Hej,

Bardzo mi sie podobaja te z ebay. troche tylko sa za szerokie., Czytalem gdzies tu na forum ze tak szerokie opony zamulaja samochod. Jak podejme ostateczna decyzje w/s turbiny to chyba sie skusze. Tylko jeszcze jakies zdjecie musze znalezc tego modelu z 9,5" zeby zobaczyc ile to wystaje.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”